گزارش خالق Smash Bros: بازی‌سازان ژاپنی نباید باب میل غربی‌ها کار کنند

Farh@d

There is no description of the situation
کاربر فعال
1000011450.jpg

آقای ماساهیرو ساکورای، خالق Super Smash Bros و Kirby، معتقد است که توسعه‌دهندگان ژاپنی باید روی ساخت بازی‌هایی تمرکز کنند که مطابق با سلیقه مردم ژاپن باشد، نه اینکه صرفاً برای جذب بازیکنان غربی، بازی‌های خود را آمریکایی‌سازی کنند.

او می‌گوید که در گذشته به دلیل محبوبیت آثار آمریکایی، گرایشی به ساخت محصولات با سبک غربی وجود داشت، اما اکنون گیمرهای خارجی که عاشق بازی‌های ژاپنی هستند، به دنبال تجربه‌ای منحصربه‌فرد و متفاوت از آنچه در غرب ساخته می‌شود، هستند. به همین دلیل، نیازی نیست که توسعه‌دهندگان ژاپنی بازی‌های خود را برای بازار غربی تغییر دهند.

ساکورای این صحبت‌ها را پس از دریافت جایزه Art Encouragement Prize for New Artists از دولت ژاپن بیان کرد. او تأکید دارد که بهترین روش برای توسعه‌دهندگان این است که بازی‌هایی بسازند که خودشان به آن علاقه دارند، زیرا بازیکنان مناسب، چنین بازی‌هایی را پیدا کرده و از آن‌ها لذت خواهند برد.

 
View attachment 371484

آقای ماساهیرو ساکورای، خالق Super Smash Bros و Kirby، معتقد است که توسعه‌دهندگان ژاپنی باید روی ساخت بازی‌هایی تمرکز کنند که مطابق با سلیقه مردم ژاپن باشد، نه اینکه صرفاً برای جذب بازیکنان غربی، بازی‌های خود را آمریکایی‌سازی کنند.

او می‌گوید که در گذشته به دلیل محبوبیت آثار آمریکایی، گرایشی به ساخت محصولات با سبک غربی وجود داشت، اما اکنون گیمرهای خارجی که عاشق بازی‌های ژاپنی هستند، به دنبال تجربه‌ای منحصربه‌فرد و متفاوت از آنچه در غرب ساخته می‌شود، هستند. به همین دلیل، نیازی نیست که توسعه‌دهندگان ژاپنی بازی‌های خود را برای بازار غربی تغییر دهند.

ساکورای این صحبت‌ها را پس از دریافت جایزه Art Encouragement Prize for New Artists از دولت ژاپن بیان کرد. او تأکید دارد که بهترین روش برای توسعه‌دهندگان این است که بازی‌هایی بسازند که خودشان به آن علاقه دارند، زیرا بازیکنان مناسب، چنین بازی‌هایی را پیدا کرده و از آن‌ها لذت خواهند برد.


ایکاش مدیران SE و تیم سازنده FF هم این حرف هارو گوش بدن و متوجه بشن چرا دیگه FF به یه ور هیچ کس نیست و نمیفروشه.
 
View attachment 371484

آقای ماساهیرو ساکورای، خالق Super Smash Bros و Kirby، معتقد است که توسعه‌دهندگان ژاپنی باید روی ساخت بازی‌هایی تمرکز کنند که مطابق با سلیقه مردم ژاپن باشد، نه اینکه صرفاً برای جذب بازیکنان غربی، بازی‌های خود را آمریکایی‌سازی کنند.

او می‌گوید که در گذشته به دلیل محبوبیت آثار آمریکایی، گرایشی به ساخت محصولات با سبک غربی وجود داشت، اما اکنون گیمرهای خارجی که عاشق بازی‌های ژاپنی هستند، به دنبال تجربه‌ای منحصربه‌فرد و متفاوت از آنچه در غرب ساخته می‌شود، هستند. به همین دلیل، نیازی نیست که توسعه‌دهندگان ژاپنی بازی‌های خود را برای بازار غربی تغییر دهند.

ساکورای این صحبت‌ها را پس از دریافت جایزه Art Encouragement Prize for New Artists از دولت ژاپن بیان کرد. او تأکید دارد که بهترین روش برای توسعه‌دهندگان این است که بازی‌هایی بسازند که خودشان به آن علاقه دارند، زیرا بازیکنان مناسب، چنین بازی‌هایی را پیدا کرده و از آن‌ها لذت خواهند برد.

وسط مراسم احیانا یه تابلو دست نگرفته بود که روش زده باشه : @Square_Enix ؟ :-"
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or