
امروز مدیر طراحی بازی Maxime Beland اعلام کرد که بازجویی کردن شما از دشمنان دربازی یکی از جذابترین بخش های بازی هست ولی ظاهرا در این بازی به نوعی دیگر به کار رفته هست این قابلیتی هست که برای داستان بازی طراحی و ساخته شده هست
روند تولید ی بازی مثل Splinter Cell BlackList شامل زمانی طولانی مدت هست و در بسیاری از مواقع تصمیماتی گرفته می شود که مسیر بازی را عوض می کند . داستان بازی حالت کلی خود را دارد و قسمت بازجوی ان طوری نبود که ما می خواستیم ولی بدان معنا نیست که دربازی وجود نخواهد داشت ! باز ی در اگوست منتشر می شود کاری را انجام داده ایم که این حس به بازیکن منتقل می شودکه داستان و پیام های حساسی دربازی وجود دارد
به نظرم بازجویی های که در Conviction وجود داشت بسیار خشن بودند و من بسیار لذت می بردم در هر صورت من احساس کردم با قرار دادن این حالات مانند نسخه قبلی در نسخه جدید احساس خوبی ندارم
همچنین ایشون درباره حالت GHOSTبازی توضیحاتی داد که بازی برای این بخش پاداشی درنظر گرفته هست :
سیستم GHOST PLAYRT امتیاز زیادی خواهد داشت برای نمونه کشتن یک نفر بدون ایجادسر صدا امتیاز و ارزش بیشتری در باز ی خواهد داشت
منبع