در کنفرانس Gamelab 2015 مدال افتخار بازیسازی به شینجی میکامی اعطا می شود

  • Thread starter Thread starter Sina R
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Sina R

کاربر سایت
shinji2_9091.jpg


به گزارش GameReactor برای پنجمین سال پیاپی کنفرانس بزرگ Gamelab با هدف قراردادن توسعه بازی در هر دو زمینه بازیهای مستقل و بازیهای AAA در شهر بارسلونا اسپانیا برگزار می شود . این کنفرانس بین تاریخ 22 تا 26 ژوئن ( یک هفته بعد از E3 ) برگزار می گردد .

امروز GameReactor منحصرا تایید کرد یکی از مهمترین جوایزی که در این کنفرانس تخصصی اعطا می شود ، مدال افتخار بازیسازی است که در گذشته به بازیسازان و افراد موثر در این صنعت نظیر هیدئو کوجیما ( خالق Metal Gear Solid ) ، شوهی یوشیدا ( مرد اول PlayStation ) ، کازینوری یامائوچی ( خالق Gran Turismo ) و ویل رایت ( خالق Sims ) رسیده بود و امسال نوبت به مولف مشهور صنعت بازیهای ویدئویی اقای "شینجی میکامی" است که به این مدال ارزشمند دست یابد . این جایزه به عنوان "پدر سبک ترس" به میکامی ژاپنی خالق و شخص تاثیرگذار در ساخت عناوینی نظیر Resident Evil ، Devil May Cry ، God Hand ، Vanquish و The Evil Within می رسد .

میکامی برای دریافت این جایزه به همراه دوست نزدیک خود گویچی سودا ( همان Suda51 معروف ) به کشور اسپانیا می رود ، دو نفری که در ساخت عنوان Shadows of the Damned نقش داشتند .

اما دیگر جایزه مهمی که به گفته GameReactor به یک بازیساز بزرگ داده می شود مربوط به خالق Pac-Man یعنی اقای تورو ایواتانی است که قرار است در این کنفرانس "جایزه افسانه بازیسازی" را دریافت کند که به طور سالانه اعطا می شود .

این کنفرانس سخنرانان مشهوری نیز داد ، نظیر آقای David Helgason (مدیر شرکت Unity ) آقای Jordan Mechner (خالق بازی Prince of Persia ) آقای Steve Gaynor (کارگردان Gone Home ) آقای Rami Ismail (مدیر استودیوی هلندی Vlambeer ) و آقای Alistair Hope (کارگردان Alien: Isolation ) که هر یک سابقه موفقی را در این صنعت دارند .
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: ALBERT W3SKER
[FONT=&amp]با تاخیر این موفقیت بزرگ را به استاد شینجی میکامی ، یگانه استاد صنعت بازی تبریک میگویم[/FONT]

[FONT=&amp]امیدوارم در سال 2016 با گرفتن جایزه [/FONT]LIFE TIME [FONT=&amp] از مراسم [/FONT]GDC 2016 [FONT=&amp] و پس از ان رسیدن به مقام [/FONT]HALL OF FAME [FONT=&amp] در اکادمی علوم و هنر تعاملی امریکا موفقیت هاش را تکمیل کند[/FONT]
[FONT=&amp]
اما شینجی میکامی چیکار برای صنعت بازی کرده است؟[/FONT]

1- [FONT=&amp]نخستین شخصی که سبک وحشت را از سینما به دنیای بازی اورد
[/FONT]
2- [FONT=&amp]اولین کسی که فرم سینمایی به بازی ها داد[/FONT]

3- [FONT=&amp]نوشتن سناریوهای اولیه عناوینی چون رزیدنت اویل ، داینوکرایسیس ، اونیموشا ، دویل می کرای در استدیو [/FONT]FLADSHIP

4- [FONT=&amp]بناینگذار سبک ترسناک بقا[/FONT]

5- [FONT=&amp]متحول ساختن دنیای بازی در سال 2005 با عنوان رزیدنت اویل 4 و پس از ان قرار گرفتن مکانیزم های نسل هفتم بر روی این بازی[/FONT]

6- [FONT=&amp]بنیانگذار هک اسلش مدرن در سال 2001[/FONT]

7- [FONT=&amp]میکامی داینوکرایسیس میسازه و به همه میگه معما در یک بازی ماجرایی چه تعریفی دارد
[/FONT]
8- [FONT=&amp]میکامی ونکوییش میسازه و اکشن را از نو تعریف میکند[/FONT]

9- [FONT=&amp]میکامی رزیدنت اویل میسازه و ترس را معنی میکند
[/FONT]
[FONT=&amp]10-میکامی اویل ویتین میسازه و سبک مرده ترسناک بقا را زنده میکنه[/FONT]

[FONT=&amp]بدون شک میکامی جزو 3 کارگردان بزرگ دنیای گیم هست و انچه میکامی را از بقیه متمایز میکند قدرت ریسک پذیری و دادن ایده های نو است[/FONT]

[FONT=&amp]استاد تبریکات صمیمانه من و امیرحسین بابایی ( [/FONT]DARK WAR[FONT=&amp] )عضو محترم تحریریه بازی سنتر را بپذیر!:-":-":-"[/FONT]
 
بنظرم Half life 3 رو باید بدن دست استاد فقط ایشون میتونه سبک شوتر رو از نو تعریف کنه. کاش استاد یه کنسول هم به اسم خودشون میزدن که صنعت گیم به
تکامل برسه
#زنده باد فن بویسم :d
 
آخرین ویرایش:
بنظرم Half life 3 رو باید بدن دست استاد فقط ایشون میتونه سبک شوتر رو از نو تعریف کنه. کاش استاد یه کنسول هم به اسم خودشون میزدن که صنعت گیم به
تکامل برسه
#زنده باید فن بویسم :d
بهترین پست چند سال اخیر انجمن بود:dدمت گرم

.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or