جلوه های بصری The Witcher 3 بر روی کنسول های نسل بعد شما را شوکه خواهد کرد

  • Thread starter Thread starter Wąnda
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
The-Witcher-3-Novigrad.jpg

بدون شک یکی از مورد انتظارترین بازی های امسال عنوان جدید استودیو CD Projekt RED است که در حال حاضر ساخت نسخه سوم از سری بازی های محبوب The Witcher را در برنامه کاری خود دارند.
Igameresponsibly به تازگی مصاحبه ای را در مورد جلوه های بصری و کارآیی بازی بر روی هر دوپلتفرم نسل بعد با سازندگان بازی انجام داده که با هم می خوانیم.
Michal Krzemiński رئیس استودیو صحبت های خود را با این جمله شروع می کند:
"اول از همه باید از تک تک افراد استودیو تشکر کنم. The Witcher 3 با موتور اختصاصی خودمان REDengine 3 در حال ساخت است. در حال حاضر ما بر روی کار نسخه سوم این موتور قدرتمند هستیم و این میتونه به ما این فرصت رو بده تا از جدیدترین تکنولوژی ها بهره مند بشیم اما این همه داستان نیست، این قضیه اینطور نیست که شما چون جدیدترین تکنولوژی ها را در اختیار دارید پس بی خیال دیگر قسمت ها شوید. افرادی که ما در استودیو داریم بهترین های این صنعت هستند و از همه مهم تر اینکه با شور و اشتیاق زیادی حاضر برای به اتمام رساندن این پروژه هستند، من فکر می کنم این ویژگی بسیار مهمی برای ما هست که بتونیم نشون بدیم بازی هایی که می سازیم حرفی برای گفتن دارن."
وقتی که من از Krzemiński پرسیدم که جلوه های بصری این بازی در چه مرحله ای از کیفیت قرار داره و اینکه بر روی کدوم پلتفرم بهتر اجرا میشه اون جواب داد:
"اوه، من دوست ندارم که تفاوت ـی در این قسمت در بین پلتفرم های مختلف وجود داشته باشه. شما تصور کنین که ما در حال طراحی یک "هواپیما" هستیم،طراحی قسمت سمت چپ هواپیما رو به اتمام رسوندیم و قراره که بر روی طراحی سمت راست این هواپیما کار کنیم، بعد یک نفر میاد و از شما میپرسه که: خب طراحی کدوم طرف بهتر و پویاتر هست؟! خب شاید بگید که مشخصه که "سمت چپ" بهتر هست ولی آیا درسته؟
پروسه و مراحل ساخت یک بازی متفاوت تر از این قضایاست(بسیار متفاوت تر از اون چیزی که گیمرها فکر می کنند).
در این نقطه از زمان ممکن است تفاوت های بنیادی در کارآیی هر دو پلتفرم وجود داشته باشد ولی احتمال این هم هست که شاید ما هنوز مراحل "کدنویسی" و "طراحی" اون قسمت رو نسبت به پتانسیل کنسول به نحو احسنت انجام ندادیم.
من اینجا میتونم به شما بگم که کارآیی این بازی بر روی هر دو پلتفرم PS4/Xbox ONE برابر است و حتما جلوه های بصری این بازی شما رو شوکه خواهد کرد."
زمانی که من در مورد "رزولشن" و "نرخ فریم" بازی از او پرسیدم، به من گفت که:
"این بازی (در حال حاضر) در مراحل ساخت به سر میبرد و اینکه بگوییم بر روی کدام پلتفرم فریم دهی بهتر و رزولشن بالاتری دارد حرف کاملا بی معنی است."
The Witcher 3 در تاریخ نامعلومی در سال 2014 برای پلتفرم های PS4 ، Xbox ONE و PC عرضه خواهد شد.
[source]
 
آخرین ویرایش:
با توجه به بزرگی محیط بازی این جلوه هایی که از این بازی در برخی تریلر ها و اسکرین شاتها میبینیم خارق العادست!
برخی بازی ها هستن که گرافیک بالایی دارن ولی گرافیکشون نجسبه اما ویچر 3 هم گرافیک فنی بالایی داره و هم گرافیک هنری خیره کننده و هم اینکه گرافیکش واقعا هم زیبا به نظر می رسه! جزئیات هم که بیداد میکنه!
حالا من موندم رو pc و کارتهای انویدیا و تکنولوژی فورس تچ و شبیه سازی پوست مو و .....چه جادوی بصری ای در انتظارمونه!
اگه نگیم کاندید اصلی گیم آو د یر حداقل می تونم با اطمینان بگم بهترین نقش افرینی سال در انتظارمونه! البته اگه عصر اژدها هم امسال بیاد شاید رقابت شانه به شانه بشه!
 
اون صحنه های مبتذل رو بر دارید که ما جلوی خانواده شوکه نشیم که اونها هم ما رو با شوکر برقی تنبیه کنند، گرافیک شوکه کننده نخواستیم
 
واقعا رفته رفته انتظار واسه ویچر3 سختتر میشه . لامصب خیلی خوبه . ولی تا جایی که یادمه این طراحان گیمپلیش اخراج شدن که یخورده نگران کنندس .

پ.ن : این عکس خبر عجب عکس خفنیه !!! فک نکنم نسخه کنسولی به همچین گرافیکی برسه . ینی اگه برسه که من رسما شوک مرگ میشم :دی
 
اگه نگیم کاندید اصلی گیم آو د یر حداقل می تونم با اطمینان بگم بهترین نقش افرینی سال در انتظارمونه! البته اگه عصر اژدها هم امسال بیاد شاید رقابت شانه به شانه بشه!
تو بخش RPG بازی دارک سولز 2 هم یکی از بزرگترین و بهترین بازی هایی است که امسال منتشر میشه ...
 
اون صحنه های مبتذل رو بر دارید که ما جلوی خانواده شوکه نشیم که اونها هم ما رو با شوکر برقی تنبیه کنند، گرافیک شوکه کننده نخواستیم

یکم پیر شده عشق من دیگه خیلی فکر نکنم اینکاره باشه :d

تریس هم که نیست باهاش !
 
اون صحنه های مبتذل رو بر دارید که ما جلوی خانواده شوکه نشیم که اونها هم ما رو با شوکر برقی تنبیه کنند، گرافیک شوکه کننده نخواستیم
مسلما" تغییر ماهیت بازی برای CD آسونتر از اینه که شما بازی رو جلوی خانواده انجام ندی...
 
نسخه اول ، اولین RPG بود که بازی کردم! فوق العاده بود! نسخه سوم هم که هر دو نسخه هم 2011 و هم 2012 رو گرفتم و بازم کف کردم! اینم که دیگه جای خود داره!
ایشالا وقتی اومد سریعا میریم تو کار RedKit و ساخت ماد! چون Redkit Beta که خیلی User Friendly بود و مادسازی راحت تری نسبت به اسکایریم داشت. اگه سازنده بچسبه بهش اسکایریم رو تو ماد شکست میده:bighug:
 
امسال سال عجیبی بوده تا حالا
این خبرها رو خیلی از استدیو های دیگه هم راجب به باری هاشون داده بودند همین چند وقت پیش. اما وقتی ریلیز شدن دیدیم فقط آواز دهل بودن یا لااقل اونی نشدن که انتظار میرفت و انتظار رو هم خودشون با همین خبرا بالا برده بودن
اما خوب چه میشه کرد آدم با امید زندس و من هنوز امیدوارم که همین یه بازی یه تنه آبروی همه بازی های ناموفق امسال رو بخره یه جا
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or