سازنده Octodad درمورد شایعه 5.5GB حافظه PS4: هیچ چیزی برای ما جای نگرانی ندارد

RattleSnake

کاربر سایت
20797603420624396637.jpg


امروز EuroGamer گفته است PlayStation 4 از 4.5GB حافظه Ram برای ساخت بازی به علاوه 1.1GB اضافه تر برای ارتقا بازی اختصاص داده شده است. طوری که 5.5 GB برای ساخت بازی به صورت کلی در دسترس سازندگان قرار می‌گیرد که این موضوع بر خلاف گفته‌های قبلی برای استفاده از 7 GB حافظه موجود کنسول بوده است. در PlayStation community سوالات بسیار به وجود آمده که چرا نیاز به 3.5 GB حافظه برای OS کنسول است.

Phil Tibitoski رئیس فروم و استدیو Young Horses Inc. سازنده عنوان Octodad Dadliest Catch که قرار است برای PlayStation 4 نیز منتشر شود به سوالات کاربران این طور پاسخ داده اند است.

Phil Tibitoski:"
به نظر من مقدار زیادی Ram برای ساخت بازی دردسترس است و این موضوع برای هرکسی و همچنین توسعه دهندگان جای نگرانی در مورد آن وجود ندارد. این زیاد نیست با توجه به مقدار کارهای جدیدی که می توانید انجام دهید. ما با کل Ram چکاری باید انجام بدهیم؟چه مقدار Ram؟ 56 GB حافظه؟ گیمران بیش از این نگران نباشند. با عرض پوزش من نمی‌توانم چیزی دیگری بگویم."

Eurogamer با منبع توسعه دهنده صحبت کرده است و ممکن است این گزارش حقیقت نداشته باشد. با این وجود این یک گام موثر خوب از سوی سونی برای دراز مدت است و آنان می‌توانند ویژگی‌های اجتماعی زیادی را به آن اضافه کنند، و برای شبکه آنلاین و اجتماعی بهتر به رقابت با مایکروسافت می‌پردازد.

مطالب بیشتر:
http://forum.bazicenter.com/thread79897/

منبع
 
آخرین ویرایش:
به نظر من مقدار زیادی Ram برای ساخت بازی دردسترس است و این موضوع برای هرکسی و همچنین توسعه دهندگان جای نگرانی در مورد آن وجود ندارد. این زیاد نیست با توجه به مقدار کارهای جدیدی که می توانید انجام دهید. ما با کل Ram چکاری باید انجام بدهیم؟چه مقدار Ram؟ 56 GB حافظه؟ گیمران بیش از این نگران نباشند. با عرض پوزش من نمی‌توانم چیزی دیگری بگویم."
fb4c7583.jpg

 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or