در گردهمائی IDF 2009 San Francisco امسال اینتل که در اوایل و واخر هر سال انجام میشود نمایشی از بازی Enemy Territory: Quake Wars درامد که نشان دهنده موفقیت اینتل در پردازش Ray tracing را نشان میدهد
Ray tracing تکینک دیگر رندر تصاویر است که معمولا در تولید فیلم سازی قرار گرفته است و در این پروژه اینتل قصد استفاده و تعبیه این فرایند در پردازش های گرافیکی خود را دارد(برای اطلاعات بیشتر به لینک دوم اخر خبر مراجعه شود)
تصاویر :
این تصویر که نمایش داده شده فقط توسط چند پردازش X86 انجام شده است که فقط با 10 خط زبان ++C صورت گرفته .
ویدئو هم متونید در لینک زیر ببینید (در هنگام پخش این نمایش کل سالن با تشویق حاضرین در روبه روشد )
اینجا برید
******************
دوستان عزیز که برای قرار گرفت در جریان این پروژه کل این متن را حتما بخونن .
منبع
Ray tracing تکینک دیگر رندر تصاویر است که معمولا در تولید فیلم سازی قرار گرفته است و در این پروژه اینتل قصد استفاده و تعبیه این فرایند در پردازش های گرافیکی خود را دارد(برای اطلاعات بیشتر به لینک دوم اخر خبر مراجعه شود)
تصاویر :
این تصویر که نمایش داده شده فقط توسط چند پردازش X86 انجام شده است که فقط با 10 خط زبان ++C صورت گرفته .
ویدئو هم متونید در لینک زیر ببینید (در هنگام پخش این نمایش کل سالن با تشویق حاضرین در روبه روشد )
اینجا برید
******************
دوستان عزیز که برای قرار گرفت در جریان این پروژه کل این متن را حتما بخونن .
منبع
آخرین ویرایش: