سيستم جديد Anti-Lag به زودي در Destiny

  • Thread starter Thread starter NERO 7
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

NERO 7

سرباز ISA ، سر سپرده‌‌ رادك
کاربر سایت
« Bungie » استوديوي سازنده عنوان معروف « Destiny » يك سيستم Anti-Lag را به بخش Matchmaking قسمت رقابتي اين عنوان يعني «Crucible » اضافه خواهد نمود.

در ادامه با ما در « بازي سنتر » همراه باشيد.



destiny_the_taken_king_pvp_crucible.jpg




پس از آن كه سيستم‌ بالانس بازيكنان بر مبناي مهارت معرفي و به كار گرفته شد اما در ادامه اين نوع جداسازي بازيكنان كنار گذاشته و بانجي به دنبال اصلاحات و اجراي تنظيماتي بر عليه Lag افراد با Latency (تاخير) بالا برآمد. اين تنظيمات در Control و Iron Banner چند هفته اخير آزمايش شده‌اند و انتظار مي‌رود كه در به روزرساني سريع اين بازي در تاريخ 8 مارچ به طور كلي در بازي اعمال شوند.


Derek Carrol طراح ارشد بانجي در سايت اين استوديو نوشت:
« اين تنظيمات سخت‌ترين و شديدترين اقداماتي است كه ما براي پايين نگه داشتن Latency ( تاخير) در Destinyاعمال كرده ايم. »



در كنار اين موارد بانجي سيستم Damage Referee را هم به تمامي مدهاي بازي اضافه نموده است. اين سيستم مي‌تواند در درگيري‌هاي بين دو نفر و هنگامي كه يكي از آن دو Lag دارد شخص پيروز را تعيين كند.

Carroll در ادامه افزود كه اين سيستم‌ها كشش و انعطاف لازم نسبت به اصلاحات و بهبودها را دارا بوده و دست آن‌ها را براي تغييرات در آينده باز خواهد گذاشت.


منبع
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or