توضیحات Sam Lake در مورد Alan Wake 2.

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member

رییس استدیوی Remedy یعنی Sam Lake در صحبتی توضیح داد که چرا وی و تیمش تصمیم گرفته اند به جای کار کردن روی دنباله عنوان Alan Wake بر روی عنوان کاملا جدیدی به نام Quantum Break کار کنند.وی توضیح داد که این گونه نیست که تیم علاقه ای به ادامه Alan Wake نداشته باشند بلکه به عقیده آنها طرفداران بازی لیاقت دنباله ای بسیار جاه طلبانه را دارند و این کار تعهدات عظیمی می خواهد.
وی گفت:" ما بعد از پایان بازی اول تلاش زیادی برای ساخت قسمت دوم کردیم اما این گونه بازیها تعهدات گسترده ای می خواهد و برای این که به وقوع بپیوندند باید چیزهایی زیادی سر جای خود باشند.از منظر خلاقیت خیلی عالی می شد اگر ما فقط می توانستیم یک سری متود عالی طراحی کنیم و نگران جزییات کوچکی مانند هزینه نباشیم اما همه می دانیم که این گونه نمی شود عمل کرد.هنگامی که Alan Wake عرضه شد در شروع کار موفقیت چشم گیری نداشت اما رفته رفته بسیار بهتر شد و توانست از مرز سه میلیون نسخه بگذرد.با همه اینها وقتی شماره اول عرضه شد ما به شدت روی نسخه دوم تمرکز کردیم اما فایده ای نداشت زیرا زمان مناسبی برای آن نبود."
" Wake بسیار برای من و باقی افراد تیم عزیز است.ما از همان ابتدا می دانستیم وقتی وی در کابوس تیره و سیاهش بیدار می شود خارج شدن از آنجا کاری دشوار و طولانی است و نیاز به تلاش فراوان دارد و من حدس می زنم جایی که ما اکنون هستیم مکانیست که تخیل به واقعیت تبدیل می شود.ما به شدت علاقه داریم روی ادامه داستان کار کنیم,علاقه داریم تا چیزی جدید برای Alan Wake خلق کنیم اما همه ی اینها در زمانی که مناسب باشد."
پس از آن Lake در مورد Quantum Break توضیح داد:" این عنوان بزرگتر از هر چیزی است که تا بحال خلق کرده ایم.ما هرچه از Max Payne و Alan Wake آموختیم در کنار هم برای این عنوان قرار دادیم تا شاهد چیزی که به آن تجربه بی نهایت رمدی می گوییم باشیم."

منبع
 
واقعا تو کار خودش حرف نداره Sam Lake ...

میدونه داره دقیقا چیکار میکنه!
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or