![ps4-amd.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fgamingbolt.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F08%2Fps4-amd.jpg&hash=0d9948fbed31981fca075e79d8057bfa)
درود
عنوان استراتژیک Grand Ages: Medieval قرار است ماه بعد برای کنسول ps4 و پلتفرم pc منتشر شود. در همین راستا اقایDaniel Dumont کارگردان بازی در جدیدترین مصاحبه با وبسایت GamingBolt در رابطه با نسخه ps4 این عوان و API این کنسول و وجه تمایز ان با رایانه های شخصی صحبت کرد و از سونی به خاطر پشتیبانی در ساخت بازی تشکر کرد:
"API قرار داده شده در کنسول PS4 در استفاده راحت و اسان بود که با داشتنن یکtoolchain عالی به ما اجازه داد تا به تجریه و تحلیل عمیق CPU و GPU بپردازیم. علاوه بر این از سونی هم به خاطر پشتیبانی در طول مراحل ساخت تشکر میکنیم."
سپس اقای اشاره میکند که ما هیچ شناختی از پتانسیل کنسول PS4 در هنگام شروع کار نداشتیم:
" زمانی که کار با کنسول PS4 را شروع کردیم هیچ اطلاعاتی از قدرت GPU نداشتیم. بنابراین تصمیم گرفتیم کیفیت بصری و جزییات را کاهش بدهیم. اما پس از چند هفته تحت تاثیر قدرت این کنسول قرار گرفتیم و تصمیم گرفتیم کیفیت بازی را به بالاترین حد ممکن برسانیم . ودر حال حاضر بهترین نتیجه ممکن به دست امده است.ما مطمئنیم که GDDR5 RAM نقش بسزایی را در دست یابی یه این کیفیت ایفا کرده است."
Grand Ages: Medieval در تاریخ ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۵ برای پلتفرم های PlayStation 4 و PC عرضه خواهد شد.
منبع
آخرین ویرایش: