ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
تولد مرگ در جهنم یخزده؛ پیشنمایش فضای مرده ۳
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="HosseinBrusli" data-source="post: 2411086" data-attributes="member: 48464"><p>ممنون بابت پیش نمایش این بازی . به نکات خوبی اشاره کردی . </p><p>اما درمورد نظر سنجی :</p><p></p><p>به نظرم گزینه های زیر درست نیست »</p><p></p><p><strong>اکشن وکشتن نکرومورفها : </strong>به نظرم اکش با اینکه بیای نکرومورفها رو برای نجات جون خودت بکشی خیلی فرق میکنه . اکشن اسمش معملومه . اکشن یعنی اینکه تیر کم نیاری و مدام بتونی شلیک کنی . چیزی که 2 بازی اول فاقد اون بود . اما کشتن یه کلمه کلی هست که میتونه بی سرو صدا ، با سروصدا ، با ابزار یا بدون ابزار و سلاح و ... باشه و.... پس به نظرم این گزینه ایراد داره و باید اینطوری میشد : <strong>" کشتن مکرومورفها به صورت اکشن " </strong>.</p><p></p><p><strong>گرافیک و اتمسفر گیرا:</strong> به نظرم گرافیک با اتمسفر خیلی متفاوته . گرافیک یعنی سطح همون چیزی که با چشمات میبینی و اتمسفر چیزیه که باید حس کنی. اتمسفر کاملا میتونه بدون گرافیک بالا ساخته بشه ، اما گرافیک معمولا اینطور نیست. </p><p><strong></strong></p><p><strong>Dead Space 3 همهی المانهایش عالی است :</strong> به جای این مینوشتی همه !!! </p><p></p><p></p><p>اما نکات نقد . باید بگم که به شخصه با دیدن تریلر ها به این نتیجه رسیدم که بازی یه مقدار حال هوای خوب گذشته رو از دست داده . بازی هنوز جذابه و واقعا از نظر گرافیک ، نوپردازی ، اسلحه و ... پیشرفت کرده . اما به هیچ وجه اون حس و اتمسفر گذشته رو نداره . دلیلش هم محیطهای بیرونیه . ما از همون اول وقتی چشامون رو باز کردیم با یه محیط تاریک و صدای فوق العاده برخوردیم و حالا اگر صدای بازی رو فاکتور بگبریم باید بگم حتی حس تنهایی تو برف سیاره جدید هم نمیتونه تاصیری مثل راهروهای تنگ و تاریک یه سفینه داشته باشه . </p><p></p><p>محیط تنگی مثل راهرو همیشه جذابیت خاص خودش رو داره وخواهد داشت . مخصوصا وقتی نور چراغ قوه تنها روزنه امید برای دیدنت میشه !!! و میدونی در حال فرار باشی و جلوت بسته باشه یعنی چی !!! تا جایی که من دیدم هوش مصنوعی بازی مقداری ایرادداشت که البته شاید درست بشه . در مورد کاور گیری که اشاره کردی هنوز مشخص نیست که جال در بیاد یا نه . ولی اینو میدونم که شاید حس و حال بازی رو بگیره . مثل یه نکرومورف که رو زمین در حال خزیدنه و به محز یدن شما ، میپره روتون ، درصورت پناه گرفتن پشت یه جعبه یا کارتون دیگه نمیپره و اگه هم هوش مصووعی اسکریپتی باشه ، بعد از رش میخوره به کارتون !!!! </p><p></p><p>وقتی کاور گیری نبود ، شما برای در امان مونودن از دست نکرومورفها مدام در حال حرکت و فرار به عقب بودیی . حالا با کاور گرفتن اکثرا ثابت میمونی . پس من مخالف قابلیت کاور این بازی هستم و معتقدم باز رو خراب میکنه .</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HosseinBrusli, post: 2411086, member: 48464"] ممنون بابت پیش نمایش این بازی . به نکات خوبی اشاره کردی . اما درمورد نظر سنجی : به نظرم گزینه های زیر درست نیست » [B]اکشن وکشتن نکرومورفها : [/B]به نظرم اکش با اینکه بیای نکرومورفها رو برای نجات جون خودت بکشی خیلی فرق میکنه . اکشن اسمش معملومه . اکشن یعنی اینکه تیر کم نیاری و مدام بتونی شلیک کنی . چیزی که 2 بازی اول فاقد اون بود . اما کشتن یه کلمه کلی هست که میتونه بی سرو صدا ، با سروصدا ، با ابزار یا بدون ابزار و سلاح و ... باشه و.... پس به نظرم این گزینه ایراد داره و باید اینطوری میشد : [B]" کشتن مکرومورفها به صورت اکشن " [/B]. [B]گرافیک و اتمسفر گیرا:[/B] به نظرم گرافیک با اتمسفر خیلی متفاوته . گرافیک یعنی سطح همون چیزی که با چشمات میبینی و اتمسفر چیزیه که باید حس کنی. اتمسفر کاملا میتونه بدون گرافیک بالا ساخته بشه ، اما گرافیک معمولا اینطور نیست. [B] Dead Space 3 همهی المانهایش عالی است :[/B] به جای این مینوشتی همه !!! اما نکات نقد . باید بگم که به شخصه با دیدن تریلر ها به این نتیجه رسیدم که بازی یه مقدار حال هوای خوب گذشته رو از دست داده . بازی هنوز جذابه و واقعا از نظر گرافیک ، نوپردازی ، اسلحه و ... پیشرفت کرده . اما به هیچ وجه اون حس و اتمسفر گذشته رو نداره . دلیلش هم محیطهای بیرونیه . ما از همون اول وقتی چشامون رو باز کردیم با یه محیط تاریک و صدای فوق العاده برخوردیم و حالا اگر صدای بازی رو فاکتور بگبریم باید بگم حتی حس تنهایی تو برف سیاره جدید هم نمیتونه تاصیری مثل راهروهای تنگ و تاریک یه سفینه داشته باشه . محیط تنگی مثل راهرو همیشه جذابیت خاص خودش رو داره وخواهد داشت . مخصوصا وقتی نور چراغ قوه تنها روزنه امید برای دیدنت میشه !!! و میدونی در حال فرار باشی و جلوت بسته باشه یعنی چی !!! تا جایی که من دیدم هوش مصنوعی بازی مقداری ایرادداشت که البته شاید درست بشه . در مورد کاور گیری که اشاره کردی هنوز مشخص نیست که جال در بیاد یا نه . ولی اینو میدونم که شاید حس و حال بازی رو بگیره . مثل یه نکرومورف که رو زمین در حال خزیدنه و به محز یدن شما ، میپره روتون ، درصورت پناه گرفتن پشت یه جعبه یا کارتون دیگه نمیپره و اگه هم هوش مصووعی اسکریپتی باشه ، بعد از رش میخوره به کارتون !!!! وقتی کاور گیری نبود ، شما برای در امان مونودن از دست نکرومورفها مدام در حال حرکت و فرار به عقب بودیی . حالا با کاور گرفتن اکثرا ثابت میمونی . پس من مخالف قابلیت کاور این بازی هستم و معتقدم باز رو خراب میکنه . [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
تولد مرگ در جهنم یخزده؛ پیشنمایش فضای مرده ۳
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft