ساخت Shenmue 3 به صورت 60 فریم ریت بر ثانیه ممکن است برای PS4 سخت باشد

.:BigBoss:.

کاربر سایت
درود

g6bp_shenmue_3.jpg

خالق ژاپنی و افسانه ای Shenmue 3، یو سوزوکی، تایید کرد هدف او این است که Shenmue 3 برای کنسول PS4 به صورت 30 فریم ریت بر ثانیه ساخته شود چرا که 60 فریم ریت از نظر او کارهای زیاد و طاقت فرسایی را می خواهد که به صلاح او نیست.

طی مصاحبه او با DualShockers، به این نکات اشاره کرد:
« برای یک لحظه، من به 30 فریم ریت بر ثانیه فکر کردم. ساخت بازی به صورت 60 فریم ریت بر ثانیه امکان دارد خیلی سخت باشد اما هنوز مطمئن نیستم. »

در حال حاضر، سوزوکی و تیم او مشغول آزمایشِ Unreal Engine 4 هستند که قرار است ویژگی های فنی و محیط های سومین قسمت از این عنوان ماجراجویی و افسانه ای، توسط این موتور گرافیکی خلق شوند.
موتور گرافیکی Unreal Engine 4 به طور خاص برای ساخت Shenmue 3 در نظر گرفته شده است زیرا تعریف و نمایش خاصی از رنگ ها، سایه زنی و رندرینگ را ارائه می دهد.

« همه ی این ها با تصوری که برای خلق دنیای Shenmue در ذهن دارم، کاملا نزدیک هستند. Unreal Engine 4 این اجازه را به من می دهد تا ویژگی هایی مانند رطوبت و بوی یک جهان واقعی که باید در Shenmue باشد و آن در ذهن دارم را به تصویر بکشم. اگر شما یک صحنه در صحرا را ببینید، باعث خواهد شد تا شما هوای خشک بیابانی آن را حس کنید. من احساس می کنم که با Unreal Engine 4، می توانم کیفیت خوبی از فضا و آب و هوای دنیای واقعی را خلق کنم. »

Shenmue 3
توسط Kickstar در کنفرانس سونی در E3 امسال معرفی شد. سوزوکی در توصیف بازی برای هواداران گفت: « تجربه کامل و لذت بخش در دنیای Shenmue که شما خواهان آن بوده اید. »

کمک های نقدی برای ساخت بازی موفقیت آمیز بوده است و در نهایت حاصل
6,333,295 دلار شد. این بازی در سال 2017 برای پلتفرم های PC و PS4 عرضه خواهد شد.

مدت ها و سال های زیادی برای این بازی انتظار کشیده شده است که شماره اول این فرانچایز در اواخر دهه 90 میلادی برای Sega Dreamcast ساختِ شد. داستان بازی در مورد Ryo Hazuki است که قصد داشت قاتل پدر خود را در چین دهه 80 پیدا کند.

منبع


 
چطور ممکنه دو شماره قبلی با بودجه هفتاد و نود میلیون دلاری ساخته شده باش و شماره جدید با کیک استار!!!! والبته حمایت سونی که فکر نمیکنم حتی نصف بودجه شماره قبلی رو هم بده انتظار زیادی ازش داشت
ای کاش حمایت تمام و کمال از سوزوکی و تیم سازنده بشه تا با خیال راحت منتظر این شاهکار باشیم
 
ولی خودمونیم...
جدا بازی های 60 فریم لذت خیــــلی زیادی دارن! :bighug:
شاید این حرفم خنده دار باشه و خیلی ها دوسش نداشته باشن، ولی من حاضرم بازی از نظر گرافیک تو فقر باشه، اما اون فریم کوفتی رو 60 باشه!!!! :d
نمی دونم چرا! بیمار 60 فریم هستم! :d مخصوصا بازی های اکشن! :d
 
ولی خودمونیم...
جدا بازی های 60 فریم لذت خیــــلی زیادی دارن! :bighug:
شاید این حرفم خنده دار باشه و خیلی ها دوسش نداشته باشن، ولی من حاضرم بازی از نظر گرافیک تو فقر باشه، اما اون فریم کوفتی رو 60 باشه!!!! :d
نمی دونم چرا! بیمار 60 فریم هستم! :d مخصوصا بازی های اکشن! :d

نه بنظرم فقط تو بازیهای شوتر اول شخص خیلی 60 فریم فاکتور مهم و تاثیر گذاری باشه تو گیم پلی.
تو باقی سبکها واسه من اولویت نبوده و نیست.
 
نه بنظرم فقط تو بازیهای شوتر اول شخص خیلی 60 فریم فاکتور مهم و تاثیر گذاری باشه تو گیم پلی.
تو باقی سبکها واسه من اولویت نبوده و نیست.

البته سبک H&S و شبیه سازهای رانندگی رو هم باید به سبک اول شخص اضافه کنید.
 
البته بعد از بازی کردن MGS V فهمیدم اون لذتی که تو یک محیط جهان باز به صورت شصت فریم بچرخی تو هیچی نیست !لذتی که همین وسائل نقلیه محدود رانندگی که MGS V میداد از کل تنوع ماشین های GTA V بالاتر بود با اون همه قابلیت شخصی سازی.و نرمی حرکات باعث میشد حتی ساعت ها هم تو بازی باشی چشم هات احساس خستگی نکنه . از این سازنده ها با منابع محدود که نمیشه انتظاری حرکت خفنی داشته باشیم ولی حداقل امیدوارم راک استار برای بازی های جهان باز بعدیش شصت فریم رو میعار قرار بده و بیخیال چنتا افک گرافیکی بشه !
 
بازی فایتینگ ای که 60 فریم نباشه داریم آخه؟ :دی فایتینگ ها هستن و 60 فریم :دی
اوه اون یادم رفت :دی
البته بعد از بازی کردن MGS V فهمیدم اون لذتی که تو یک محیط جهان باز به صورت شصت فریم بچرخی تو هیچی نیست !لذتی که همین وسائل نقلیه محدود رانندگی که MGS V میداد از کل تنوع ماشین های GTA V بالاتر بود با اون همه قابلیت شخصی سازی.و نرمی حرکات باعث میشد حتی ساعت ها هم تو بازی باشی چشم هات احساس خستگی نکنه . از این سازنده ها با منابع محدود که نمیشه انتظاری حرکت خفنی داشته باشیم ولی حداقل امیدوارم راک استار برای بازی های جهان باز بعدیش شصت فریم رو میعار قرار بده و بیخیال چنتا افک گرافیکی بشه !
:| :| :|
 
البته بعد از بازی کردن MGS V فهمیدم اون لذتی که تو یک محیط جهان باز به صورت شصت فریم بچرخی تو هیچی نیست !لذتی که همین وسائل نقلیه محدود رانندگی که MGS V میداد از کل تنوع ماشین های GTA V بالاتر بود با اون همه قابلیت شخصی سازی.و نرمی حرکات باعث میشد حتی ساعت ها هم تو بازی باشی چشم هات احساس خستگی نکنه . از این سازنده ها با منابع محدود که نمیشه انتظاری حرکت خفنی داشته باشیم ولی حداقل امیدوارم راک استار برای بازی های جهان باز بعدیش شصت فریم رو میعار قرار بده و بیخیال چنتا افک گرافیکی بشه !

الان فرق GTA V و MGSV در زمینه محیط و نقشه فقط چندتا افکت است ؟ :|
شلوغی گستردگی جزئیات و ... یکسان است ؟ :|
 
البته سبک H&S و شبیه سازهای رانندگی رو هم باید به سبک اول شخص اضافه کنید.
H&S ها که اکثرا رو کنسول ها 30 فریم هستن اخریشم همون ریبوت DMC رو 360 و ps3 بود که رو کنسول های این نسل کردن 60 فریم .
اونا 60 یک لذت دیگه داره ولی اغلب بصورت 30 فریم هستن
 
H&S ها که اکثرا رو کنسول ها 30 فریم هستن اخریشم همون ریبوت DMC رو 360 و ps3 بود که رو کنسول های این نسل کردن 60 فریم .
اونا 60 یک لذت دیگه داره ولی اغلب بصورت 30 فریم هستن
یا هستن کاری نداریم که، 60 بودنشون بهترین حالته. اینطوریه که بگیم FPS ها نسل قبل اکثرشون 30 فریم بودن.
 
یا هستن کاری نداریم که، 60 بودنشون بهترین حالته. اینطوریه که بگیم FPS ها نسل قبل اکثرشون 30 فریم بودن.
وقتی اجرا نشه چه اهمیتی داره من یا شما بگیم بهترین حالته اصل به اونه که اجرا بشه
شما الان باید هنر سازنده رو هم در نظر بگیری یکی مثل 343 میاد رزولوشن فدا میکنه تا 60 فریم دست پیدا کنه
بهترین حالت نداره بازی H&S باید 60 فریم باشه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or