ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
سونی استودیوی Nixxes Software را خریداری کرد
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="sabco" data-source="post: 5014002" data-attributes="member: 39563"><p>تنها مورد نگرانی من اینه که از این به بعد صرفا پورت های ساده ازشون ببینیم. یکی از مواردی که nixxes رو من دوست داشتم این بود که با AMD یا NVIDIA تو پروژه هاشون همکاری داشت و همیشه از جدیدترین ویژگی هایی که این دو تا میدادن تو پورت هاشون به عنوان ویژگی های بیشتر و انتخابی استفاده می کردن. مثلا سر نسخه ریبوت tomb raider اومدن از تکنولوژی رندر موی AMD استفاده کردن که بعدا همون رو تغییرات دادن توش و تو نسل هشت هم ازش استفاده کردن. یا فکر کنم جزو معدود بازی هایی که از VXAO انویدیا استفاده کرد همون rise of the tomb raider بود. یا همین avengers هم DLSS داشت هم یه تکنولوزی فکر کنم برا شبیه سازی حرکات آب از اینتل داشت و سریع FSR هم اضافه کرد. امیدوارم سونی این اجازه رو بهشون بده که از تکنولوژی ها جدید و بعضا انحصاری PC تو پورت هاشون استفاده کنن.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sabco, post: 5014002, member: 39563"] تنها مورد نگرانی من اینه که از این به بعد صرفا پورت های ساده ازشون ببینیم. یکی از مواردی که nixxes رو من دوست داشتم این بود که با AMD یا NVIDIA تو پروژه هاشون همکاری داشت و همیشه از جدیدترین ویژگی هایی که این دو تا میدادن تو پورت هاشون به عنوان ویژگی های بیشتر و انتخابی استفاده می کردن. مثلا سر نسخه ریبوت tomb raider اومدن از تکنولوژی رندر موی AMD استفاده کردن که بعدا همون رو تغییرات دادن توش و تو نسل هشت هم ازش استفاده کردن. یا فکر کنم جزو معدود بازی هایی که از VXAO انویدیا استفاده کرد همون rise of the tomb raider بود. یا همین avengers هم DLSS داشت هم یه تکنولوزی فکر کنم برا شبیه سازی حرکات آب از اینتل داشت و سریع FSR هم اضافه کرد. امیدوارم سونی این اجازه رو بهشون بده که از تکنولوژی ها جدید و بعضا انحصاری PC تو پورت هاشون استفاده کنن. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
سونی استودیوی Nixxes Software را خریداری کرد
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft