به گفته CD Projekt Red بازی Cyberpunk 2077 به مکانیزمی قلم و خودکاری مانند Cyberpunk 2020 تکیه نخواهد کرد,زیرا همچین مکانیزم هایی اصلا مناسب بازیهای کامیپوتری نیستند باعث خسته کننده بودن بازی می شود.
در مصاحبه ای با IGN کارگردان بازی Mateusz Kanik توضیح داد که سیستم اصلی این نام که بر مبنای ریختن تاس بوده مناسب یک عنوان Action RPG پر از تیراندازی و انفجار نخواهد بود,وی افزود: "ما می خواهیم بازی بیشتر اکشن باشد مثلا در بازی بجای قابلیتهای Passive و ثابت بیشتر از اسکیل های Active و لحظه ای استفاده شود.همچنین ما نمیخواهیم کار را ساده کرده و فقط یک عنوان علمی تخیلی بسازیم بلکه باید حس و حال عنوان Cyberpunk حفظ شود.وظیفه ی مهم ما نگه داری بالانسی بین این قابلیتها و حس و حال Cyberpunk است."
همچنین بنا به گفته های Sebastian Stepien بازی از ویژگیهای Cyberpunk تنها به خاطر زیبایی و ظرافت استفاده نمی کند بلکه هدف فلسفه پشت قوانین آن است که به گیمرها اجازه می دهد داستان خودشان و کاراکتری مانند شخصیت واقعی خودشان بسازند.
"استایل بازی,حس و حال و اتمسفر موجود در آن,مثلا این که هنگامی که در کافه نشته اید چه چیزی می نوشید و چه کاری انجام می دهید,با اطرافیان چگونه برخورد می کنید,چه دیالوگهایی را انتخاب می کنید,همه ی اینها بسیار مهم اند و باعث می شوند که اتمسفر Cyberpunk زنده و باقی بماند.بازیهای Cyber زیادی موجود است اما در مورد Punk این گونه نیست,ما سعی می کنیم تم Punk بیشتری به بازی خود بدهیم و نمیخواهیم دنیایی سیاه و بی امید مانند Blade Runner خلق کنیم,دنیای ما پر از Rock And Roll خواهد بود,چیزی مانند کارهای Tarantino!"
عنوان Cyberpunk 2077 راه زیادی تا عرضه دارد اما انتظار می رود برای سال 2015 یا 2016 یا هر وقت آماده شد برای PC عرضه شود.
منبع
در مصاحبه ای با IGN کارگردان بازی Mateusz Kanik توضیح داد که سیستم اصلی این نام که بر مبنای ریختن تاس بوده مناسب یک عنوان Action RPG پر از تیراندازی و انفجار نخواهد بود,وی افزود: "ما می خواهیم بازی بیشتر اکشن باشد مثلا در بازی بجای قابلیتهای Passive و ثابت بیشتر از اسکیل های Active و لحظه ای استفاده شود.همچنین ما نمیخواهیم کار را ساده کرده و فقط یک عنوان علمی تخیلی بسازیم بلکه باید حس و حال عنوان Cyberpunk حفظ شود.وظیفه ی مهم ما نگه داری بالانسی بین این قابلیتها و حس و حال Cyberpunk است."
همچنین بنا به گفته های Sebastian Stepien بازی از ویژگیهای Cyberpunk تنها به خاطر زیبایی و ظرافت استفاده نمی کند بلکه هدف فلسفه پشت قوانین آن است که به گیمرها اجازه می دهد داستان خودشان و کاراکتری مانند شخصیت واقعی خودشان بسازند.
"استایل بازی,حس و حال و اتمسفر موجود در آن,مثلا این که هنگامی که در کافه نشته اید چه چیزی می نوشید و چه کاری انجام می دهید,با اطرافیان چگونه برخورد می کنید,چه دیالوگهایی را انتخاب می کنید,همه ی اینها بسیار مهم اند و باعث می شوند که اتمسفر Cyberpunk زنده و باقی بماند.بازیهای Cyber زیادی موجود است اما در مورد Punk این گونه نیست,ما سعی می کنیم تم Punk بیشتری به بازی خود بدهیم و نمیخواهیم دنیایی سیاه و بی امید مانند Blade Runner خلق کنیم,دنیای ما پر از Rock And Roll خواهد بود,چیزی مانند کارهای Tarantino!"
عنوان Cyberpunk 2077 راه زیادی تا عرضه دارد اما انتظار می رود برای سال 2015 یا 2016 یا هر وقت آماده شد برای PC عرضه شود.
منبع