رضایت Eidos Montreal از عملکرد بازی Shadow of the Tomb Raider

MOH3N_Dark

کاربر سایت
104269
در ماه فوریه گذشته، شرکت Square Enix گزارشی در مورد فروش ضعیف دو عنوان Shadow of the Tomb Raider و Just Cause 4 منتشر نمود. با این حال Eidos Montreal سازنده بازی Shadow of the Tomb Raider از عملکرد و فروش بازی راضی است.

تهیه کننده ی بازی آقای Jonathan Dahan در مصاحبه با سایت USgamer در این باره توضیحاتی ارائه داده است:

ما از عملکرد بازی چه در فروش و چه در جلب نظر منتقدان، بسیار خوشحال هستیم. دقیقا همین دلیل باعث شد که ما به توسعه و تولید بسته های الحاقی برای بازی بپردازیم.

این تهیه کننده همکاری با Crystal Dynamics به مانند سوار شدن بر یک ترن هوایی تشبیه کرد، چرا که در طول پروسه ساخت بازی چالش ها و پستی و بلندی بسیاری پیش روی آنها بود.

ما برای ساخت بازی باید همکاری با چندین استودیو را یاد می گرفتیم و در این میان ما با استودیوی Crystal Dynamics رابطه ی خوبی داشتیم. خوشبختانه این همکاری با وجود تمام چالش ها، به خوبی جواب داده است و قصد داریم تا آن را محکم‌ تر از پیش ادامه ‌دهیم.

در این ماه بسته الحاقی و محتویات جدیدی برای Shadow of the Tomb Raider منتشر می شود. به نظر تهیه کننده بازی اگر در آینده شاهد ادامه ای برای سری Tomb Raider نباشیم، بسیار متعجب خواهد شد. با این حال تصمیم ساخت دنباله ی این سری بر عهده ناشر بازی یعنی Square Enix خواهد بود.

منبع
 
جالبه که سودآور بوده براشون، من بعد چندسال اولین بازی بود که تقریبا از اواسطش به بعد بیخیالش شدم، همه چی برام تکراری و خسته کننده بود.
این 2نسخه آخر هیچوقت اون احساس نسخه ریبوت برام تکرار نکرد، ریبوت واقعا یک چیز دیگه بود.
 
تا باشه از این رضایت ها باشه!! تنها اثری بود که نقداش انقدر متضاد و بالا پایین داشت حداقل نسبت به قبلی که اصلا نمیشه با توجه به نقدها بازی تهیه کرد متاشم که تعریفی نشد ولی چندجا امار فروشش اومد بد نبود
 
منم واقعا از این خبر خوشحال شدم.کاش ناشر هم بیخیال نشه و بازیو ادامه بده و حتما حتما ی دستی روی گان پلی بکشه + یکی دوتا کاراکتر فرعی درست حسابی اضافه کنه، یکی مثل خود لارا، یا مثل کلویی بد اس تو سری uncharted :D
جالبه که سودآور بوده براشون، من بعد چندسال اولین بازی بود که تقریبا از اواسطش به بعد بیخیالش شدم، همه چی برام تکراری و خسته کننده بود.
این 2نسخه آخر هیچوقت اون احساس نسخه ریبوت برام تکرار نکرد، ریبوت واقعا یک چیز دیگه بود.
چون بنظرم نسخه 2013 180 درجه با نسخه قبلی فرق داشت ولی نسخه های بعدی پیشرفت زیادی نکردن و فقط گرافیکش بهتر شد.البته برای من خسته کننده نبود:D
 
نکته مثبت بازی نسبت به دو نسخه قبل ، معماهای مقبره ها بود که جاشون تو دو نسخه قبل حس میشد.
به نظرم بازی ضربه اصلی رو از تکراری شدن گیم پلی و روایت داستان و شخصیت پردازی ضعیف کاراکترهایی مثل جونا خورد. حداقل به عنوان پایان این سه گانه داستان و شخصیت پردازی بهتری رو انتظار داشتم.
ایراد دیگه بازی هم گان پلی ضعیف و اعصاب خورد کن بود هر چند نسخه های قبل هم این ایراد رو داشتن، ولی در SotR وضعیت بدتر شده بود طوری که من همش ترجیح میدادم با مخفی کاری جلو برم.
 
  • Like
Reactions: Dante _Sparda

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or