تیم سازنده ی Lord of Shadow 2: به حضور کوجیما در ساخت نسخه ی دوم احتیاجی نبود

Schürrle

کاربر سایت
38667517469277705753.png

Hideo Kojima در ساخت بازی Castlevania Loed of Shadow بر روی Ps3 و XBOX360 شرکت داشت ولی در نسخه ی دوم از این سری خبری از آقای کوجیما نیست! آقای David Cox گفته است که نبود کوجیما اثری بر ساخت بازی نمی گذارد هر چند که او در ساخت بازی اوّل بسیار مفید بود.

آقای کوجیما در بازی اوّل به ما پیوست تا به ما کنک کند و نقشه ای به ما بدهد که بدون او نمی توانستیم به آن برسیم.هنگامی که نسخه ی اوّل بازی منتشر شد آقای کوجیما به ما گفتند که ما دیگر نیازی به او نداریم و نسخه ی دوم بازی به عنوان بچّه ی ما بود که باید مراقب آن می بودیم.

من فکر می کنم ما زمانی توانستیم از آن به خوبی مراقبت کنیم که ما به طور کامل برای جلو بردن کارها به تنهایی آماده بودیم.نقش او آن قدر در ساخت مهم نبود که به عنوان یک نقطه نظر شناخته شود.او بر روی عناوین ژاپنی بسیار زیاد کار کرده است کار های مثل صدا گذاری و مانند این ها و او در بعضی تصمیم های فنّی کمک کرده است.امّا نقش او به عنوان یک حامی بیشتر از هر چیز دیگری بود.


منبع
 
آخرین ویرایش:
Hideo Kojima کی حاجی شد ما نفهمیدیم :d
من دموی این بازی رو تجربه کردم زیاد خوشم نیومد ولی حالا باید نسخه ی اصلی رو بازی کرد تا همه چیز معلوم بشه.
 
من مطمئنم که در قسمت اول کوجیما هیچ کاره بوده. این فقط یه ماتور تبلیغاتی بوده تا بیشتر به سمت بازی جذب بشند. چون تا پیش از LOS هم کارنامه سازندش خیلی درخشان نبود.
 
من مطمئنم که در قسمت اول کوجیما هیچ کاره بوده. این فقط یه ماتور تبلیغاتی بوده تا بیشتر به سمت بازی جذب بشند. چون تا پیش از LOS هم کارنامه سازندش خیلی درخشان نبود.
اگه هم نقشی داشته بیشتر در مورد طراحی ظاهر خود گابریل بوده که چند بار توسط سازنده ها گفته شد!:d
 
من مطمئنم که در قسمت اول کوجیما هیچ کاره بوده. این فقط یه ماتور تبلیغاتی بوده تا بیشتر به سمت بازی جذب بشند. چون تا پیش از LOS هم کارنامه سازندش خیلی درخشان نبود.

آره :دی کوجیما بیشتر نظارت می کرد تا ساخت :دی بیشتر تو صدا گذاری شخصیت ها کار میکرد مخصوصأ نسخه ی ژاپنی بازی :دی همین طور کوجیما پیشنهاد طراحی دوباره ی Gabriel به Cox کرده بود :|:-"
 
بعد نکته جالب اینجاست که بعضیا توی بازیسنتر تمام کارا و افتخارات بازی رو به کوجیما نسبت میدادن و خود مرکوری استیم هم انگار نقش بوق 19 21 رو بازی میکرده;))
 
بعد نکته جالب اینجاست که بعضیا توی بازیسنتر تمام کارا و افتخارات بازی رو به کوجیما نسبت میدادن و خود مرکوری استیم هم انگار نقش بوق 19 21 رو بازی میکرده;))

کلا کوجیما تو اینجا یه نفر همه کاره در نظر گرفته میشه! حتی اون موقع که Fox Engine رو تو بازی MgsV نشون دادند همه گفتند وای کوجیما ترکونده! حالا انگار کوجیما تنهایی نشسته کد زده و بقیه هیچ کاره بودند:|
 
خوب کونامی به اندازه کافی از برند کوجیما استفاده کرد تا اعتماد مردم به این بازی رو جلب کنه و اجازه نده قصاص قبل از جنابت بکننش. اما الان که دیگه مرکوری استیم خودش رو اثبات کرده و LoS2‌ به چیزی که باید باشه تبدیل شده طبیعتا دیگه نیازی به اسم آقای کوجیما و چنین تبلیغاتی نیست.

در هر صورت هم کوجیما تهیه کننده موفقی نیست که حضورش بخواد برگ برنده ای برای یه پروژه باشه. محققا یک کارگردان و نویسنده خوب هست و حالا چه دروغ، چه راست، حضورش در LoS نمیتونسته در نهایت تاثیر گذار بوده باشه (البته من منکر تجربه ایشون نیستم و نمیگم از این نظر نمیتونسته کمک کنه)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or