بنا با گزارشی از The Guardian، آقای Mikael Hed، در کنفرانس برگزار شده در Midem، اعلام کرد که piracy، همیشه هم بد نبوده و صنعت بازیهای ویدئویی باید نگرش خود را نسبت به مشتریان تغییر دهد.
Mikael Hed
"ما میتوانیم چیزهای زیادی از صنعت موزیک و راه تقابل و مبارزه آن با کپی غیرقانونی (piracy) بیاموزیم. ما از این صنعت یاد گرفتیم که به جای رفتار با مشتریان به مثل کاربر و استفاده کننده، با آنها به عنوان طرفدار (fan) رفتار کنیم. ما اینکار را انجام مدهیم و در مورد تعداد طرفدارانمان سخن میگوییم. اگر ما این پایگاه طرفداران را از دست بدهیم کارمان به اتمام رسیده. ولی اگر بتوانیم این پایگاه را افزایش دهیم، این صنعت و تجارت مربوط به آن نیز برای ما گسترش پیدا میکند."
وی اضافه کرد که انجام کارهای قانونی برای متوقف ساختن دانلودهای غیرقانونی بازیها، کاری عبث و بیهوده است و تنها منجر به جدا شدن بخش بالقوه طرفدارانی خواهد شد که ممکن است به ساخت و گسترش برند بازی، کمک کنند.
"piracy، ممکن است چیز بدی نباشد و در آخر ممکن است به تجارت ما کمک هم بکند."
البته وی برای هر گونه کپی غیرقانونی که منجر به صدمه زدن به ایمیج بازی و یا کلاه گذاشتن سر مشتریان قانونی (مانند جعل بازی مربوطه) استثنا قائل شد.
GOOD-LUCK
Mikael Hed
وی اضافه کرد که انجام کارهای قانونی برای متوقف ساختن دانلودهای غیرقانونی بازیها، کاری عبث و بیهوده است و تنها منجر به جدا شدن بخش بالقوه طرفدارانی خواهد شد که ممکن است به ساخت و گسترش برند بازی، کمک کنند.
"piracy، ممکن است چیز بدی نباشد و در آخر ممکن است به تجارت ما کمک هم بکند."
البته وی برای هر گونه کپی غیرقانونی که منجر به صدمه زدن به ایمیج بازی و یا کلاه گذاشتن سر مشتریان قانونی (مانند جعل بازی مربوطه) استثنا قائل شد.
GOOD-LUCK