سرور های Azure cloud مایکروسافت مسئول پردازش هوش مصنوعی بازی Titanfall هستن، همچنین قدرت پردازش بیشتری برای کنسول آزاد خواهند کرد و شاهد "جزئیات بیشتری در گرافیک" بازی خواهیم بود.
در مصاحبه ای Jon Shiring از استودیو Respawn درباره نحوه اجرا و عملکرد Cloud در بازی Titanfall گفت:
سرور های Azure cloud مایکروسافت تنها میزبان اجرا مسابقات بازی نیستن، بلکه وظایفی مثل کنترل هوش مصنوعی در بازی بر عهده دارند، مثل کنترل Titan هایی که توسط خلبان (Pilot) در بازی کنترل نمیشند. کنترل هوش مصنوعی تمام Titan ها در بازی بر عهده سرور های Azure است. به گفته Shiring بسیاری از ناشران بازی ها در ابتدا از چشم اندار قدرت Cloud در بازی ها "وحشت زده" بودند. او ادامه میده هر چقدر قدرت پردازشی بیشتری در دسترس باشه در کنسول های Xbox 360، Xbox One و PC نتیجه اون "دستیابی به جزئیات بیشتر در بخش گرافیک و فریم ریت ثابت در بازی است."
بازی Titanfall به سرور های اختصاصی وابسته است به همین دلیل در کشور هایی که سرویس Azure وجود ندارد، مثل افریقا بازی عرضه نخواهد شد.
اما چگونه این سرور های Cloud جوابگو موج بازیکنان پس از عرضه بازی خواهند بود؟
Shiring جواب میده: "با توجه به تعداد بازی کنندگان که بازی Titanfall انجام خواهند داد، تلاش میکنیم تا مطمئن بشیم سرور کافی برای بازی در دسترس خواهد بود."
"ما فقط به مایکروسافت تعداد تخمینی بازیکنان را خواهیم گفت و از آن ها میخواهیم تعداد بیشتری سرور با توجه به تعداد بازی کنندگان در بازی قرار بدند و مطمئن بشن که سرور کافی در بازی وجود خواهد داشت. البته معمولا آن ها اکثر موقع ها متوجه هستن که چه زمانی به تعداد بیشتری سرور برای بازی نیاز است."
بازی Titanfall در تاریخ 11 مارچ برای Xbox One و PC عرضه شد و نسخه Xbox 360 در تاریخ 25 مارچ عرضه خواهد شد.
منبع

سرور های Azure cloud مایکروسافت تنها میزبان اجرا مسابقات بازی نیستن، بلکه وظایفی مثل کنترل هوش مصنوعی در بازی بر عهده دارند، مثل کنترل Titan هایی که توسط خلبان (Pilot) در بازی کنترل نمیشند. کنترل هوش مصنوعی تمام Titan ها در بازی بر عهده سرور های Azure است. به گفته Shiring بسیاری از ناشران بازی ها در ابتدا از چشم اندار قدرت Cloud در بازی ها "وحشت زده" بودند. او ادامه میده هر چقدر قدرت پردازشی بیشتری در دسترس باشه در کنسول های Xbox 360، Xbox One و PC نتیجه اون "دستیابی به جزئیات بیشتر در بخش گرافیک و فریم ریت ثابت در بازی است."
بازی Titanfall به سرور های اختصاصی وابسته است به همین دلیل در کشور هایی که سرویس Azure وجود ندارد، مثل افریقا بازی عرضه نخواهد شد.
اما چگونه این سرور های Cloud جوابگو موج بازیکنان پس از عرضه بازی خواهند بود؟
Shiring جواب میده: "با توجه به تعداد بازی کنندگان که بازی Titanfall انجام خواهند داد، تلاش میکنیم تا مطمئن بشیم سرور کافی برای بازی در دسترس خواهد بود."
"ما فقط به مایکروسافت تعداد تخمینی بازیکنان را خواهیم گفت و از آن ها میخواهیم تعداد بیشتری سرور با توجه به تعداد بازی کنندگان در بازی قرار بدند و مطمئن بشن که سرور کافی در بازی وجود خواهد داشت. البته معمولا آن ها اکثر موقع ها متوجه هستن که چه زمانی به تعداد بیشتری سرور برای بازی نیاز است."
بازی Titanfall در تاریخ 11 مارچ برای Xbox One و PC عرضه شد و نسخه Xbox 360 در تاریخ 25 مارچ عرضه خواهد شد.
منبع
آخرین ویرایش: