ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
سر انجامی تلخ برای Xbox 360 در ژاپن رقم خورد . "مرگ "
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Cloud Strife" data-source="post: 1552887" data-attributes="member: 4591"><p>دوستان واقع بين باشيد و الكي تريپ كارشناس سبك JRPG برنداريد و بگيد مايكروسافت سننگ تموم گذاشت و ... . مايكروسافت تنها كاري كه توي ژاپن كرد نابود كردن سبك JRPG و عناوين بزرگ اين ژانر بود. براي همين هم هست كه هيچ وقت آب JRPG بازها با اين كنسول توي يك جوب نميره!</p><p></p><p>شايد شماها فكر كنيد ساخت چندتا بازي انحصاري براي ژاپن يعني سنگ تموم گذاشتن اما به هيچ وجه از اين خبرها نيست. چرا كه بايد نگاه كنيد اين عناوين انحصاري چي بودن؟</p><p></p><p>با eNchanted Arms و يه سري بازي مذخرف اين چنين اصلا كار ندارم اما منحاي اين آشغال ها تنها بازي هاي بدرد بخور 360 اين Tales و Eternal SOnata بودن كه دقت كنيد بيشترين فروش كنسول هم بخاطر اين دو بازي هست!</p><p></p><p>اما بقيه بازي هاي 360 چي بودن؟ Star Ocean مثلا سنگ تموم گذاشتن بود؟ بازي كه يه تنهايي يكي از بزرگترين سري هاي JRPG تاريخ رو نابود كرد و به منجلاب كشوند. يا Infinity Undiscovery بازي خوبي بود؟ ضعيف ترين بازي tri-Ace توي اين چند سال. يا Magna Karta 2 و ... ساكاگوچي هم دو تا عنوان ساخت كه هرچند به صورت گلي خوب بودن اما مايكروسافت انقدر گير داد بهشون كه در نهايت تبديل به ان چيزي كه بايد نشدن و ساكا هم به كل قيد كنسول رو زد!</p><p></p><p>بازار ژاپن مثل بازار آمريكا نيست، اما مايكروسافت با ژاپن دقيقا مثل آمريكا برخورد كرد. منظطورم سليقه نيست بلكه نوع نگاه به گيم هست. ژاپني ها حاضرن براي بازي مورد علاقشون همه كار كنن در صورتي كه هيچ بازار ديگه اي اينجور نيست. مثلا ژاپني ها دوبرابر براي FFXIII پول ميدن، حاضرن بيشتر از 100 دلار بدن اين بازي رو بخرن اما 1 دلار نميدن بازي براي 360 بخرن. مايكرو فكر كرد توي ژاپن هم با حراج كنسولش و راه اندازي طرح هايي مثل "دمپايي پاره بيار كنسول و بازي هاش رو يكجا ببر" كه توي غرب جواب ميده ميتونه بازار رو از دست سوني در بياره اما خوب اينطور نبود و نشد...</p><p></p><p></p><p>من الان از اين خبر لذت ميبرم انم بخاطر ضايع شدن وادا و SE هست! اوايل نسل به خاطر پول مايكرو جوگير شدن و ان همه دور افشاني كردن كه 360 توي ژاپن فلان است و بهمان و اين همه خودشون رو ... كردن، الان دارن نتيجش رو ميبينن! حالا كار ندارم هرچي براي 360 ساختن يه شكست تجاري بزرگ براشون بود! حتي انتشار FFXIII توي ژاپن براي 360 هم براشون فاجعه بود و حتي هزينه تبليغاتش رو هم در نياورد! حالا اگه جرات دارن Versus رو مولتي كنن!:d</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cloud Strife, post: 1552887, member: 4591"] دوستان واقع بين باشيد و الكي تريپ كارشناس سبك JRPG برنداريد و بگيد مايكروسافت سننگ تموم گذاشت و ... . مايكروسافت تنها كاري كه توي ژاپن كرد نابود كردن سبك JRPG و عناوين بزرگ اين ژانر بود. براي همين هم هست كه هيچ وقت آب JRPG بازها با اين كنسول توي يك جوب نميره! شايد شماها فكر كنيد ساخت چندتا بازي انحصاري براي ژاپن يعني سنگ تموم گذاشتن اما به هيچ وجه از اين خبرها نيست. چرا كه بايد نگاه كنيد اين عناوين انحصاري چي بودن؟ با eNchanted Arms و يه سري بازي مذخرف اين چنين اصلا كار ندارم اما منحاي اين آشغال ها تنها بازي هاي بدرد بخور 360 اين Tales و Eternal SOnata بودن كه دقت كنيد بيشترين فروش كنسول هم بخاطر اين دو بازي هست! اما بقيه بازي هاي 360 چي بودن؟ Star Ocean مثلا سنگ تموم گذاشتن بود؟ بازي كه يه تنهايي يكي از بزرگترين سري هاي JRPG تاريخ رو نابود كرد و به منجلاب كشوند. يا Infinity Undiscovery بازي خوبي بود؟ ضعيف ترين بازي tri-Ace توي اين چند سال. يا Magna Karta 2 و ... ساكاگوچي هم دو تا عنوان ساخت كه هرچند به صورت گلي خوب بودن اما مايكروسافت انقدر گير داد بهشون كه در نهايت تبديل به ان چيزي كه بايد نشدن و ساكا هم به كل قيد كنسول رو زد! بازار ژاپن مثل بازار آمريكا نيست، اما مايكروسافت با ژاپن دقيقا مثل آمريكا برخورد كرد. منظطورم سليقه نيست بلكه نوع نگاه به گيم هست. ژاپني ها حاضرن براي بازي مورد علاقشون همه كار كنن در صورتي كه هيچ بازار ديگه اي اينجور نيست. مثلا ژاپني ها دوبرابر براي FFXIII پول ميدن، حاضرن بيشتر از 100 دلار بدن اين بازي رو بخرن اما 1 دلار نميدن بازي براي 360 بخرن. مايكرو فكر كرد توي ژاپن هم با حراج كنسولش و راه اندازي طرح هايي مثل "دمپايي پاره بيار كنسول و بازي هاش رو يكجا ببر" كه توي غرب جواب ميده ميتونه بازار رو از دست سوني در بياره اما خوب اينطور نبود و نشد... من الان از اين خبر لذت ميبرم انم بخاطر ضايع شدن وادا و SE هست! اوايل نسل به خاطر پول مايكرو جوگير شدن و ان همه دور افشاني كردن كه 360 توي ژاپن فلان است و بهمان و اين همه خودشون رو ... كردن، الان دارن نتيجش رو ميبينن! حالا كار ندارم هرچي براي 360 ساختن يه شكست تجاري بزرگ براشون بود! حتي انتشار FFXIII توي ژاپن براي 360 هم براشون فاجعه بود و حتي هزينه تبليغاتش رو هم در نياورد! حالا اگه جرات دارن Versus رو مولتي كنن!:d [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
سر انجامی تلخ برای Xbox 360 در ژاپن رقم خورد . "مرگ "
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft