![6cdvec7rmhu3vim4sd1x.png](/proxy.php?image=http%3A%2F%2F8pic.ir%2Fimages%2F6cdvec7rmhu3vim4sd1x.png&hash=ecb4e9bbaa792bf707e3fca11f047a34)
خب دیروز داشتم Podcast کپکام رو گوش میدادم. موضوع اصلیش سری Devil May Cry و این معرفی های اخیر بود. بیشتر در مورد DmC
-Lock-On دستی: برعکس نسخه های قبلی سری، DmC
-بالانس: Greg(یکی از کارکنای کپکام) توی پادکست میگفت که NT تمام این 2 سال رو داشته به Feedback هوادارا گوش میکرده و بر اساس اونها 100 ها تغییر ریز و درشت برای بالانس تر شدن گیم پلی بازی انجام داده. مثلا میگفت خودش که بازی کرده متوجه تغییر Demon Evade یا تغییراتی توی یکی از باس فایت های بازی(باب) شده.
-امکان ضربه زدن به دشمنای آبی/قرمز با هر سلاحی: تغییری که توی بازی به وجود آوردن اینه که میتونید این با فعال کردن این قابلیت اون سیستم اصلی (و افتضاح) برگشت داده شدن سلاح اشتباهتون (غیر همرنگ با دشمن) رو از بین ببرید تا کمبوتون ادامه پیدا کنه و به دشمن آسیب بزنید. البته بخاطر این که دشمن های آبی و قرمز هنوز با باقی دشمنای بازی متفاوت باشن، سلاح های غیر همرنگ آسیب کمتری بهشون وارد میکنند و اونا رو توی حالت Stun هم قرار نمیدن (یعنی اگه حواستون نباشه میتونند بهتون ضربه بزنند).
-دعوت از بازیکن های حرفه ای و گرفتن Feedback از اونها: ظاهرا NT در طول ساخت DmC
-Hardcore Mode, Turbo Mode, Must Style Mode: این توصیحات اولیه هر کدوم:
- Hardcore Mode - یه مد جدید برای هواداران سری کلاسیک. این مد رو میشه روی همه درجه سختی ها فعال کرد. Style Ranking سیستم برای Hardcore Mode کاملا از اول بالانس شده که باعث میشه افزایش Rank بسیار سخت و پایین اومدن اون بسیار سریعتر از قبل باشه. علاوه بر اون، DT دیگه دشمن ها رو به هوا نمیفرسته، Parry سخت تر شده، و دشمنا با هر ضربه Damage بیشتری به بازیکن وارد میکنند.
- Must Style Mode - یه مد کاملا هاردکور برای هوادارای سری که توی تمام درجات سختی قابل استفاده است. در این مد فقط در صورتی میتونید به دشمن ها آسیب برسونید که رنک شما S یا بالاتر باشه.
- Turbo Mode - بازگشت Turbo Mode از سری اصلی که سرعت بازی رو 20% افزایش میده.
همونطوری که توی توضیحات اولیه هر کدوم اومده بود قابلیت فعال شدن روی هر درجه سختیی رو دارن. اما خبر جدید اینه که میشه به صورت همزمان هم همه شون رو فعال کرد. یعنی روی یه درجه سختی میشه هم MSM رو داشت هم TM و هم HM یا مثلا اگه کسی از HM خوشش نمیاد میتونه اون رو حذف کنه و فقط از MSM و TM استفاده کنه و.... خلاصه NT دست بازیکن ها رو باز گذاشته و هر کسی میتونه به هر صورتی دلش خواست این بخش های جدید رو با هم ترکیب کنه.
اطلاعات جدید دیگه ای توی پادکست نبود و اکثرا بحثشون در مورد همون اطلاعات قبلیی بود که موقع معرفی گفته بودن. یه سری بحث هم در مورد "درجه سختی Vs استایل" که خب چیز جدیدی توش مطرح نشد و شخصا هم فکر میکنم بحث بیخودیه.
اما آخرین چیزی که بهش اشاره کردن:
- آسیاب به نوبت: آخرین موضوعی که Greg کلی روش تاکید داشت و چندین بار گفتش این بود که فعلا تمرکز کپکام روی DmC: DEـه. به موقعش تمرکزشون رو از روی DmC
-جزییات بازی فعلا یکم پخش پلاست ولی خب به این معنی نیست که اطلاعاتی ازش نداریم.
-(اطلاعات هست) فقط (فعلا) برای شما نیست.
... فقط حواستون باشه (DMC4SE) تابستون عرضه میشه.
-چیز دیگه ای در موردش (DMC4SE) نگفتیم. غیر از اینکه ظاهرا یه آدم آبی پوشی پیدا شده و فکر میکنه به قدرت بیشتری احتیاج داره.
-گفت به قدرت بیشتری احتیاج داره.
-آره راست میگی گفت به قدرت بیشتری احتیاج داره.
DmC: DE قراره به صورت دیجیتالی و فیزیکی در تاریخ 17 مارچ امسال برای X1/PS4 با قیمت 40$ عرضه بشه. در مورد DMC4SE هم غیر از تاریخ عرضه اش برای X1/PS4 که تابستون امساله و اون عکسی که توی متن خبر هست اطلاعات دیگه ای نداریم.
منبع/پادکست