جزییاتی از DmC:DE و DMC4SE در پادکست کپکام

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
6cdvec7rmhu3vim4sd1x.png


خب دیروز داشتم Podcast کپکام رو گوش میدادم. موضوع اصلیش سری Devil May Cry و این معرفی های اخیر بود. بیشتر در مورد DmC:DE حرف زدن و یه سری اطلاعات جدید از بخش های اضافه شده به بازی گفتن که پایینتر براتون میزارمشون:

-Lock-On دستی: برعکس نسخه های قبلی سری، DmC:DE به بازیکن این گزینه رو میده تا نوع Lock-On رو انتخاب کنه. یعنی هم میتونید به همون صورت کلاسیک باشه که با نگه داشتن دکمه روی دشمن قفل کنید و هم اینکه میشه اون رو به حالت Toggle تغییر بدید که با یه بار زدن دکمه دوربین روی دشمن قفل بمونه. از اونجایی که توی DmC باید برای تعویض سلاح ها R2/RT و L2/LT رو نگه داشت این گزینه میتونه خیلی استفاده از Lock-On دستی رو راحت تر کنه.

-بالانس: Greg(یکی از کارکنای کپکام) توی پادکست میگفت که NT تمام این 2 سال رو داشته به Feedback هوادارا گوش میکرده و بر اساس اونها 100 ها تغییر ریز و درشت برای بالانس تر شدن گیم پلی بازی انجام داده. مثلا میگفت خودش که بازی کرده متوجه تغییر Demon Evade یا تغییراتی توی یکی از باس فایت های بازی(باب) شده.

-امکان ضربه زدن به دشمنای آبی/قرمز با هر سلاحی: تغییری که توی بازی به وجود آوردن اینه که میتونید این با فعال کردن این قابلیت اون سیستم اصلی (و افتضاح) برگشت داده شدن سلاح اشتباهتون (غیر همرنگ با دشمن) رو از بین ببرید تا کمبوتون ادامه پیدا کنه و به دشمن آسیب بزنید. البته بخاطر این که دشمن های آبی و قرمز هنوز با باقی دشمنای بازی متفاوت باشن، سلاح های غیر همرنگ آسیب کمتری بهشون وارد میکنند و اونا رو توی حالت Stun هم قرار نمیدن (یعنی اگه حواستون نباشه میتونند بهتون ضربه بزنند).

-دعوت از بازیکن های حرفه ای و گرفتن Feedback از اونها:
ظاهرا NT در طول ساخت DmC:DE از Sam D یکی حرفه ای ترین Player های DmC دعوت کرده تا توی استدیو Playtesting انجام بده و از همونجا به صورت مستقیم نظراتش رو در مورد گیم پلی و تغییرات انجام شده توی بازی به NT بده و توی بالانس کردن بازی باهاشون همکاری کنه. Greg میگفت Sam چند روز قبل هم باز پیششون بوده و علاوه بر Playtesting ساعت ها گیم پلی حرفه ای از بازی ضبط کرده (که احتمالا بعداها NT توی تریلر ها ازشون استفاده میکنه). علاوه بر اون ظاهرا Greg یه مکالمه یک ساعته هم با Sam در مورد سری DMC ضبط کرده بوده و میخواسته توی پادکست پخش کنه که متاسفانه فایل صوتی خراب شده.

-Hardcore Mode, Turbo Mode, Must Style Mode: این توصیحات اولیه هر کدوم:
- Hardcore Mode - یه مد جدید برای هواداران سری کلاسیک. این مد رو میشه روی همه درجه سختی ها فعال کرد. Style Ranking سیستم برای Hardcore Mode کاملا از اول بالانس شده که باعث میشه افزایش Rank بسیار سخت و پایین اومدن اون بسیار سریعتر از قبل باشه. علاوه بر اون، DT دیگه دشمن ها رو به هوا نمیفرسته، Parry سخت تر شده، و دشمنا با هر ضربه Damage بیشتری به بازیکن وارد میکنند.
- Must Style Mode - یه مد کاملا هاردکور برای هوادارای سری که توی تمام درجات سختی قابل استفاده است. در این مد فقط در صورتی میتونید به دشمن ها آسیب برسونید که رنک شما S یا بالاتر باشه.
- Turbo Mode - بازگشت Turbo Mode از سری اصلی که سرعت بازی رو 20% افزایش میده.

همونطوری که توی توضیحات اولیه هر کدوم اومده بود قابلیت فعال شدن روی هر درجه سختیی رو دارن. اما خبر جدید اینه که میشه به صورت همزمان هم همه شون رو فعال کرد. یعنی روی یه درجه سختی میشه هم MSM رو داشت هم TM و هم HM یا مثلا اگه کسی از HM خوشش نمیاد میتونه اون رو حذف کنه و فقط از MSM و TM استفاده کنه و.... خلاصه NT دست بازیکن ها رو باز گذاشته و هر کسی میتونه به هر صورتی دلش خواست این بخش های جدید رو با هم ترکیب کنه.

اطلاعات جدید دیگه ای توی پادکست نبود و اکثرا بحثشون در مورد همون اطلاعات قبلیی بود که موقع معرفی گفته بودن. یه سری بحث هم در مورد "درجه سختی Vs استایل" که خب چیز جدیدی توش مطرح نشد و شخصا هم فکر میکنم بحث بیخودیه.

اما آخرین چیزی که بهش اشاره کردن:

- آسیاب به نوبت: آخرین موضوعی که Greg کلی روش تاکید داشت و چندین بار گفتش این بود که فعلا تمرکز کپکام روی DmC: DEـه. به موقعش تمرکزشون رو از روی DmC:DE برمیدارن و میرن سروقت DMC4SE ولی تا اون موقع (که احتمالا میشه بعد از عرضه DE) قرار نیست چیزی از بازی بشنویم. (که خب منطقی هم هست.) علاوه بر اون Greg و بقیه تا میتونستن DMC4SE رو Tease کردن:
-جزییات بازی فعلا یکم پخش پلاست ولی خب به این معنی نیست که اطلاعاتی ازش نداریم.
-(اطلاعات هست) فقط (فعلا) برای شما نیست.
... فقط حواستون باشه (DMC4SE) تابستون عرضه میشه.
-چیز دیگه ای در موردش (DMC4SE) نگفتیم. غیر از اینکه ظاهرا یه آدم آبی پوشی پیدا شده و فکر میکنه به قدرت بیشتری احتیاج داره.
-گفت به قدرت بیشتری احتیاج داره.
-آره راست میگی گفت به قدرت بیشتری احتیاج داره.

DmC: DE قراره به صورت دیجیتالی و فیزیکی در تاریخ 17 مارچ امسال برای X1/PS4 با قیمت 40$ عرضه بشه. در مورد DMC4SE هم غیر از تاریخ عرضه اش برای X1/PS4 که تابستون امساله و اون عکسی که توی متن خبر هست اطلاعات دیگه ای نداریم.

منبع/پادکست
 
-چیز دیگه ای در موردش (DMC4SE) نگفتیم. غیر از اینکه ظاهرا یه آدم آبی پوشی پیدا شده و فکر میکنه به قدرت بیشتری احتیاج داره.
-گفت به قدرت بیشتری احتیاج داره.
-آره راست میگی گفت به قدرت بیشتری احتیاج داره.
teasing fans at it finest
 
-چیز دیگه ای در موردش (DMC4SE) نگفتیم. غیر از اینکه ظاهرا یه آدم آبی پوشی پیدا شده و فکر میکنه به قدرت بیشتری احتیاج داره.
-گفت به قدرت بیشتری احتیاج داره.
-آره راست میگی گفت به قدرت بیشتری احتیاج داره.


همین یک تیکه من و ضربه فنی کرد :| ضربه فنی ! متوجه هستی ضربه فنی کرد :|
ما هم به خودت احتیاج داریم مرد بزرگ :|
 
خب مثل اینکه دست کم برای دیدن DMC4SE باید 2-3 ماه دیگه صبر کنیم 8-|

فقط امیدوارم همونقدری که NT روی DmC:DE کار کرده کپکام هم DMC4SE رو آپدیت کرده باشه. دست کم یه سری از حرکات Vergil توی DmC (استفاده از Summon Swords ها برای جابجا شدن به طرف دشمن یا کشیدن اون به سمت خودمون) رو توی DMC4SE هم گذاشته باشن تا مبارزات ورجیل به اندازه Nero جذاب باشن. یا Secret Mission ها رو بیارن توی Menu ـی بازی تا آدم مجبور نشه هی برای بازی کردنشون کل مرحله رو بره :|

علاوه بر اون درجه سختی Gods Must Die (یا Dante Will Die) رو هم توی بازی بزارن چون خداییش DMD توی نسخه 4 خیلی آسونتر از DMD نسخه سومه. Turbo هم فراموش نشه :-" :دی اگه میشه یه کوچولو هم این Max-Act نیرو رو آسونتر کنند، جونم در اومد ار بس که برای حرفه ای شدن توی این قابلیت تمرین کردم :-" :دی Savior رو هم کلا حذف کنند بره :| مرحله 18 اگه یه کات سین باشه بهتره از اون باس فایت مسخره است :|

البته خواسته های بیشتری دارم (Boss Rush, Training Mode ,...) ولی خب اونا رو دیگه میزارم برای نسخه 5 :دی
 
آخرین ویرایش:
-Lock-On دستی
-امکان ضربه زدن به دشمنای آبی/قرمز با هر سلاحی
8->8->8->
[-o< [-o< [-o< [-o<
- - -ویرایش - - -

فقط امیدوارم همونقدری که NT روی DmC:DE کار کرده کپکام هم DMC4SE رو آپدیت کرده باشه.
CapCom قطعاً همین کار رو میکنه :d اونم به دو دلیل :d :
1- مدت زیادی از عرضه DMC 4 میگذره و بعد از DmC هم عطش برای انتشار مجدد این بازی عجیب زیاد شد... این CapComـه نابکار از همون موقع داشته روی DMC 4 SE کار میکرده و صداش رو هم در نمیاورده :-"
2- اگه DMC 4 SE خوب از آب در نیاد، FaNها این CapCom رو نابود میکنن :p چون دیگه تحمل یه حماقت دیگه از طرف CapCom رو ندارن...
:d
یعنی دلایل و استدلالم تو حلقم :p
 
CapCom قطعاً همین کار رو میکنه :d اونم به دو دلیل :d :
1- مدت زیادی از عرضه DMC 4 میگذره و بعد از DmC هم عطش برای انتشار مجدد این بازی عجیب زیاد شد... این CapComـه نابکار از همون موقع داشته روی DMC 4 SE کار میکرده و صداش رو هم در نمیاورده :-"
2- اگه DMC 4 SE خوب از آب در نیاد، FaNها این CapCom رو نابود میکنن :p چون دیگه تحمل یه حماقت دیگه از طرف CapCom رو ندارن...
:d
یعنی دلایل و استدلالم تو حلقم :p
امیدوارم همینطور باشه چون بعد از این همه سال واقعا لیاقتش رو داریم :دی
----
آها به اون تغییرات بالایی که گفتم یه حذف کردن Red Orb ها از Rank آخر مرحله هم اضافه کنید :دی خداییش مسخره ترین کار ممکن اینه که بیان برای رتبه دادن میزان Red Orb ها رو بسنجن و هر سری مجبورمون کنند کلی توی محیط دنبالشون بگردیم. یا مثل DmC ـیش کنند یا هم اینکه کلا حذفش کنند بره.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or