راهنمای کامل بازی Okami (قسمت سوم)

unR3aL

کاربر سایت
Apr 20, 2008
861
نام
اويس
جلو رفته و از راه مشخص شده که در سمت چپ قرار دارد پیش بروید تا به محلی برسید که باید آنرا منفجر کنید. از مسیر باز شده به جلو بروید تا به Waka برسید. دمو را مشاهده کرده و سپس با او مبارزه کنید و او را شکست دهید. حال از روی پل بالا رفته و از مسیر سر پوشیده عبور کنید. پس از عبور به سمت راست رفته و مسیر را ادامه دهید تا به پل تخریب شده برسید. پل را تکمیل کرده و سپس به طرف مقابل بروید. درخت را زنده کرده و دمو را مشاهده کنید. سپس از سمت چپ به پایین بپرید. به جلو بروید تا به موشهای کور برسید. پس از صحبت با Moley آنها به داخل زمین می­روند.

characters_201_resize.jpg characters_202_resize.jpg

در این مرحله از بازی شما باید در میان سوراخها بگردید تا
Moley را ببینید سپس بدون معطلی به او ضربه بزنید. 3 نوبت همین کار را انجام دهید. پس از اتمام صحبت با Moley آیتمی که در میان سوراخها می­افتد را برداشته و به طرف ورودی این منطقه بروید و با Tea Master صحبت کنید. حال نقشه را فعال کرده و به جنوبی ترین نقطه در نقشه (دهکده Kusa) بروید. شما در این دهکده به دلیل وجود طلسم نمی­ توانید از قلم و قدرت های خود استفاده کنید. حال جلو رفته و از فروشنده Pinwheel و سایر آیتم های مورد نیاز خود را خریداری کنید. جلو بروید و از مسیر مشخص سمت راست به بالا بروید تا به Princess Fuse برسید.

characters_158_resize.jpg

با او صحبت کرده و سپس با
Kite Based که او را در بند خود داشت مبارزه کنید. پس از اتمام مبارزه پرنسس به Ammi وسیله ای به نام Canine Tracker را می­ دهد که باید همراه با آن حداقل 5 سگ او را پیدا کنید. از همین مسیر برگشته و پس از رسیدن به مرکز دهکده به سمت راست بروید تا Susano را ملاقات کنید. حال از مسیر روبرو مستقیم رفته تا به Mr.Bamboo برسید. با او صحبت کرده و سپس صبر کنید تا شب بشود. در حالی که شب شده است به پایین رفته تا به خانه Mr.Bamboo برسید.

characters_39_resize.jpg

سپس به سمت ساقه نی سمت چپ خانه رفته و آنرا قطع کنید. با
Chi صحبت کرده و سپس Startرا زده و به او غذا بدهید. حال برگشته تا به نردبان سمت راست مسیر برسید. بالا رفته و جایی که Issun به آن اشاره می­کند را منفجر کنید. به داخل رفته و پس از صحبت با Rei به او غذا بدهید. برگشته و از مسیر سمت راست دهکده حرکت کنید. (مسیری که در انتها به Princess Fuse رسیدید) پس از کمی بالا رفتن به روی گل سمت چپ خود بروید. جلو رفته و به داخل غار سمت راست خود بروید. حال Ko را آزاد کرده و به او غذا بدهید. به مرکز دهکده رفته و منطقه طلسم شده روبروی چاه آب (گل های باغچه Flower Girls) را زنده و سرسبز کنید. جلو رفته و با Shin صحبت کنید، سپس به او غذا بدهید. حال به طرف خانه Princess Fuse حرکت کرده و با پنجمین سگ یعنی Tei مبارزه کنید و او را شکست دهید. جلو رفته و با پرنسس صحبت کنید تا محل 3 سگ دیگر را در نقشه با رنگ قرمز نشان دهد. یکی در Sasa Sanctuary، دیگری در جنگل Agata و آخری در منطقه Shinshu است.
حال داخل 2 حوضچه آب اطراف خانه پرنسس را جستجو کرده و صندوق های داخل آنها را باز کنید. سپس به دهکده برگشته و به داخل اولین خانه از سمت راست خود بروید. (نکته : پس از ورود خرسی در روبروی شماست!!) به سمت راست رفته تا عروسکی نارنجی رنگ و یک چشم را ببینید. همانطور که می­بینید چشم سمت چپ آن نورانی است و چشم سمت راست تیره. حال با قلمو روی چشم سمت راست آن نقطه ای بگذارید تا عروسک باز شود. حال از پله ها بالا رفته و با
Haruka صحبت کنید. او به شما فهرستی از سری فهرست­های Wanted List می­دهد. موجوداتی که در این فهرست موجود هستند را می­توانید در Shinshu در شب شکار کنید. (نکته : پس از، از بین بردن موجودات و کامل شده لیست به نزد Haruka برگردید تا جایزه ای ویژه به شما بدهد) حال به سمت راست نقشه (Take Pass) برگشته و به محل قرمزی که نشان داده شده است بروید. برای رفتن به Sasa Sanctuary باید از میان دروازه عبور کنید، زیرا اگر از کنار آن عبور کنید راه باز نیست! پس از ورود کمی جلو رفته و از سنگ های سمت راست خود بالا بروید و محل نوارنی را حفر کنید، سپس گل را زنده و سبز کنید. پایین آمده و به جلو در بروید تا با نگهبانان با Ammi صحبت کنند. آنها این نکته را بازگو می­کنند که دختر رئیس گم شده است و شما برای ملاقات با او باید دخترش را پیدا کرده و به نزد او بیاورید.

characters_176_resize.jpg

حال به
Take Pass برگشته و در شب به خانه Mr & Mrs. Cutter بروید.

characters_204_resize.jpg characters_213_resize.jpg

(نکته : محل قرارگیری خانه : نقشه را فعال کرده تا خانه که در سمت راست رودخانه قرار گرفته است را ببینید) پس از اینکه شب شد به سمت راست خانه بروید تا
Issun الوار را به شما نشان دهد . (نکته : Issun به رنگزرد در می­آید.) از الوار ها بالا بروید و بمبی روی سقف خانه (سمت چپ خود) بکشید و سپس به داخل خانه بروید. حال Mrs. Cutter را که در حال کار است به وسیله دکمه مثلث گرفته و به زیر نور ماه بکشید. اکنون مبارزه را انجام داده و Chun را آزاد کنید. حال با Chun (دختر رئیس) به Sasa Sanctuary رفته تا رئیس را خوشحال کرده و در را برای ورود Ammi باز کنند.

characters_165_resize.jpg

پس از اتمام صحبت ها جلو رفته و از پله ها بالا بروید. قبل از ورود به آسانسور روبروی خود اتاق های سمت چپ و راست را جستجو کرده و آیتم های موجود را جمع آوری کنید. پس از جستجو وارد آسانسور شده و سپس به جلو رفته و با رئیس صحبت کنید. او به خاطر پیدا کردن دخترش اجازه می­دهد که صندوق های اطرافتان را باز کنید و آیتم های داخل آنها را برای خود بردارید. حال با اسانسور به پایین برگردید و پس از پایین آمدن از پله ها به سمت چپ بروید تا به گرمابه برسید. همانطور که می­بینید چشم آبگرم طبیعی دیگر آب ندارد و خشک شده است. جلو رفته و با
Bath Attendant صحبت کنید تا Mr.Bamboo ظاهر شود.

characters_167_resize.jpg

حال شما وارد بازی جدیدی می­شوید.

از این بازی 2-3 مورد دیگر وجود دارد که در نوبت بعدی مرحله مشکل تر می­شود. توضیح کلی در مورد این مراحل این است که شما باید بوسیله
Ammi شخصیت همراهتان را به پایین برسانید تا به روی سنگ مورد نظر برود، آنرا درخشان کند و شما آنرا حفر کنید.
پس از افتادن روی اولین سنگ
L1را زده تا راهنمای مرحله نمایش داده شود. همانطور که می­بینید :

1- در صفحه ­ی اول به شما آموزش داده می­شود که (عکس اول سمت چپ) از مثلث می­توانید برای حفر کردن استفاده کنید. با مربع می­توانید سریع تر به جلو بروید یا اگر سنگی قابل تخریب در کنارتان قرار داشت آنرا نابود کنید. در انتها (عکس سوم) سنگی نشان داده می­شود که
Mr.Bamboo به روی آن رفته و آنرا درخشان کرده است. (سنگی که باید Ammi آنرا حفر کند)

2- در صفحه­ی دوم از سمت چپ به راست سنگهایی را مشاهده می­کنید که به ترتیب مقاومت آنها در مقابل تخریب پذیری بیشتر می­شود­.

DSC04723 copy_resize.jpg

سنگ های مدل اول از سمت چپ را به راحتی می­توانید با استفاده از مثلث از بالا و مربع از اطراف آنها را نابود کنید. سنگ های مدل دوم را با چند بار حفر و یا ضربه زدن می­توانید نابود کنید. سنگ های مدل سوم را فقط با کشیدن خطی (
Attack) می­توان از بین برد. سنگ های مدل چهارم به هیچ عنوان نابود نمی ­شوند.

- گل هایی است که در جنگل
Agata وجود داشته است با این تفاوت که این بار به جای آیتم از داخل آن حبابی بیرون می­آید که در نقش زمان اضافی ظاهر می­شود و با گرفتن آن به زمان شما +20 ثانیه اضافه می­شود.

- در همین صفحه حفره هایی می­بینید که داخل آنها آب وجود دارد که با افتادن شخصیت همراه شما در آن مقداری از زمان گرفته می­شود تا بیرون آیند، پس تا می­توانید از این مساله جلوگیری کنید.

- سنگ ها­ی خاردار صورتی رنگی هم دیده می­شود که اگر به آنها
Ammi یا شخصیت همراهتان به آن برخورد کند -5 ثانیه از زمان شما کسر می شود.

3- در صفحه­ ی سوم زمان را به شما یادآوری می­کند که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

4- در صفحه­ ی چهارم به شما ها را یادآوری می­کند که می­توانند زمان شما را افزایش دهند.

5- در این صفحه از موارد مهمی که می­شود به آن اشاره کرد این است که شما می ­توانید با استفاده بمب چندین سنگ را همزمان نابود کنید. البته اگر قابلیت تخریب پذیری داشته باشند.

- از موارد مهم دیگر این است که می­توانید شخصیت همراه خود را تا حدودی کنترل کنید. با کشیدن خطی به روی آن می­توانید مسیر حرکت آنرا به جهت مخالف تغییر دهید و با کشیدن دایره ای بر روی او کاری کنید که سریعتر حرکت کند.

- نکته ای که حتماً باید بدان اشاره کرد این است که باید به مقدار بسته های جوهر خود هم دقت کنید تا با استفاده کردن نابجا از آن، آنها را تمام نکنید زیرا بازی زمان دارد و تا پر شدن بسته ها زمان می­برد.

- در داخل بعضی از سنگ­ ها­ی قابل تخریب کیسه های پول وجود دارد که می­توانید با نابود کردن سنگ ها به کیسه های پول هم دسترسی پیدا کنید.

حال به بازی بازگشته و با استفاده از مهارت هایی که گفته شد
Mr.Bamboo را به پایین برسانید. پس از پیدا کردن مسیر و حفر چاه دمو را مشاهده کنید. صورت فلکی را نشانه گذاری کنید و قدرت Water Spout را از Nuregami دریافت کنید.

characters_9_resize.jpg

حال می­بینید که
Bath Attendant آتش گرفته است. از آب خطی به Bath Attendant بکشید و آتش را خاموش کنید. سپس در روی آب (جایی که آب فوران می­کند) خطی عمودی رسم کنید تا همراه آب بالا بروید. حال محل نورانی را حفر کنید تا گل بیرون آید و سپس آنرا سبز کنید.
پایین بروید و سپس از آب خطی به نوک نی وصل کنید تا در باز شود. حال از مسیر باز شده راه را ادامه دهید تا به
Tai برسید، با او صحبت کنید تا او درباره سگ گمشده اش مطالبی را به شما بگوید و سپس را به شما بدهد. حال به طرف نقطه قرمز رنگ داخل نقشه حرکت کنید تا به ساقه های نی برسید. سپس می­بینید که علامتی نورانی در روی بعضی از ساقه ها لحضاتی دیده می­شود. شما باید در لحظه ای که علامت نورانی بر روی ساقه ای پیدا می­شود با استفاده از قلمو ساقه را ببرید و Gi را آزاد کنید. سپس با او مبارزه کنید و Duty Orb را دریافت کنید.
حال مسیر را برگشته تا به
Mr.Bamboo برسید. با او صحبت کنید تا به شما Mermiad Coin را بدهد. موارد استفاده این سکه ها این است که می­توانید با آنها در دریاچه هایی بخصوص در بین دهکده ها جا به جا شوید. (نکته : حالت ترنسفر در سایر بازی ها) حال به داخل چشمه رفته و سپس Start را بزنید. حال از داخل Tool، Mermaid Coin را انتخاب کنید (سکه ی سبز رنگ) و Use را بزنید. حال به شما نقشه نشان داده می­شود. که در آن 4 دریاچه مشخص شده است که قابلیت جا به جایی را دارا هستند. حال دریاچه ی Take Pass را انتخاب کنید. برای آنکه دریابید که دریاچه ای چنین قابلیتی را داراست یا نه کافیست به داخل آن نگاهی بیاندازید و ببینید که از داخل آن محلی وجود دارد که هاله هایی سبز رنگ و دایره ای شکل به صورت مداوم بیرون می­آید یا خیر.
حال به طرف
Agata Forest حرکت کنید. قبل از وارد شدن به آنجا با Tea Customer صحبت کرده و Pinwheels را به او بدهید. (یکی از 2 آدمی که قبل از ورود به جنگل Agata در سمت راست قرار دارند)
به
Agata Forest بروید.فعلاً در محل قرمز رنگ کاری را نمی­توانید انجام دهید. حال نقشه را فعال کرده و خود را به Kushi که در گوش چپ بالای نقشه (نکته : جایی که دایره ای سفید رنگ و در داخل آن علامت ضربدر قرار دارد) منتظر است برسانید.
با استفاده از قدرت جدید چند خطی را از آب دریاچه به داخل او سطل بکشید و آنرا پر کنید. حال
Susano ظاهر می­شود. با کمک او موجودات را از بین ببرید. حال با Canine Tracker به پیش Kokari بروید. به او کمک کنید تا ماهی بزرگی که می­خواهد را بگیرد. ابتدا باید 2-3 ماهی کوچکتر را صید کنید تا ماهی بزرگتر ظاهر شود. پس از گرفتن Whopper صورت فلکی دیگری ظاهر می­شود که باید آنرا نشانه گذاری کنید. حال قدرت ماه را از Yumigami دریافت کنید.

characters_48_resize.jpg

برای امتحان حلالی را در آسمان بکشید تا ماه ظاهر شود. با استفاده از این قدرت می­توانید در هر زمان که خواستید صبح را به شب تغییر دهید. حال با
Ume مبارزه کنید. سپس Justice Orb را دریافت می­کنید. حال بازرگان را پیدا کرده و 2-3 Mermiad Coin خریداری کنید و سپس به سمت Shinshu Field حرکت کنید.

--------------------------------------------------------------------

با دانلود پیوست های این پست می توانید این راهنما را به صورت PDF هم داشته باشید البته با طراحیه زیباتری!
برای باز کردن فایل PDF هر چهار فایل rar زیر را دانلود کرده و سپس یکی از آنها را Extract کنید تا فایل
PDF باز شود.

 

Attachments

  • Okami - Part 3.part1.rar
    1.3 MB · مشاهده: 34
  • Okami - Part 3.part2.rar
    1.3 MB · مشاهده: 27
  • Okami - Part 3.part3.rar
    1.3 MB · مشاهده: 18
  • Okami - Part 3.part4.rar
    1,019.9 KB · مشاهده: 24
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر