ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
جدید ترین اخبار سخت افزار و نرم افزار بازار PC
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="m.d.makan" data-source="post: 5063949" data-attributes="member: 7597"><p>من چند تا ویدئویی که دیدم باید بگم از لحاظ بصری هر 2 به شکل تقریبا برابری خروجی مشابهی دارن، شاید تو بازیهای مختلف در 3-2 درصدی تفاوت بکنن که اصلا به چشم نمیاد.</p><p>انویدیا برای رقابت با AMD اومده و NIS آپدیت کرده و خب از این لحاظ باید ممنون AMD بود که انویدیا این قابلیت آپدیت کرده.</p><p></p><p>تفاوتی که این وسط هست اینکه NIS برخلاف FSR نیاز نیست که سازنده بازی اونو در بازی تعبیه کنه و شما میتونی NIS رو برای هربازی استفاده کنی.</p><p>چون انویدیا اونو روی درایور ارائه کرده و شما با فعال کردنش میتونی ازش تو هربازی استفاده کنی، این میتونه برتری واقعا محسوسی نسبت به FSR ایجاد کنه.</p><p></p><p>درآخر هم هر2 تکنولوژی در واقع تصویر upscale میکنن و در مقابل DLSS کاملا ارجهیت داره نسبت به اون 2.</p><p>چون وقتی مشکلاتی که این وسط با upscale بوجود میاد (مثل flickering و بلوری شدن بخشهایی از تصویر )، AI میاد و اون رو پوشش میده و در نهایت خروجی بمراتب بهتری ارائه میده.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="m.d.makan, post: 5063949, member: 7597"] من چند تا ویدئویی که دیدم باید بگم از لحاظ بصری هر 2 به شکل تقریبا برابری خروجی مشابهی دارن، شاید تو بازیهای مختلف در 3-2 درصدی تفاوت بکنن که اصلا به چشم نمیاد. انویدیا برای رقابت با AMD اومده و NIS آپدیت کرده و خب از این لحاظ باید ممنون AMD بود که انویدیا این قابلیت آپدیت کرده. تفاوتی که این وسط هست اینکه NIS برخلاف FSR نیاز نیست که سازنده بازی اونو در بازی تعبیه کنه و شما میتونی NIS رو برای هربازی استفاده کنی. چون انویدیا اونو روی درایور ارائه کرده و شما با فعال کردنش میتونی ازش تو هربازی استفاده کنی، این میتونه برتری واقعا محسوسی نسبت به FSR ایجاد کنه. درآخر هم هر2 تکنولوژی در واقع تصویر upscale میکنن و در مقابل DLSS کاملا ارجهیت داره نسبت به اون 2. چون وقتی مشکلاتی که این وسط با upscale بوجود میاد (مثل flickering و بلوری شدن بخشهایی از تصویر )، AI میاد و اون رو پوشش میده و در نهایت خروجی بمراتب بهتری ارائه میده. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
جدید ترین اخبار سخت افزار و نرم افزار بازار PC
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft