چیزی که همیشه با ترس همراهه تاریکی بوده...هنر دست اون تو روشنایی روز بتونه ترس رو انتقال بده... مثلا فیلم midsommer و...
حالا درسته OW بودن یک ترند هست و برای فروش بیشتر و طولانی کردن عناوین هست
ولی هرکس بتونه واقعا یک عنوان ترسناک OW بسازه هنر کرده...وگرنه بازی خطی و محیط تاریک رو خیلی ها استفاده می کنن
خودم مخالف عناوین OW هستم...ولی واقعا اگه کسی بتونه یک بازی ترسناک رو توی OW پیاده سازی کنه...تبدیل میشه به الگو برا خیلی ها...همونطور که هنوز که هنوزه PT الگو خیلی از سازنده های ایندی شده...
ولی خوب کاری به شدت سخته...تهش شاید اون حس فان بودن و صرفا موضوع بقا برا RE و کپکام تو اولویت باشه...ولی همینکه بتونن اون فرمول رو بسازن...سایر استدیو هایی که ترس هاشون از نوع روانشناختی هست...مسیر رو پیدا می کنند