Aaryn Flynn از سوی BioWare اعلام کرده است که محیط open-world بازی Dragon Age: Inquisition بسیار جاه طلبانه است.در صحبتی با CVG وی گفت پس از شماره دوم تیم سازنده بازخوردهای زیادی از بازیبازان دریافت کرده اند که خواهان قابلیت اکتشاف و گشتن در محیط بسیار بیشتری بودند.
"یکی از دلایل اصلی انتخاب انجین Frostbite نیز بررسی همین موضوع بوده و برای همین انجین Eclipse که در نسخه های قبلی استفاده شد را کنار گذاشتیم زیرا باعث گرفته شدن مقدار زیادی از وقت و سرمایه ما می شد.پس از آن هنگامی که برای انتخاب انجین جایگزین در حال بررسی بودیم چیزی که در مورد Frostbite ما را بسیار ذوق زده کرد امکان ایجاد محیطهای بزرگ و کاملا باز بود.پس از آن ما فکر کردیم اگر این ویژگی را با پوششی از یک سیستم open-world و ماموریتهای زیبا همراه کنیم ترکیبی کشنده ایجاد می شود که باید اولویت اصلی ما باشد."
"ایجاد تغییرات در دنیای بازی هر بازیباز به دست وی نیز اصل بسیار مهمی است و از آنجا که بازیباز وظیفه رهبری Inquisition را دارا خواهد بود ما خواستار اثر گذاری بسیار زیاد انتخابها در بازی شدیم.قرار نیست در بازی شخصیتی از پیش تعیین شده موجود باشد و ما خواستار دادن دادن آزادی بسیار زیادی به بازیباز در نحوه بازی و چگونگی آن خواهیم بود.چیزی که من میگویم این است که ما با استفاده از تکنولوژی جدید Frostbite (که لزوما مربوط به نسل بعد نیست) اکنون ما می توانیم تغییرات زیاد و عمیقی در بازی هر فرد ایجاد کنیم و بازی برای هر کسی سفارشی و مخصوص خود باشد.این موضوع بسیار مهمی برای ما است."
"یکی دیگر از اولویتهای اصلی این است که بازیباز احساس کند کاراکترش همانگونه که میخواهد رفتار میکند و برای این کار به بازیباز قدرت زیادی داده ایم.همچنین تیم احترام زیادی به انتخابهای افراد در دو نسخه اول خواهد گذاشت.این کار حرکت بایووری گونه بزرگی است که ما انجام خواهیم داد اما هنوز به طور کامل تصمیم قطعی بر چگونگی آن نگرفته ایم پس توضیحات زیادی در این باره نمیتوان داد."
Dragon Age: Inquisition در پاییز 2014 برای PC, PS3, PS4, Xbox 360 و Xbox One عرضه خواهد شد.
منبع
"یکی از دلایل اصلی انتخاب انجین Frostbite نیز بررسی همین موضوع بوده و برای همین انجین Eclipse که در نسخه های قبلی استفاده شد را کنار گذاشتیم زیرا باعث گرفته شدن مقدار زیادی از وقت و سرمایه ما می شد.پس از آن هنگامی که برای انتخاب انجین جایگزین در حال بررسی بودیم چیزی که در مورد Frostbite ما را بسیار ذوق زده کرد امکان ایجاد محیطهای بزرگ و کاملا باز بود.پس از آن ما فکر کردیم اگر این ویژگی را با پوششی از یک سیستم open-world و ماموریتهای زیبا همراه کنیم ترکیبی کشنده ایجاد می شود که باید اولویت اصلی ما باشد."
"ایجاد تغییرات در دنیای بازی هر بازیباز به دست وی نیز اصل بسیار مهمی است و از آنجا که بازیباز وظیفه رهبری Inquisition را دارا خواهد بود ما خواستار اثر گذاری بسیار زیاد انتخابها در بازی شدیم.قرار نیست در بازی شخصیتی از پیش تعیین شده موجود باشد و ما خواستار دادن دادن آزادی بسیار زیادی به بازیباز در نحوه بازی و چگونگی آن خواهیم بود.چیزی که من میگویم این است که ما با استفاده از تکنولوژی جدید Frostbite (که لزوما مربوط به نسل بعد نیست) اکنون ما می توانیم تغییرات زیاد و عمیقی در بازی هر فرد ایجاد کنیم و بازی برای هر کسی سفارشی و مخصوص خود باشد.این موضوع بسیار مهمی برای ما است."
"یکی دیگر از اولویتهای اصلی این است که بازیباز احساس کند کاراکترش همانگونه که میخواهد رفتار میکند و برای این کار به بازیباز قدرت زیادی داده ایم.همچنین تیم احترام زیادی به انتخابهای افراد در دو نسخه اول خواهد گذاشت.این کار حرکت بایووری گونه بزرگی است که ما انجام خواهیم داد اما هنوز به طور کامل تصمیم قطعی بر چگونگی آن نگرفته ایم پس توضیحات زیادی در این باره نمیتوان داد."
Dragon Age: Inquisition در پاییز 2014 برای PC, PS3, PS4, Xbox 360 و Xbox One عرضه خواهد شد.
منبع