جزئیاتی از Need for Speed: Rivals توسط Ghost Games منتشر شد

Celebrimbor

Vae Victus
کاربر سایت
need-for-speed-rivals.jpg


اخیرا Ghost Games سوالاتی را که پیرامون سیستم پیشرفت (progression) عنوان Need for Speed: Rivals پیش آمده بود، پاسخ داده است.

Ghost Games: "در هر کدام از دوره های مسابقه ای (Career)، سه نوع ماموریت برای پلیس ها یا Speedlist برای مسابقه دهنده ها وجود داد که با انجام آنها، شما در بخش داستانی بازی، پیشروی خواهید کرد. بخش داستانی بازی، شما را ترغیب به بازی کردن خواهد کرد و اینکه کدام ماموریت یا لیست سرعت را انتخاب کنید، کاملا بسته به خودتان است. به عنوان یک پلیس، ماموریت هایتان در گستره ای از گشت زنی، Enforcer و پلیس مخفی خلاصه می‌شود و به عنوان یک مسابقه دهنده مرموز به اسم Zephyr، مسابقات مختلفی نظیر تعقیب و گریز، Speedlist و جلب توجه پلیس، پیش رو خواهید داشت. بعد از تمام کردن بخش داستانی، می‌توانید دوباره برگردید و ماموریت ها (Assignment) و Speedlist هایی که نرفته اید را امتحان کنید."

افزون بر 2 بخش مسابقه ای مجزا و بخش داستانی با حضور پلیس و مسابقه دهنده(Racer)، بیشترین سرعت شما و مسافتی که موقع پریدن در جاده های مختلف طی می‌کنید، ثبت می‌شود. همچنین، برای اولین بار در این سری، زمانی که طول کشیده تا تمامی مراحل را سپری کنید نیز ثبت می‌شود تا نوعی چالش برای بهبود رانندگی و مهارت شما باشد.

علاوه بر این، با قابلیت باز کردن ماشین های جدید، در هر زمانی که یک ماموریت یا Speedlist را انجام دادید، قادر خواهید بود تا سریعا و به طور مداوم، ماشین های جدیدی را در کشور Redview امتحان کنید. کشوری که وسعتی "بزرگتر از Most Wanted" خواهد داشت و شامل صد ها مایل، جاده صاف و هموار که مخصوص سرعت بالای 200 مایل بر ساعت طراحی شده اند، است.


این بازی در آمریکای شمالی، برای PC، PS4 و X360 در 19 نوامبر و برای XOne در 22 نوامبر عرضه می‌شود.

در بریتانیا نیز، برای PC، PS3، X360 و XOne در 22 نوامبر و برای PS4 در 29 نوامبر منتشر خواهد شد.


منبع
 
از نظرم من NfS دیگه جاش رو هارد PC ها و کنسول ها نیست جاش توی سطل زباله ـست واقعا این EA به نظرم از یوبی و اکتی پول پرست تره ینی استدیوی کریتیون رو رنگ کرد به جاش Ghost Game رو داده بیرون با این کارش داره به من گیمر توهین میکنه !!!
 
از نظرم من NfS دیگه جاش رو هارد PC ها و کنسول ها نیست جاش توی سطل زباله ـست واقعا این EA به نظرم از یوبی و اکتی پول پرست تره ینی استدیوی کریتیون رو رنگ کرد به جاش Ghost Game رو داده بیرون با این کارش داره به من گیمر توهین میکنه !!!
والا مغزم باهات موافقه ولی قلبم نمیخواد بپذیره چه خاطراتی با PS1 و NFS دارم الی الخصوص Hot Pursuit اینکه میبینم EA چه بلایی سر این عنوان محبوب آورده دلم بدرد میاد اما همیشه جا برای امیدواری هست شاید بتونه دوباره به روزای اوجش برگرده
 
کلا یه زمانی این نید فور اسپید بهترین بازی ای بود که انجام میدادم . از زمانی که سازنده اصلی بازیرو به زور گذاشتن کنار و ساینده های مختلفی رو اوردن رو کار ، این بازی با سرعت عجیبی سقوط کرد ، بعدشم EA پول خوار فهمید و برای اینکه هوادارای بازی رواز دست نده سازنده بورن اوت و اورد رو سر بازی که اونم بتر گند زد تو بازی ! دیگه اصلا به این بازی امیدی ندارم و اصلا هم نمیگیرمش . جایگزینهای بهتری برای مسابقات ریسینگ هست که هر کی اونا رو تجربه کنه میره سمتشون .
 
یه ریسینگ Open world که تغییرات آب و هوایی داره اسپرت کردن به بازی اضافه شده که نسبت به Run خیلی گسترده تر شده با اینجین (!) Frostbite 3 واقعا از نسخه های قبلی خیلی بهتر شده اگه منتظرین یه چی مثل Underground بسازن اصلا سمت این بازی نیایید چون همچین اتفاقی نخواهد افتاد ختن کلام
 
کلا یه زمانی این نید فور اسپید بهترین بازی ای بود که انجام میدادم . از زمانی که سازنده اصلی بازیرو به زور گذاشتن کنار و ساینده های مختلفی رو اوردن رو کار ، این بازی با سرعت عجیبی سقوط کرد ، بعدشم EA پول خوار فهمید و برای اینکه هوادارای بازی رواز دست نده سازنده بورن اوت و اورد رو سر بازی که اونم بتر گند زد تو بازی ! دیگه اصلا به این بازی امیدی ندارم و اصلا هم نمیگیرمش . جایگزینهای بهتری برای مسابقات ریسینگ هست که هر کی اونا رو تجربه کنه میره سمتشون .
تا اونجائی که من یادمه خود Black box برند NFS رو به اینجائی که هست کشوند.بعد MW و تا حدی کربن دیگه بقیه بازیهاش یکی از یکی بدتر بود.خود استودیو بازیو از ریشه هاش دور کرد.
Pro Street و Undercover که دیگه گل سرسبد بودن.
EA هم مجبورا دست به دامن باقی استودیوها شد.2 نسخه Shift اگرچه ذاتا NFS نبودن اما بازیهای خوبی بودن.بعدش هم که Criterion اومد ، خوب مطمئنا استانداردهای خودش رو میاره تو بازی.HP واقعا بازی عالی بود و حس NFS های اولیه رو میداد.بعدش هم که MW2012 اومد به نظرم طراحان بازی اشتباه بزرگی کردن.یه کنترل آرکید تو محیط تقریبا شبیه ساز(ترافیک سنگین رو میگم).این جلوی لذت بردن گیمر از بازیو میگرفت.(با اون تصادفهای رو اعصابش).
پس اگه قرار کسی این وسط سرزنش بشه،همون B.Box هست که بازیو از اصالت خودش دور کرد.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or