خالق بازی No Man’s Sky از پروژه بزرگ بعدی خود می‌گوید

  • Thread starter Thread starter Ludens
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
با اینکه عرضه بازی No Man’s Sky در سال 2016 بسیاری از طرفداران را ناامید کرد، اما سازندگان رفته رفته وضعیت این عنوان را با انتشار محتوا و بروزرسانی‌های مختلف بهبود بخشیدند. حال استودیو Hello Games کار بر روی عنوان جدیدی را آغاز کرده که موسس استویو یعنی آقای Sean Murray کمی در مورد آن صحبت کرده‌است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

No-Mans-Sky.jpg


او در مصاحبه خود با پالیگان عنوان کرد که پروژه بعدی Hello Games، یک بازی بزرگ و جاه‌طلبانه همانند No Man’s Sky است. تعداد اعضای این استودیو اکنون به 26 نفر رسیده که 23 نفر از آن‌ها مشغول کار بر روی این پروژه هستند. همچنین گروهی از این افراد به پشتیبانی از No Man’s Sky ادامه می‌دهند. جالب است بدانید بازی The Last Campfire که چند روز پیش عرضه شد، توسط 3 نفر باقی مانده خلق شده‌است.

همچنین Murray در ادامه که هنوز درباره نحوه نمایش دادن بازی جدید استودیو تصمیم نهایی را نگرفته‌است. یکی از دلایلی که No Man’s Sky در زمان عرضه با واکنش‌های منفی شدیدی مواجه شد، این بود که تریلرهای عرضه شده برای بازی با ورژن نهایی تفاوت‌های زیادی داشت. با اینکه Murray اعتراف می‌کند که نمایش‌های بزرگ قبل از عرضه No Man’s Sky برای پیدا کردن مخاطب سودآور بوده‌است، اما او معتقد است با نیمی از توجهات رسانه‌ای که بازی دریافت کرد نیز می‌شد به موفقیت رسید.

همان‌طور که گفته شد، در حال حاضر مشخص نیست که نمایش پروژه جدید Hello Games بی سر و صدا و آرام خواهد بود و یا به شیوه نمایش‌های No Man’s Sky بزرگ شباهت خواهد داشت؛ اما Sean Murray به این نکته اشاره کرد که پس از عرضه No Man’s Sky اعضای تیم بابت واکنش‌های منفی وضعیت روحی و روانی بدی داشته‌اند و او هرگز نمی‌خواهد که دوباره چنین اتفاقی بیافتد. در هر صورت، با توجه به صحبت‌های او به‌نظر می‌رسد باید برای معرفی این پروژه تا مدتی منتظر بمانیم.

Continue reading...
 
No man sky بدترین بازی که بازی کردم تو این چند ساله. چندین بار هم با پچ های عظیم به قول خودشون تستش کردم مذخرف بود. یک بازی بیروح بدون جهان دارای هویت، گیم پلی افتضاح، بورینگ کسالت بار ، کارگردانش فکر میکنه هی رندوم جهان خلق کنی فقط رنگشون فرق داشته باشه یک مشت شکل الکی بدون پشتوانه علمی بیای طراحی کنی به اسم درخت و موجود زنده کار مهمیه. یک voice خیلی بد هم هست تو سرت مخاطب هی سعی میکنه ادای علمی تخیلی های دهه 80 در بیاره که اصلا در نیومده- هی میگه فلان کار روانجام بده اصلا معلوم نیست کجای کاریم/ NPC های بسیار بد بخش اونلاین فاقد ذره ای روح - سیستم خلق سیاره های رندوم بسیار ضعیف همه یک رنگ همه یک شکل هی یکجا سرده کجا سمیه یکجا گرم - اصلا طرف بلد نبوده بازی بسازه من یکدفعه لود شدم توی یک سیاره ای که 100 درصد تاکسیک بود و دو دقیقه میمردی !!؟؟ حالا من چند بار اومده بودم توی بازی میدونستم چطوره مکانیزم هایی بسیار بد بازی که همش برپایه فارمه رو انجام بدم کسی که دفعه اولشه چکار کنه با یک Ui بسیار پیچیده سردرگم؟ اینا حتی نمیدونستن باید یک محیط اموزشی کوچکی بذارن برای آشنایی بازیباز.

دیگه بازی از این بدتر نمیشه بسازی!! اینا همش داستانه میگن با اپدیت هایی بازی برگشت چی برگشت؟؟بازی پانصد تا پج که چی عرض کنم کل بازی رو پانصد بار از نو‌ گذاشتن برای دانلود به اسم اپدیت اخر سر هم نتونستن حتی یک دوربین درست حسابی طراحی کنی برای بازی شد کار؟؟هیچ چیزش خوب نبود از همون روز اول دروغ گفتن تا همین الان. همون روز اول خالی بستن بعد از چند ساله میخواستن بازی رو کامل کنن ما هم بتا تستر. این که نشد برنامه بازیباز ها زندگی دارن بیان بایستن ببینن شما کی میخوای بازی رو درست کنی یا تصورات ذهنیت رو پیاده سازی کنی.
در مقام مقایسه سابناکتیکا صد برابر بهتره اگر هردو رو درو قرار بدیم ساب شاید بهترین بازی exploration تاریخ باشه. من هم روحیم خراب شد وقتی این بازی رو دیدم و میبینم اونوقت تیم این بابا ناراحت هستن!LOL خودشون ساختن از دستپخت خودشون بدشون آمده
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or