توضیحاتی پیرامون Dragon Age: Inquisition.

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member

تهیه کننده بازی Dragon Age: Inquisition یعنی Cameron Lee اعلام کرد تصمیمات بازیباز در دو نسخه قبلی مهم و تاثیر گذار خواهد بود.
وی گفت: "ما می دانیم چه کاری میخواهیم انجام دهیم به طور حتم تصمیمات قبلی مهم و تاثیر گذار خواهد بود."نویسنده بازی Patrick Weekes نیز افزود که: "هدف ما این است که بازی بدون توجه به پلتفورمی که بازی را روی آن انجام می دهید تجربه ی غنی به شما ارائه دهد."
Chris Priestly نیز گفت: "بدون شک این نسخه روابطی با نسخه های قبلی خواهد داشت شاید یک سری از کتابها و از این قبیل چیزها که با بازی کردن نسخه های قبلی آنها را تشخیص دهید,اما ما به هیچ وجه نمی خواهیم متکی به عناوین قبلی باشیم."
در بیان مقایسه بازی با Witcher 3 که در همان سال عرضه خواهد شد گفته شد: "تیم ما بسیار قوی و با هوش است و ما زمان زیادی نیز داریم,ما بازی را برای اطمینان از کیفیت عرضه بازی را نسبت به زمان تعیین شده اول یک سال عقب انداختیم اما رقابت واژه غلطی است.مردم فکر میکنند که تولید کنندگان بازی از یکدیگر متنفرند و می خواهند بازیشان دیگری را له کند اما این گونه نیست.من به بایوور آمدم چون گیم را دوست داشتم و آرزو میکنم که هم نسخه بعدی Witcher و هم بازی ما عالی از آب درآید و مردم هر دو را بخرند و بازی کنند."
در مورد سیستم دیالوگهای بازی نیز افزودند: "خیلیها گفته اند در نوشته ی ارائه دهنده دیالوگ کاملا چیزی را که Hawke یا Shepard می گفتند بازگو نمی کرد اما ما میتوانیم اینها را بهبود بخشیم.همچنین در این سیستم هنگامی که در وضعیتی پیچیده و احساسی نگاه به دیالوگها می کنید رنگهای آبی و قرمز کار را برای شما آسان میکنند اما ما نمی خواهیم تصمیم های سنگین و احساسی با این نوشته های رنگین و روشن ساده شوند.البته این به این معنی نیست که ما به هیچ وجه از این سیستم استفاده نمی کنیم بلکه من اعتقاد دارم وجود سیستمی که باعث شود نتیجه بهتری گرفته شود خوب است.مثلا با مصرف پوینتها در بازی یا داشتن فرد خاصی در گروه یا انتخاب هایی که قبلا انجام داده اید که باعث باز شدن دیالوگهای جدید در بازی شود.

منبع
 
مجبتی کجای منبع درباره ویچر حرف زده که من ترجمه نکردم؟
در بیان مقایسه بازی با Witcher 3 که در همان سال عرضه خواهد شد گفته شد: "تیم ما بسیار قوی و با هوش است و ما زمان زیادی نیز داریم,ما بازی را برای اطمینان از کیفیت عرضه بازی را نسبت به زمان تعیین شده اول یک سال عقب انداختیم اما رقابت واژه غلطی است.مردم فکر میکنند که تولید کنندگان بازی از یکدیگر متنفرند و می خواهند بازیشان دیگری را له کند اما این گونه نیست.من به بایوور آمدم چون گیم را دوست داشتم و آرزو میکنم که هم نسخه بعدی Witcher و هم بازی ما عالی از آب درآید و مردم هر دو را بخرند و بازی کنند."
در مورد سیستم دیالوگهای بازی نیز افزودند: "خیلیها گفته اند در نوشته ی ارائه دهنده دیالوگ کاملا چیزی را که Hawke یا Shepard می گفتند بازگو نمی کرد اما ما میتوانیم اینها را بهبود بخشیم.همچنین در این سیستم هنگامی که در وضعیتی پیچیده و احساسی نگاه به دیالوگها می کنید رنگهای آبی و قرمز کار را برای شما آسان میکنند اما ما نمی خواهیم تصمیم های سنگین و احساسی با این نوشته های رنگین و روشن ساده شوند.البته این به این معنی نیست که ما به هیچ وجه از این سیستم استفاده نمی کنیم بلکه من اعتقاد دارم وجود سیستمی که باعث شود نتیجه بهتری گرفته شود خوب است.مثلا با مصرف پوینتها در بازی یا داشتن فرد خاصی در گروه یا انتخاب هایی که قبلا انجام داده اید که باعث باز شدن دیالوگهای جدید در بازی شود.
 
مجبتی کجای منبع درباره ویچر حرف زده که من ترجمه نکردم؟

آرش جان,جایی که شما ترجمه کردی خودش خبر رو از روی یه مصاحبه نوشته,من اون مصاحبه رو کامل خوندم و نکات اصلیش رو اصافه کردم به متن خبری که تو منبع نوشته!!
تو همون منبع هم دقت کنی نوشته در مورد چیزهای دیگه هم بحث شده ولی نیورده!!!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or