
سازندگان بازی Monaco: What’s Yours is Mine و موسس Poketwatch Games آقای Andy Schatz در مصاحبه با EDGE گفته است که ترجیح میدهد گیمرها در هنگام تاخییر انتشار یک بازی در Xbox Live Arcade ناامید شوند تا اینکه بعد از انتشار و بازی کردن دل شکسته شوند!
بازی Monaco قرار بود در 24 آپریل منتشر شود اما تاخییر خورده است و تاریخ جدیدی هنوز اعلام نشده.یک سری باگ در بازی هنگام آنلاین شدن مشاهده شده که باعث می شود ارتباط شما قطع شود (disconnect) و تا زمانی که آن را اصلاح نکنند بازی را منتشر نخواهند کرد.
"من معتقدم بین ناراحت شدن و نا امید شدن فرق وجود دارد.اگر ما بازی را با همان باگ منتشر میکردیم و هنگام یک بازی 4 نفره بازی اشکال پیدا میکرد گیمرها دیگر ناامید نمی شدند،بلکه ناراحت می شوند.حق هم دارند آنها برای بازی پولی پرداخت کرده اند و یک بازی سالم می خواهند.من طرفداران ناامید شده را به ناراحت ترجیح می دهد!"
نظر شما چیست؟
Gamingbolt