![deus_ex_mankind_divided_screenshot-4-600x256.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fassets.vg247.com%2Fcurrent%2F%2F2015%2F04%2Fdeus_ex_mankind_divided_screenshot-4-600x256.jpg&hash=058b1afbe82a247a6fa5edaa49f70350)
کارگردان گیم پلی عنوان Dues Ex: Mankind Divided اقای Patrick Fortier در مصاحبه با گیمز رادار ، با اشاره به طراحی بهتر باس ها در این عنوان ، اعلام کرد که
راه های مختلفی برای شکست دادن باس ها وجود دارد و یکی از ان ها صحبت کردن برای مساعد کردن موقعیت به نفع خودتان است.
او ضمن اشاره به باس های عنوان قبلی مجموعه Human Revolution مبنی بر بد بودن طراحی ان ها و اینکه ان ها فقط در میان پرده ها کشته میشدند گفت باس هادر
Mankind Divided طراحی بهتری دارند که از همان ابتدا کاملا مشهود است.
علاوه بر این مکانیزم مخفی کاری برای کشتن باس ها که در قسمت اول مجموعه وجود داشت به این عنوان بازخواهد گشت و همچنین تمام قابلیت ها نظیر جنگ
مستقیم و صحبت کردن که در Human Revolution برای دشمنان معمولی وجود داشت در قسمت جدید برای باس ها هم صدق میکند و این المان ها و تصمیمات و
روشی که بازیباز برای کشتن باس ها انتخاب میکند نقش مهمی در داستان بازی ایفا خواهند کرد.
Dues Ex: Mankind Divided درسال ۲۰۱۶ میلادی برای Xbox One ، PlayStation 4 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.
آخرین ویرایش: