ساخت بازی Red: First AttackTo Human

mohsengamer

کاربر سایت
Dec 3, 2006
59
نام
محسن
سلام بچه ها من دارم یه بازی میسازم با نام Red:First Attack To Human اول دو تا چیز میگم تو رو خدا کوپ نکنید دیگه توی این تاپیک پست نزنید اول اینکه این بازی با fpscreator ساخته میشه دوم اینکه بازی اصلا ایرانی نیست فقط سازندش ایرانیه که خودم هستم.من میدونم بعضی ها اسم fpscreator میشنون شروع میکنند به انتقاد و میگن انعطاف پذیر نیست و ... . اما من این نرم افزار و انعطاف پذیر کردم طوری که در این بازی درخت های بسیار زیبا , باران, برف , ماشین های زیبا وجدید وخیلی چیزهای دیگر که تصور استفاده از اونهارو در این نرم افزار ندارید وجود دارد. اما از همه مهمتر انها هوش مصنوعی است که در این بازی برای دشمنان استفاده میشه به طوری که انها الکی هی دور شما نمیچرخند وپس از دو ساعت به شما تیراندازی نمیکنند بلکه به محض رویت شما بر روی شما قفل کرده شما را ه رگبار میبندند البته همشونم اینجوری نیستن که تکراری بشه من فقط اینو به عنوان نمونه گفتم.

اما بعد از این توضیحات خلاصه داستان بازی بدین شرح است:در سال 2024 میلادی گروهی ناشناس که نیروهای هستند که از فضا امده اند با نام RED به زمین حمله کرده و سعی در نابودی زمین و انسانها دارند .در این میان گروه ضربتی از طرف ارتش ماموریت پیدا میکند تا مقر فرماندهی این افراد بر روی زمین و همینطور در فضا و سیاره ی انها نابود کنند.شما نقش کاپیتان joe smith را بر عهده خواهید داشت.

در این بازی بنا به دلایلی از هیچ کشوری نام برده نمیشود و اسم کاپیتان نیز خیالی هستش.حالا نوبت شماست که با نظراتون من رو در ارائه ی بهتر این بازی راهنمایی نمایید.
 

Mr-Game

کاربر سایت
Sep 21, 2006
2,433
نام
سعید اکبرزاده
من هم یک بازی با این برنامه ساخته بودم ولی در اخر که میخواستم کار نهایی رو رندر بگیرم
نمیشد یعنی رندر میگرفت در هنگام بازی بعد از اتمام هر مرحله از بازی میامد بیرون
اعصابم خورد شد دو ماه روش کار کردم اخرش هم زحماتم به باد رفت

اسمش حفره سیاه بود دموش رو هم میتونید از سایت oxogame.com دانلود کنید
 

castlevania

کاربر سایت
Oct 18, 2006
966
نام
yousef
برا کدوم کنسولها ساخته میشه؟! اگه میشه اختصاصی برا 360 بکن.:biggrin1:
فکر نکنم با این نرم افزاری که داری درست میکنی بازی خوبی از آب در بیاد...
 

mohsengamer

کاربر سایت
Dec 3, 2006
59
نام
محسن
سلام من بزودی چند تا عکس میزارم تا ببینید بازی در چه حدیه چون میدونم تا عکس نذارم هیچ فایده ای نداره.

حالا یه سوال دارم من چجوری میتونم Directx9.0 c ماه December رو دریافت کنم. حتما باید مال ماه دسامبر بشه چون همچین بی ربط با بازی که دارم میسازم نیست من رفتم تو سایت ماکروسافت بعد از رفتن تو چند تا صفحه GenuineCheck دانلود کردم, بعد یه صفحه نصفه نیمه وا میشه من تا یک ساعت هم وایسادم تا ببینم صفحه کاملا بارگذاری میشه یا نه اما نشد نمیدونم حجمش چقدر هستش چون اینترنت من دیال اپ هست.لپ کلام میخواهم بگم میشه از تو بازار تهیه کرد یا نه . خیلی واجبه اگه بشه بازی کیفییتش ده برابر میشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر