
همانطور که می دانید استودیو روسی Dinosaurum Games در حال ساخت عنوانی انحصاری با نام "Without Memory" برای کنسول Playstation 4 است . این بازی توسط Unreal Engine 4 در حال توسعه است و برای عرضه در سال 2016 برنامه ریزی شده است .
وبسایت Gamingbolt بتازگی مصاحبه ای با Arkadiy Kulikov مدیر و موسس استودیو Dinosaurum Games داشته است و در این مصاحبه در مورد گرافیک ، گیم پلی ، قابلیت های Dualshock 4 در بازی و ... صحبت شده است . در ادامه می توانید این مصاحبه کوتاه را مشاهده کنید :
Gamingbolt : داستان Without Memory چه تفاوت هایی با داستان آثار دیگری که ما در مورد پدیده فراموشی شنیده ایم ، دارد ؟
" داستان بازی تنها بر روی بحث فراموشی دختر بازی ( آنا ) تمرکز نمی کند بلکه در این بازی شما چندین لحظه زیبا و به یادماندنی دیگر را نیز تجربه خواهید کرد . بسیاری از مسائل بازی به چگونگی انتخاب های بازیکن بستگی دارد و این انتخاب ها اغلب بدون اطلاع کافی انجام می شود و ممکن است این انتخاب ها را حتی در زندگی واقعی نیز انجام دهید .
شما برای تمام کردن بخش داستانی بازی به 7 تا 8 ساعت زمان نیاز دارید اما بازی طوری طراحی شده است که شما بارها آنرا تجربه کنید و به پایان برسانید و بازیکن از این راه می تواند تصویر کلی را نسبت به بازی بدست آورد "
Gamingbolt : از کدام یک از امکانات Dualshock 4 برای پویایی تجربه بازی استفاده شده است ؟
Gamingbolt : در Without Memory از المان های عناوین "semi-open world" استفاده شده است . حال این سوال پیش می آید که در بازی چگونه این المان ها با عناصر گیم پلی بازیهای تعاملی ادغام شده است ؟" در بازی برای پاسخ دادن به هر سوال گونه های مختلفی از جواب بر روی صفحه نمایش ایجاد خواهد شد و شما برای انتخاب کردن یکی از این پاسخ ها باید از طریق پد لمسی Dualshock 4 استفاده کنید "
" محیط بازی کاملا شبیه به دنیای واقعی است . در بازی بازیکن می تواند با مقدار زیادی از شخصیت ها و اشیای محیط پیرامون ارتباط برقرار کند و در برخی موقعیت ها حتی می توانید به افکار ذهن آنا نیز گوش دهید . همچنین در بازی از المان های عناوین مخفی کاری نیز بهره گرفته شده است . در برخی از نقاط بازی " آنا " باید کاملا مخفیانه به نقاطی خاص برود و البته این موضوع بستگی به نوع عملکرد شما در گیم پلی بازی نیز دارد "
سازندگان Without Memory چندی پیش اعلام کردند که هدف آنها این است بازی با رزولوشن 1080P و 60 فریم بر ثانیه اجرا شود و از سوی دیگر تایید کردند این بازی بر روی XBOX ONE عرضه نخواهد شد . همچنین سازندگان برای ساخت Without Memory از بازی Heavy Rain الهام گرفته اند و احتمالا در گیم پلی و داستان بازی رد پای عناوین Quantic Dream را مشاهده خواهیم کرد .
در پایان نظر شما در مورد عنوان Without Memory چیست ؟
منبع : Gamingbolt
آخرین ویرایش: