سازندگان Monaco طرفداران ناامید شده را به ناراحت ترجیح می دهند!

A.R.A.$.H

کاربر سایت
monaco.png


سازندگان بازی Monaco: What’s Yours is Mine و موسس Poketwatch Games آقای Andy Schatz در مصاحبه با EDGE گفته است که ترجیح میدهد گیمرها در هنگام تاخییر انتشار یک بازی در Xbox Live Arcade ناامید شوند تا اینکه بعد از انتشار و بازی کردن دل شکسته شوند!
بازی Monaco قرار بود در 24 آپریل منتشر شود اما تاخییر خورده است و تاریخ جدیدی هنوز اعلام نشده.یک سری باگ در بازی هنگام آنلاین شدن مشاهده شده که باعث می شود ارتباط شما قطع شود (disconnect) و تا زمانی که آن را اصلاح نکنند بازی را منتشر نخواهند کرد.
"من معتقدم بین ناراحت شدن و نا امید شدن فرق وجود دارد.اگر ما بازی را با همان باگ منتشر میکردیم و هنگام یک بازی 4 نفره بازی اشکال پیدا میکرد گیمرها دیگر ناامید نمی شدند،بلکه ناراحت می شوند.حق هم دارند آنها برای بازی پولی پرداخت کرده اند و یک بازی سالم می خواهند.من طرفداران ناامید شده را به ناراحت ترجیح می دهد!"
نظر شما چیست؟
Gamingbolt
 
حرف دل منو زد.
مثلاً اگر Fez با 6 ماه تاخیر عرضه میشد خیلی بهتر بود که 90% گیمرها بخاطر باگ ها مختلف و خراب شدن Save و Load نشدن Save و .... دادشون هوا بره.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or