درود
فرانشایز کلیف بلسزینسکی و تیم اپیک، جایگاه خود را در دنیای ویدیو گیم تثبیت کرده است. شوتر سوم شخصی که به نقطه ای قابل اعتماد برای Microsoft تبدیل گشته، چنانچه نمیتوان از نقش مثبت این بازی در آمار فروش کنسول Xbox 360 و شمار میلیونی بازیکنانی که به فضای Live پیوسته اند، چشم پوشی کرد.
سری Gears Of War به عنوان همراه قدیمی نسل حاضر کنسول ها، وظیفه ای سنگین بر عهده دارد. و هم اکنون برای راضی نگه داشتن هواداران قدیمی خود در حساس ترین لحظه ها گام بر می دارد.
با محبوبیت روز افزون سری، در نسخه سوم بازی شاهد افزایش المان های کژوال پسند به بازی بوده ایم، که به مزاق هواداران قدیمی و هاردکور بازی خوش نیامده است. این المان ها شامل مواردی می شوند که به ساده تر شدن بازی انجامیده و کمی از جذابیت مولتی پلیر بازی کاسته اند.
اما Cliff Bleszinski و اعضای تیم Poeple Can Fly، (که دوباره و بعد از همکاری در ساخت نسخه PC بازی Gears Of War به تیم Epic و Cliff Bleszinski پیوسته اند) قول داده اند که Gears Of War: Judgment، سخت تر، جذاب تر، و همراه با محیطی ترسناک و وحشت آور باشد. آنچنان که هنگام بازی عرق بازیکن را در بیاورد.
Adrian Chmielarz کارگردان تیم People Can fly که سابقه ساخت بازی Bulletstorm را در کارنامه دارند، در مصاحبه ای با X360A می گوید: "ما المان های گیم پلی نسخه های قبل را با قدرت حفظ میکنیم. و صحنه هایی شلوغ تر با دشمنان به مراتب بیشتر خواهیم داشت." و ادامه می دهد: "اساساً شما لحظات دیوانه واری خواهید داشت، زمانی که احساس کنید کنترل اتفاقات از دست شما خارج می شود. در واقع، هر لحظه ممکن است که شما کنترل وقایع را از دست بدهید و شاهد یک شلوغی و هرج و مرج ناب باشید. و این جذابیت جنگ است."
وی حرفهای خود را با این نکته به پایان میرساند که "شما دوباره از لوکاست ها خواهید ترسید."
محیط های شلوغ و سختی بیشتر بازی را می شد از حرفهای Cliff Beszinski در E3 استنباط کرد که گفته بود: "ما بازی را زیادی آسان کرده بودیم." و همچنین یاد آور شده بود که "Dark Souls الهام بخش ما برای افزایش درجه سختی بازی است."
آیا Judgment خواهد توانست بهترین بازی در این سری باشد؟ و آیا میتواند محیط های مخوف و ترسناک نسخه های اولیه را بار دیگر برای ما به ارمغان بیاورد؟
فرانشایز کلیف بلسزینسکی و تیم اپیک، جایگاه خود را در دنیای ویدیو گیم تثبیت کرده است. شوتر سوم شخصی که به نقطه ای قابل اعتماد برای Microsoft تبدیل گشته، چنانچه نمیتوان از نقش مثبت این بازی در آمار فروش کنسول Xbox 360 و شمار میلیونی بازیکنانی که به فضای Live پیوسته اند، چشم پوشی کرد.
سری Gears Of War به عنوان همراه قدیمی نسل حاضر کنسول ها، وظیفه ای سنگین بر عهده دارد. و هم اکنون برای راضی نگه داشتن هواداران قدیمی خود در حساس ترین لحظه ها گام بر می دارد.
با محبوبیت روز افزون سری، در نسخه سوم بازی شاهد افزایش المان های کژوال پسند به بازی بوده ایم، که به مزاق هواداران قدیمی و هاردکور بازی خوش نیامده است. این المان ها شامل مواردی می شوند که به ساده تر شدن بازی انجامیده و کمی از جذابیت مولتی پلیر بازی کاسته اند.
اما Cliff Bleszinski و اعضای تیم Poeple Can Fly، (که دوباره و بعد از همکاری در ساخت نسخه PC بازی Gears Of War به تیم Epic و Cliff Bleszinski پیوسته اند) قول داده اند که Gears Of War: Judgment، سخت تر، جذاب تر، و همراه با محیطی ترسناک و وحشت آور باشد. آنچنان که هنگام بازی عرق بازیکن را در بیاورد.
Adrian Chmielarz کارگردان تیم People Can fly که سابقه ساخت بازی Bulletstorm را در کارنامه دارند، در مصاحبه ای با X360A می گوید: "ما المان های گیم پلی نسخه های قبل را با قدرت حفظ میکنیم. و صحنه هایی شلوغ تر با دشمنان به مراتب بیشتر خواهیم داشت." و ادامه می دهد: "اساساً شما لحظات دیوانه واری خواهید داشت، زمانی که احساس کنید کنترل اتفاقات از دست شما خارج می شود. در واقع، هر لحظه ممکن است که شما کنترل وقایع را از دست بدهید و شاهد یک شلوغی و هرج و مرج ناب باشید. و این جذابیت جنگ است."
وی حرفهای خود را با این نکته به پایان میرساند که "شما دوباره از لوکاست ها خواهید ترسید."
محیط های شلوغ و سختی بیشتر بازی را می شد از حرفهای Cliff Beszinski در E3 استنباط کرد که گفته بود: "ما بازی را زیادی آسان کرده بودیم." و همچنین یاد آور شده بود که "Dark Souls الهام بخش ما برای افزایش درجه سختی بازی است."
آیا Judgment خواهد توانست بهترین بازی در این سری باشد؟ و آیا میتواند محیط های مخوف و ترسناک نسخه های اولیه را بار دیگر برای ما به ارمغان بیاورد؟
http://www.nowgamer.com/news/1441506/gears_of_war_judgment_will_make_you_fear_the_locust_again_dev.html
آخرین ویرایش: