
سازندگان بازی The Last of Us می گویند که عرضه نسخه PS4 بازی Tlou می تواند کمک های بسیاری برای اعضای این گروه برای درک و آشنایی بهتر با معماری PlayStation 4 باشد.
اخیرا سایت GameFanatics طی مصاحبه ای که با مدیر ارتباطات استودیوی ناتی داگ Eric Monacelli داشته، صحبت های جالبی را با هم داشته اند که با هم می خوانیم.
"زمانی که بازی The Last of Us را برای PlayStation 3 می ساختیم، می خواستیم که تجربه ای هم بر روی PS4 نیز داشته باشیم.
در حقیقت، ما فکر می کردیم که عرضه The Last of Us بر روی PS4 می تواند به ما چیزهای زیادی یاد بدهد و اینکه چطور بتوانیم موتور گرافیکی خودمان را منطبق با معماری آن هماهنگ سازیم. پس اینکار می تواند باعث آشنایی بیشتر ما با این معماری شود تا نهایتا بر روی پروژه های آینده مان با مشکلی بر نخوریم.
The Last of Us نسخه PS4 به ما این فرصت را می دهد تا بتوانیم این بازی را با رزولیشن 1080 به همراه DLC داستانی آن Left Behind و دیگر DLC های بخش چندنفره در یک نسخه کامل عرضه کنیم."

The Last of Usدر June سال 2013 عرضه شد و توانست نظرهای مثبت فراوانی را از سوی طرفداران و منتقدان کسب نماید. همچنین این بازی توانسته است به فروش 6 میلیون نسخه در سراسر جهان تا به حال دست پیدا کند.
[source]