ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
تولد مرگ در جهنم یخزده؛ پیشنمایش فضای مرده ۳
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="JeNeRaL ShAhiN" data-source="post: 2411985" data-attributes="member: 79667"><p>ممنون</p><p></p><p>باریکلا.. از درکت خیلی خوشم اومد.. من هم در متن تلاشم این بود تا هدفه وسرل رو در این باره و دلیله حرکت به سمت و سوی اکشن برسونم که با این حال همچنان خیلیها موضع دارن.. اتفاقا توی این تاپیک بحث رو بتونیم پیش ببریم راجع به دداسپیس (1 - 2 - 3) خیلی خوب میشه.. اما اینجا انگار زیاد بحث شکل نمیگیره.. به هرحال معمولا بازی اولیها (اولین شمارهی هر سهگانه) خیلی ریسکی و در حاله تکامل هستن که این تفکر در شمارهی 2 همیشه به اوج میرسه و پر میشه از شگفتی و ایدههای ناب و در شمارهی 3 با اندکی تغییرات به مرزه پختگی و کمال میرسه.. در واقع الگوی ثابته اکثره سهگانهها همینه که دداسپیس هم از این قاعده مستثنا نیست.. رونده اکشن شدن هم به درستی اشاره کردی از نگاه خوده آیزاک هست.. مثله همون مثالی که بالا برای "حسین" زدم.. اول نمیدونیم چه خبره بعدش میدونیم و آخر میایم حالا چیزایی که میدونیم چین و خوب نیستن رو پاک میکنیم و میزداییم.. این از این..</p><p>.</p><p>همسره آیزاک یه دختره ناز به نام "نیکول".. من نمیخوام زیاد توضیح بدم چون مقالهای دارم در این رابطه آماده میکنم که دلم نمیخواد اسپویل بشه اما چیزی که در شمارهی اول هم بهش اشاره شد و نکتهی اسپول شدنی نداره اینه که نیکول خودکشی میکنه.. این خبر رو "کندرا دنیلرز" به "آیزاک" میده و صحنهی ملودرامی هم خلق میشه.. توضیحاته بشتر در مقاله..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JeNeRaL ShAhiN, post: 2411985, member: 79667"] ممنون باریکلا.. از درکت خیلی خوشم اومد.. من هم در متن تلاشم این بود تا هدفه وسرل رو در این باره و دلیله حرکت به سمت و سوی اکشن برسونم که با این حال همچنان خیلیها موضع دارن.. اتفاقا توی این تاپیک بحث رو بتونیم پیش ببریم راجع به دداسپیس (1 - 2 - 3) خیلی خوب میشه.. اما اینجا انگار زیاد بحث شکل نمیگیره.. به هرحال معمولا بازی اولیها (اولین شمارهی هر سهگانه) خیلی ریسکی و در حاله تکامل هستن که این تفکر در شمارهی 2 همیشه به اوج میرسه و پر میشه از شگفتی و ایدههای ناب و در شمارهی 3 با اندکی تغییرات به مرزه پختگی و کمال میرسه.. در واقع الگوی ثابته اکثره سهگانهها همینه که دداسپیس هم از این قاعده مستثنا نیست.. رونده اکشن شدن هم به درستی اشاره کردی از نگاه خوده آیزاک هست.. مثله همون مثالی که بالا برای "حسین" زدم.. اول نمیدونیم چه خبره بعدش میدونیم و آخر میایم حالا چیزایی که میدونیم چین و خوب نیستن رو پاک میکنیم و میزداییم.. این از این.. . همسره آیزاک یه دختره ناز به نام "نیکول".. من نمیخوام زیاد توضیح بدم چون مقالهای دارم در این رابطه آماده میکنم که دلم نمیخواد اسپویل بشه اما چیزی که در شمارهی اول هم بهش اشاره شد و نکتهی اسپول شدنی نداره اینه که نیکول خودکشی میکنه.. این خبر رو "کندرا دنیلرز" به "آیزاک" میده و صحنهی ملودرامی هم خلق میشه.. توضیحاته بشتر در مقاله.. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
تولد مرگ در جهنم یخزده؛ پیشنمایش فضای مرده ۳
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft