![fyw9pcoimke8fm1532yv.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2F8pic.ir%2Fimages%2Ffyw9pcoimke8fm1532yv.jpg&hash=c49e27917c8c91fef6c6c31fdc0f9cbf)
یوشیاکی هیرابایاشی توضیح داد اگرچه فکر نمیکند که تنها گفتن این جمله ساده که " من مطمعنم ما میتواینم حس و حال بازی اولیه را دوباره احیا کنیم" کافی باشد اما در حال حاضر تیم او در کپکام به سختی مشغول کار هستند و دلایل متعددی وجود دارد که او فکر میکند به همراه تیمش توانایی احیا کردن روح و جوهره اصلی رزیدنت ایول را در این بازی دارند.
او گفت همانطور که شما هم اشاره کردید ریمیک اولین نسخه ی رزیدنت ایول را میتوان در حکم سندی دانست که ثابت میکند یک ریسمتر میتواند جوهره اصلی اولین نسخه را دوباره احیا کند. اتفاقا همین رزیدنت ایول ریمیک گیم کیوب اولین پروژه ی من در کپکام بود.
من در آنجا توانستم از همکارانی که تجربه بیشتری داشتند چیزهایی یاد بگیرم و با چشمهای خودم شاهد بودم که چطور تلاششان را به یک شاهکار تبدیل کردند که در نهایت منجر به ساخت بازی شد که مورد توجه هوارادان قرار گرفت. این واقعا تجربه ارزشمندی برای من بود.
این را هم بگویم که رزیدنت ایول 2 اولین رزیدنت ایولی بود که بازی کردم تجربه ی هرکسی از این بازی فرق میکند اما من هنوز به خاطر دارم که وقتی میخواستم برای اولین بار این عنوان را بازی کنم چه حس و حالی داشتم .او به شوخی گفت سردرد های روزمره من به خاطر اینست که باید کاملا همین حس و حال را دوباره به هوادارا برگردانم.
روند ساخت بازی در حال پیشرفت است و تنها کاری که میتوانم بکنم اینست که از هواداران بخواهم تا صبور و مشتاق باشند.
کار روی نسخه ریمیک اولین رزیدنت ایول برای من یک تجربه آموزشی فوقالعاده بود.
نسخه HD ریمستری که سال پیش عرضه شد این فرصت را در اختیار تیم گذاشت تا بر روی ریمیک بازی متمرکز شوند و به دقت تک تک اجزای آنرا مورد برسی قرار دهند نه تنها جلوهای صوتی - بصری بازی بلکه برسی کد های برنامه نویسی آن در هر مرحله و تحلیل گامهای حرکت در جهتی که آن را به یک تجربه ارزشمند مبدل سازد.
این برسی ظریف و جزء به جزء رزینت ایول ریمستر واقعا به من نشان داد که همکاران سابقم در طول ساخت پروژه رزیدنت ایول ریمیک چقدر تمرکز داشتند و این برای من بسیار با ارزش است.
هنوز مشخص نیست که رزیدنت ایول 2 ریمیک از همان دروبین ثابت بازی اولیه استفاده خواهد کرد یا دروبین روی شانه که از رزیدنت ایول 4 5 و 6 اقتباس شده است. آقای هیرابایاشی گفت به هرحال بازخوردهای رزیدنت ایول 6 در شکل دادن بازی به ما کمک کرده است .
او اضافه کرد در هر عنوانی تجارت آموختنی وجود دارد و البته من شاهد بازخودهای زیادی در مورد رزیدنت ایول 6 بودم و تمام مواردی را که از طرف هوادارن در مورد بازی شنیده ام را در نظرگرفته ام. و با آوردن تجربه بعدی ام برایتان میخوام به شما نشان دهم که چه چیزهای از این بازخوردها یاد گرفته ام.
فشار تنها از جانب هواداران نیست آقای هیریوکی کوبایاشی برنامه نویس رزیدنت ایول 2 به videogamer گفته است که امیدوار است هیرابایاشی بتواند اهداف ما را در پس نسخه اصلی بازی درک کند.
دوست دارم او (هیرابایاشی) واقعا هدف و نیت ما از ساخت نسخه اصلی بازی را درک کند و تمام تلاشش را بکند تا آنها رادر ساخت ریمیک بازی لحاظ کند.
Resident Evil 2 Remake 'progressing'; Resi 6 feedback being 'taken on board', says producer - Resident Evil 2 Remake for PS4 News
آخرین ویرایش: