الان داشتم مقایسه FSR و DLSS تو بازی غوست وایر توکیو رو میدیدم یه تکنیک آپسکیل دیگه دیدم به اسم TSR که خیلی عالی و مشابه DLSS بود و عملا تفاوتی بینشون دیده نمیشد و حتی در مواردی بهتر از DLSS بود. FSR 1.0 خیلی بد، زشت و داغون بود در مقایسه با این دوتا. بنظرم راهی که انویدیا با DLSS تو سه سال بهش رسیده، TSR یک شبه رفته و نیازی به سخت افزار انحصاری هم نداره.
البته الان که دقت میکنم یادمه قبلا هم تو دموی آنریل انجین 5 اپیک یه حرفایی در مورد TSR زده بود. واقعا نتیجه همین ابتدای کار شگفت انگیزه، دم اپیک گرم.