داستان هیرو Alchemist بازی Dota2

amir0800

کاربر سایت
Mar 2, 2017
11
نام
امیر حسین
alchemist.jpg

youtube-logo-png-46020.png
ویدیو یوتیوب داستان

1701687014966.png Razzil Darkbrew, the Alchemist 1701687013644.png
رازیل دارکبورو، کیمیاگر

"Failure is just another kind of success. The wrong kind."
"شکست هم یه جور موفقیته. منتهی از نوع اشتباهش"


علم مقدس کیمیاگری یکی از سنت های خانوادگی Darkbrew بوده، اما هیچ دارکبورویی تا به حال در خلاقیت، به جاه طلبی و بی پروایی رازیل جوان نبوده. با این حال، هنگامی که بزرگسالی فرا رسید، او آداب و رسوم خانوادگی را کنار زد تا قدرت خود را در تولید طلا از طریق کیمیاگری امتحان کند.

رازیل در اقدامی مخاطره آمیز که در خور شهرتش بود، اعلام کرد که یک تمام یک کوه را به طلا تبدیل خواهد کرد. پس از دو دهه تحقیق و هزینه و آماده سازی، او به طرز چشم گیری شکست خورد و به سرعت دستگیر و به دلیل تخریب گسترده ای که آزمایشش به بار آورد، زندانی شد. با این حال، رازیل هرگز آدمی نبود که به سادگی عقب‌نشینی کند و تسلیم شود، و برای ادامه تحقیقات و آزمایشاتش به دنبال راه فرار بود.

هنگامی که هم سلولی جدید او یک غول خشن بود، فرصتی را که لازم داشت پیدا کرد. رازیل پس از متقاعد کردن غول برای نخوردنش، شروع به ساختن تنتوری (مخلوط آب و الکل) از جلبک و خزه های روییده شده در لای سنگ های زندان کرد .
در عرض یک هفته، به نظر میومد که معجون آماده باشد. وقتی غول معجون را نوشید، به خشمی دیوانه وار و غیرقابل توقف رسید، میله های سلول را کند و از میان انفجار و ویرانی دیوارها و نگهبانان از زندان خارج شد.

آنها به زودی خود را در جنگلی که شهر را احاطه کرده بود گم کردند، ردپایی که از خرابی آنها به جا مانده بود قابل مشاهده بود اما هیچ نشانه ای از تعقیب آنها وجود نداشت. وقتی که تاثیر تنتور رازیل خوابید ، غول آرام، خوشحال و حتی مشتاق به نظر می رسید.بنابراین آنها تصمیم گرفتند که با هم کار کنند، این جفت برای جمع آوری مواد مورد نیاز برای تلاش دوباره آزمایش کوه رازیل به راه افتادند.
در ادامه آنها خود را در میان نبرد بین دو موجود باستانی (Dire and Radiant) میابند و تصمیم میگیرند در این نبرد شرکت کنند تا شاید از راه های دیگری به طلا برسند.


1701689017346.png

قسمت بعدی Anti-Mage
منبع:
Fandom



 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر