ریمیک بازی The Last of Us Part 1 رسما معرفی شد؛ عرضه در سپتامبر امسال

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
به‌دنبال لیک شدن تریلر بازی The Last of Us Part 1 که بازسازی نسخه اول خواهد بود، سونی حالا در جریان Summer Game Fest به‌طور رسمی از این عنوان رونمایی کرده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی The Last of Us Part 1



نیل دراکمن در جریان این رویداد اعلام کرد که استودیوی Naughty Dog قصد دارد تا عنوان تحسین‌شده The Last of Us را از پایه برای PS5 و PC بازسازی کند. بازی در زمینه‌های مختلفی از جمله مبارزات، هوش مصنوعی، مخفی‌کاری، کاوش محیط و چندین بخش دیگر بهبود یافته است. به گفته دراکمن، تیم سازنده برای توسعه این بازسازی از آموخته‌هایی که در حین ساخت The Last of Us Part 2 و Uncharted 4 به‌دست آورده استفاده خواهد کرد تا نسخه اول را به پلتفرم‌های جدیدی بیاورد.

البته که در کنار تمامی این موارد، شاهد گرافیک ارتقا یافته، گیم‌پلی مدرن‌شده و همچنین پشتیبانی از ویژگی‌های کنترلر دوال‌سنس (تریگرهای تطبیقی و بازخورد لمسی) نیز خواهیم بود. The Last of Us Part 1 در تاریخ 2 سپتامبر امسال (11 شهریور) برای پلی استیشن 5 منتشر می‌شود و قیمت آن برابر با 69.99 دلار خواهد بود. همچنین این عنوان در تاریخ نامعلومی برای اولین بار به پلتفرم رایانه‌های شخصی می‌آید.
 

Vice City FM

کاربر سایت
Aug 2, 2021
2,454

من نظرم عوض شد واقعا گرافیک بازی پیشرفت کرده هر چند یک شیدر براق قشنگی روی لباس ها توی نسخه اصلی بود که حدفش کردن من اونو خیلی دوست داشتم
متاسفانه سم فروم ها اینه که قبل اینکه آدم خودش به نتیجه برسه چی درسته چی غلط میفته رو موج بقیه کاربرها و واسه vs پست میده شماهم باید صبرمیکردی مقایسه ها بیاد ..

در مورد این ویدیو اگر بریم تو گیمپلی این اختلاف چند هم برابر میشه و باید صبرکنیم فوتیج از گیمپلی بیاد.
این تازه مقایسه کات سین با کات سین هست و از اونجایی که کات سینهای تلو اوریجینال پری رندر بودن و از ریمیک ریل تایمه ولی بازم ریمیک بهتره

IMG_20220610_103007_954.jpg
Principal Environment Artist Naughty Dog
ایشون هم حرفش همینه
 

SixBox

کاربر سایت
Mar 24, 2022
409
متاسفانه سم فروم ها اینه که قبل اینکه آدم خودش به نتیجه برسه چی درسته چی غلط

عجله کردن و صبر استراتژیک نداشتن . ولی امیدوارم با نرمش قهرمانانه جبران کنن
 
  • Like
Reactions: Taha75

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر