ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
موضوعات عمومی
سینما، گرافیک کامپیوتری (CG Art) و Comic
سریال Stranger Things [اسپویل تا آخرین اپیزود آزاد می باشد]
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote=".:Zangetsu:." data-source="post: 4067955" data-attributes="member: 61997"><p>قسمت ابتدایی مبنی بر این بود که نفس محصول، بر مبنای جزئیات و معادلات متری ساخته شده. به این معنا که اگر محصول رو یک عکس درنظر بگیریم، شما تا جایی میتونی زوم کنی و عکس کماکان حاوی تصویر باشه که میزان پیکسلهاش اجازه بدن، بیش از اون بخواید برید جلو، جز تکپیکسلِ بیمعنا، چیز دیگری یافت نمیشه. و این، همون کاری هست که شما انجام دادید. لذا مسائلی که مطرح کردید، جز بدیهیات، چیزی نبودند. محصول در همون حد هست، یک سریال سرگرم کننده مختص برنامه کودک. کودکان هم تنها امری که دنبال میکنند «چی شد» هست، و نه «چگونه شد».</p><p>* متر و سانیمتر بمثابهی مقیاسسازی برای درک امر هستن. و نه اندازهی واقعی کار.</p><p></p><p>در رابطه با قسمت دوم امر اما، تیتر شما به منِ مخاطب این مسئله رو الغا میکنه که بله، چیزهای عجیبتری <em>وجود دارند</em> که ساخته نمیشوند. سوال این هست، این چیزها کجا هستند؟</p><p>بهعبارت دیگه، انتظار بر نشان دادن چیزهای عجیبتری از چیزهای عجیبتر بود. که ظاهرا مقصودتون صرفا اشاره به مشکلات محصول و عجیبتر خواندن نفس محصول بوده، و نه کنتراست سازی -با ساختن و نشان دادن نقطهی درست در مقابل نقطهی حاضر که سوخته هست-.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE=".:Zangetsu:., post: 4067955, member: 61997"] قسمت ابتدایی مبنی بر این بود که نفس محصول، بر مبنای جزئیات و معادلات متری ساخته شده. به این معنا که اگر محصول رو یک عکس درنظر بگیریم، شما تا جایی میتونی زوم کنی و عکس کماکان حاوی تصویر باشه که میزان پیکسلهاش اجازه بدن، بیش از اون بخواید برید جلو، جز تکپیکسلِ بیمعنا، چیز دیگری یافت نمیشه. و این، همون کاری هست که شما انجام دادید. لذا مسائلی که مطرح کردید، جز بدیهیات، چیزی نبودند. محصول در همون حد هست، یک سریال سرگرم کننده مختص برنامه کودک. کودکان هم تنها امری که دنبال میکنند «چی شد» هست، و نه «چگونه شد». * متر و سانیمتر بمثابهی مقیاسسازی برای درک امر هستن. و نه اندازهی واقعی کار. در رابطه با قسمت دوم امر اما، تیتر شما به منِ مخاطب این مسئله رو الغا میکنه که بله، چیزهای عجیبتری [I]وجود دارند[/I] که ساخته نمیشوند. سوال این هست، این چیزها کجا هستند؟ بهعبارت دیگه، انتظار بر نشان دادن چیزهای عجیبتری از چیزهای عجیبتر بود. که ظاهرا مقصودتون صرفا اشاره به مشکلات محصول و عجیبتر خواندن نفس محصول بوده، و نه کنتراست سازی -با ساختن و نشان دادن نقطهی درست در مقابل نقطهی حاضر که سوخته هست-. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
موضوعات عمومی
سینما، گرافیک کامپیوتری (CG Art) و Comic
سریال Stranger Things [اسپویل تا آخرین اپیزود آزاد می باشد]
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft