ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
شایعه : PS4 از 50% قدرت بیشتر نسبت به xbox 720 برخوردار خواهد بود .
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="ramin cybran" data-source="post: 2445436" data-attributes="member: 32581"><p>قدرت خام محاسباتي RSX حدود 400 گيگافلاپس هست نه 1800 كه بشه 1.8 ترافلاپس - به لحاظ تكنيكي و اصول مهندسي تراشه ها يك splite shader مثل RSX از Xenos اي كه unified shader هست حتي در بهترين حالت يعني بهينگي استفاده از pipline ISA resource ها باز هم ضعيف تر هست - كلا در يك رشته عملوند ها و دستورات از حجم بسيار ناچيزي از splite pipline ها ميشه استفاده كرد براي همين الان همه GPU ها unified هستن چون با يك front end كارامد ميشه حد خوبي از data resource هارو پردازش كرد - البته اينم بگم انويديا طرح هاي unified shader خودشو اون دوره داشت سوني نخواست استفاده كنه چون انويديا به قول يكي از اديتور ها دندان پزشك بسيار گرون قيمتيه كه همون كاري كه ATI اون زمان ميخواست انجام بده با قيمت بالاتري انجام ميداد.</p><p></p><p>واسه همينه اين نسل كلا انويديا از قرارداد هاي كنسول هاي اين نسل خارج شده .</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ramin cybran, post: 2445436, member: 32581"] قدرت خام محاسباتي RSX حدود 400 گيگافلاپس هست نه 1800 كه بشه 1.8 ترافلاپس - به لحاظ تكنيكي و اصول مهندسي تراشه ها يك splite shader مثل RSX از Xenos اي كه unified shader هست حتي در بهترين حالت يعني بهينگي استفاده از pipline ISA resource ها باز هم ضعيف تر هست - كلا در يك رشته عملوند ها و دستورات از حجم بسيار ناچيزي از splite pipline ها ميشه استفاده كرد براي همين الان همه GPU ها unified هستن چون با يك front end كارامد ميشه حد خوبي از data resource هارو پردازش كرد - البته اينم بگم انويديا طرح هاي unified shader خودشو اون دوره داشت سوني نخواست استفاده كنه چون انويديا به قول يكي از اديتور ها دندان پزشك بسيار گرون قيمتيه كه همون كاري كه ATI اون زمان ميخواست انجام بده با قيمت بالاتري انجام ميداد. واسه همينه اين نسل كلا انويديا از قرارداد هاي كنسول هاي اين نسل خارج شده . [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
شایعه : PS4 از 50% قدرت بیشتر نسبت به xbox 720 برخوردار خواهد بود .
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft