شایعه دلایل شکست بازی Battlefield 2042 از زبان EA

  • Thread starter Thread starter Ludens
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
به گفته تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده صنعت بازی، الکترونیک آرتز به‌تازگی طی یک جلسه داخلی به دلایل عرضه ناموفق بازی Battlefield 2042 پرداخته است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.
بازی Battlefield 2042

شکی در این نیست که آخرین نسخه سری محبوب بتلفیلد، یکی از ناامیدکننده‌ترین عناوین شرکت EA طی سال‌های اخیر به‌شمار می‌آید. بازی Battlefield 2042 نه‌تنها در جلب نظر منتقدان ناموفق بوده، بلکه بازیکنان و حتی توسعه‌دهندگان سابق سری نیز طی ماه‌های اخیر به انتقاد از آن پرداخته‌اند. حال طبق گزارش تام هندرسون، EA طی یک جلسه داخلی که اخیرا برگزار شده، به برآورده نشدن انتظارات بازیکنان اعتراف کرده و دلایل بازخوردهای منفی نسبت به Battlefield 2042 را مورد بررسی قرار داده است.

این‌طور که به‌نظر می‌رسد، EA یکی از دلایل بازخوردهای ضعیف بازی را عرضه ناگهانی Halo Infinite می‌داند. بر اساس این گزارش، لورا میلی، مدیر ارشد استودیوهای الکترونیک آرتز در جلسه مذکور به روزهای ابتدایی عرضه ارلی اکسس Battlefield 2024 اشاره کرده و گفته:

«تا پایان هفته عملکرد بازی از حیث حفظ بازیکنان به‌طور روزانه قدرتمند بود، اما پس از آن اوضاع شروع کرد به تغییر یافتن. دوشنبه بعدی، بخش مولتی پلیر Halo به‌شکل غافلگیرکننده‌ای عرضه شد. البته این عرضه تنها بخش کوچکی از بازی را در بر داشت، اما مولتی پلیر Halo بسیار روان و پالیش‌شده بود و با توجه به تجربه‌ای که با باگ‌ها و مشکلات پالیش کردن [بازی خود] داشتیم، این مقایسه به نفع ما تمام نشد.»
بازی Battlefield 2042

علاوه بر این، ظاهرا او از عوامل دیگری نیز نام برده که در مشکلات بتلفیلد 2024 نقش داشته‌اند. بر اساس گزارش، ورژن انجین فراست‌بایت به‌قدری قدیمی بوده که لورا میلی بروزرسانی کردن آن توسط تیم توسعه و قرار دادن بازی بر روی ورژن جدید را به قرار دادن بازی بر روی یک انجین کاملا تازه تشبیه کرده است.

او همچنین اشاره کرده که مواردی مانند همه‌گیری جهانی و کار کردن اعضای تیم‌ها از خانه نیز بر روی شکست بازی تأثیر فراوانی داشته است. مدیر ارشد استودیوهای EA معتقد است که به‌طور کلی، بازخوردهای منفی بازیکنان بر روی سه نقطه کلیدی متمرکز بوده و باید برای بهبود آن‌ها اقداماتی انجام شود. این سه نقطه کلیدی عبارتند از باگ‌ها و پرفورمنس، تصمیم‌های مربوط به طراحی بازی و قابلیت‌ها، و تطابق نداشتن بازی با انتظار بازیکنان.

در پایان، باید یاوآوری کرد که موارد گفته شده تاکنون به‌طور رسمی اعلام نشده‌اند و در حال حاضر در حد شایعه هستند. EA و استودیوی DICE همچنان در تلاش هستند تا رضایت از دست رفته بازیکنان را کسب کنند، اما باید منتظر ماند و دید آیا در انجام این کار موفق خواهند شد یا خیر.​
 
اما مولتی پلیر Halo بسیار روان و پالیش‌شده بود و با توجه به تجربه‌ای که با باگ‌ها و مشکلات پالیش کردن [بازی خود] داشتیم، این مقایسه به نفع ما تمام نشد.»
توی این بازار رقابتی انتظار داشتن یا هیچ بازی ای منتشر نشه یا اگر هم بشه به اندازه بازی خودشون افتضاح باشه!
 
چغندر رو به شقیقه ربط داده EA .. این شرکت هایی که یک زمانی واسه خودشون حکم صادر میکردن الان شدن Remastered یا Remake . نهایت تفاوتشون هم اینه که یا خوبه یا اینکه نیستن .. EA و Ubisoft مخصوصا دیگه امیدی بهشون نیست باید واسه واگذاری خودشون قیمت تعیین کنن . قدرت ساختن ip جدید رو از دست دادن
زمانی که بتلفیلد اومده بود اکثرا خوشحال بودن که یک رقابت سنگینی میشه بین MOH و COD جنگ جهانی دوم ، ولی الان داریم تاثیرات تصمیم گیری اشتباه رو میبینیم ...
بنظرم EA رو باید محکوم کرد :D
امیدوارم کسی از remake dead space صحبت نکنه .!
 
آخرین ویرایش:
عجب مضخرفی :))
البته فک کنم این حرفا رو برای عموم مردم نزدن نمیخواستن پخش بشه چون واقعا ضایه اس
فک کن بگی بازیم موفق نشد چون اون یکی خوب بود. حالا هیلو اینفینیت شاهکار هم نیست خیلیا از قیمت آیتم هاش مینالن
 
بدتر به خودشون فحش دادن با این حرف که :D
بتلفیلد قدیم بازیی بود که اگه همزمان با یک بازی دیگه منتشر میشد اون یکی فروشش به فنا میرفت حتی اگه بازیی قویی هم میبود (Titanfall2) بعد الان از هیلویی که کلا فن بیس متفاوتی داره و سبکشم خیلی شباهتی نداره خورده؟ بیاید پایین بابا :D
 
آخرین ویرایش:
یعنی دلیل شکستشون رو گردن همه انداختن ولی نگفتن فلان جا رو خودمون خراب کردیم :-"
نهایتا یه جا گفته بازیمون باگ داشته و...
جلسه نمیذاشتن خیلی سنگین‌تر بودن :))
یه چیزی مثل مسئولین ما هستن
گرونی و فقر و... همش کار دشمنه و ربطی به مدیریت اینا نداره
 
حالا ما ها که بتلفیلد خریدیم، قطعا نمیایم بازی ای که براش پول دادیم ول کنیم بریم بازی Free رو بازی کنیم! که اینا گیر دادن به هیلو ...
هرچند مولتی هیلو معرکه است ولی من خودم الان ترجیحم این هست بتلفیلد بازی کنم تا هیلو! چون اصولا بتل باز ترم.
اینکه شما گند زدین به بازی، سرور هاتون داغونه کلا موقع عرضه بازی دوتا مد دارید و بقیه رو بستین، پرفورمنستون فاجعه است نقشه هاتون محدود هست و... چه ارتباطی به بقیه بازی ها داره؟

همین الان COD Warzone مد های به مراتب جذاب تری برای منی که کلا بتلرویال باز نیستم داره تا بتلفیلد!

وقتی جامعه هدفت رو نشناسی و معلوم نباشه با خودت چند چند هستی ته اش میشه همین
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or