خبر رسمی ریمیک Splinter Cell تایید شد

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,888
نام
محمد حسین

شرکت Ubisoft اعلام کرده که توسعه یک بازی ریمیک از سری مخفی‌کاری محبوب Splinter Cell آغاز شده است.

این معرفی بدون تریلر انجام شده و سازندگان تأکید کرده‌اند که هنوز در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارند. شعبه تورنتوی یوبیسافت (سازندگان Splinter Cell Balcklist) ساخت ریمیک بازی Splinter Cell را بر عهده گرفته و همچنین تأیید شده که تیم سازنده برای ارائه جلوه‌های بصری نسل بعدی، گیم‌پلی و نورپردازی و سایه‌زنی پویایی که این مجموعه با آن شناخته می‌شود، از انجین Snowdrop (انجین بازی Avatar: Frontiers of Pandora و بازی جدید Star Wars یوبیسافت) بهره می‌برد.

مت وست، تهیه‌کننده پروژه اعلام کرده که اسپلینتر سل جدید از پایه بازسازی می‌شود و در کنار جلوه‌های بصری، المان‌های مربوط به طراحی نیز بر اساس راحتی و انتظارات بازیکنان، بهبودهایی را به‌خود خواهند دید. به گفته او، حال و هوای بازی‌های ابتدایی سری و آنچه که به آن‌ها هویت می‌بخشیدند، همچنان در نسخه ریمیک حفظ خواهد شد. همچنین او تأیید کرد که ریمیک Splinter Cell یک بازی خطی خواهد بود.

با توجه به اینکه ساخت پروژه به‌تازگی آغاز شده، تیم سازنده در حال حاضر بازه زمانی عرضه و یا پلتفرم‌های مقصد آن را مشخص نکرده‌اند. یوبیسافت در پایان عنوان کرده که قصد دارد تا با این ریمیک، یک پایه سفت و محکم را برای آینده مجموعه Splinter Cell بنا کند.
__________________
متن جدید. به قلم @Ludens



 

Attachments

  • 2021-12-15_20-36-07.jpg
    2021-12-15_20-36-07.jpg
    56 KB · مشاهده: 55
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر