ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
رهبر بخش استعداد یابی سونی (SIE) به XBOX GAME STUIDOS پیوست
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="kourooshkabir25" data-source="post: 4602559" data-attributes="member: 129591"><p>تفاوت اینکه سونی به Quantic Dream ازادی کامل داد و هیچ فشاری رو شون نبود همش درجا می زد</p><p>اما Quantum Break حاصل سیاست های کلی مایکروسافت تو اون زمان بود</p><p>all in one xbox one</p><p>روند توسعه xbox one و انحصاری هاش حول همین شعار بود مثل Halo: Nightfall</p><p>مایکروسافت با هدف تحقق همین شعار Quantum Break ساخت</p><p>یادت نمیاد اما اون زمان مایکروسافت کلی ایده سریال و بازی Quantum Break به عنوان نهایت این ایده تبلیغ می کرد</p><p>با شکست تجاری بزرگ و اومدن فیل اسپنسر all in one و تمام پروژه های اطرافش دور ریخته شد</p><p>فقط Quantum Break نتونست کنسل کنه </p><p>و گرنه اون شعار مسخره نبود Quantum Break از ابتدا به عنوان یه بازی ساده ساخته می شد قطعا کیفیت گیم پلی و طراحی مرحله بالا تر می رفت</p><p>از طرفی به نظر میاد خود فیل اسپنسر با رمدی مشکل داره</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kourooshkabir25, post: 4602559, member: 129591"] تفاوت اینکه سونی به Quantic Dream ازادی کامل داد و هیچ فشاری رو شون نبود همش درجا می زد اما Quantum Break حاصل سیاست های کلی مایکروسافت تو اون زمان بود all in one xbox one روند توسعه xbox one و انحصاری هاش حول همین شعار بود مثل Halo: Nightfall مایکروسافت با هدف تحقق همین شعار Quantum Break ساخت یادت نمیاد اما اون زمان مایکروسافت کلی ایده سریال و بازی Quantum Break به عنوان نهایت این ایده تبلیغ می کرد با شکست تجاری بزرگ و اومدن فیل اسپنسر all in one و تمام پروژه های اطرافش دور ریخته شد فقط Quantum Break نتونست کنسل کنه و گرنه اون شعار مسخره نبود Quantum Break از ابتدا به عنوان یه بازی ساده ساخته می شد قطعا کیفیت گیم پلی و طراحی مرحله بالا تر می رفت از طرفی به نظر میاد خود فیل اسپنسر با رمدی مشکل داره [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
رهبر بخش استعداد یابی سونی (SIE) به XBOX GAME STUIDOS پیوست
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft