سازندگان Witcher 3: داستان برای ما بسیار مهم تر از جنگیدن با موجودات است

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
The-Witcher-3-Story-Director-840x473.jpg
سری بازی های Witcher، اثر استودیوی لهستانی CD Projekt Red، برای تمامی قسمت هایش داستان بسیار عالی نوشته شده است. چنین چیزی در کمتر فرانچایزی وجود دارد که تا بتواند آن را به رخ بکشد.در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

طبق جدیدترین مصاحبه تیم سازنده این عنوان با Culture.pl، آنها توضیح می دهند که چگونه دنیایی براساس رمان های Andrzej Sapkowski ساخته اند تا بتواند عناصری خاص مانند نگرش تخیلی، که به نظر می رسد در تمام سازندگان بازی های لهستانی وحود دارد را در این دنیای بزرگ وارد کنند.

«تمامی بازی های معروف لهستانی مانند عنوان This War of Mine، ترکیبی از تولیدی حرفه ای با تخیل بزرگی است. این برای بازی که در مورد غیر نظامیان در مورد جنگ اصلا آسان نیست و بتواند رفتار این شخصیت ها را قشنگ شبیه سازی کنند. به نظر می رسد لهستانی ها در این نگرش تخیلی در طراحی بازی ها شبیه هم هستند. محصولات ما دارای روح هستند واین روح چیزی است که می توانید مورد بررسی قرار بگیرد مخصوصا این روح بهتر است بدست گیمرها مورد تجزیه وتحلیل و بررسی، قرار بگیرد.برای خوب یک تخیل، باید در موقعیت های مختلف قرار گرقت.»

Marcin Blacha می گوید: تیم اصلی Witcher مصمم بود عنوانی بسازد در سبک RPG که از بازی های دیگری مانند Dungeons & Dragons بسیار متفاوت باشد. که در آن روان شناسی شخصیت ها، روند داستان وشبیه سازی جهان بسیار مهم باشد. این به دیدگاه تیم سازنده بسیار کمک می کرد، جایی که داستان بسیار مهم تر از جنگیدن با هیولاها و موجودات است.


لینک منبع
 
عنوان ویچر بازی بزرگیه منتها برای تولید بازی گیم پلی خیلی مهمتر از داستانه یعنی اول گیم پلی بعدش حالا داستان یا گرافیک!!
یادمه زمانی که ویچر دو رو تا اواسط بازی رفتم همش حسرت میخوردم که این چه گیم پلی ضعیفی هست که به یه بازی به این زیبایی در نظر گرفتن!! که البته ویچر ۳ تا حد زیادی این ضعف رو پوشش داد !! به نظر من برایه تولید یک بازی اول تمام ازمایشات و تحقیقها رویه گیم پلی و میزان سرگرم کننده بودن بازی صورت بگیره و بعد داستان رو هر چی که دوست داشته باشن رو روش روایت کنن
 
عنوان ویچر بازی بزرگیه منتها برای تولید بازی گیم پلی خیلی مهمتر از داستانه یعنی اول گیم پلی بعدش حالا داستان یا گرافیک!!
یادمه زمانی که ویچر دو رو تا اواسط بازی رفتم همش حسرت میخوردم که این چه گیم پلی ضعیفی هست که به یه بازی به این زیبایی در نظر گرفتن!! که البته ویچر ۳ تا حد زیادی این ضعف رو پوشش داد !! به نظر من برایه تولید یک بازی اول تمام ازمایشات و تحقیقها رویه گیم پلی و میزان سرگرم کننده بودن بازی صورت بگیره و بعد داستان رو هر چی که دوست داشته باشن رو روش روایت کنن
دقیقا همینطوره ... گیم پلی بر عکس داستان عنصر و مولفه اصلی بازی هستش .در واقع بازی رایانه ای قبل از هرچیز یک سرگرمی هستش. ولی یک بازی با ترکیب با هنر و داستان و... میتونه هم مخاطب بیشتری داشته باشه و هم کاملتر بشه...خوشبختانه Witcher بر عکس خیلی بازی های معروفه دیگه و ادعای خود سازنده... هیچ قشری را نا امید نکرده در واقع گیم پلی را قربانی داستان و هنر نکرده و در همه بخش ها عالی عمل کرده .
البته ویچر با یک RPG کامل خیلی فاصله داره...بهتره بگم ما با "Rabbit Hole" خیلی پیچیده ای روبرو نیستیم و بازی Cap شده هستش.
شخصا که تجربه بی نظیری داشتم با این بازی و اگر قرار باشه یک یا دو مولفه از این بازی را بتونم اسم ببرم بتونم اسم ببرم که از تمام بازی های تاریخ گیم تاثیر گذارتر باشه...
به جرات باید بگم موزیک و اتمسفر اون هستش
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: J. Constantine

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or