تصاویر Uncharted PS4

  • Thread starter Thread starter S.O.F
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

S.O.F

کاربر سایت
Uncharted 4
PS4 Exclusive

اولین تصاویر از Motion Capture :
Todd Stashwick(صدای مرموز اولین تریلر)
BZtY7wBCAAACKKB.jpg



Uncharted-4-790x424.jpg
 
کاری با مدل سه بعدی سر این ریشو ندارم چون کاملا مشخصه که از بیلدها و مدلینگ های اولیست و اصلا نشون دهنده کیفیت نهایی نیست . مطمئنا طرح نهایی تفاوتای خیلی زیادی با این داره ... به قول یارو گفتنی In Naughty Dog we trust!! :bighug:
کلا انتخاب Todd Stashwick به عنوان actor احتمالا نقش منفی داستان خیلی حرکت خوبیه که Naughty Dog زده . یه خونسردی و خشونت خاصی توی چهرشه که کاملا مناسبه همچین نقشائیه! صداش هم خیلی خوبه:d

08644525278475334924.jpg
 
آخرین ویرایش:
با اینکه این تصویر از مدل اولیه گرفته شده ولی باز هم دارای جزئیات عالی هستن، اینبار شاهد یه طوفان بزرگ از استودیوی ناتی داگ هستیم.
 
تعداد پوليگوني كه چهره اين فرد تو اين تصوير داره خيلي بالاس جزييات هم خيلي بالاس
دوستان مطمعن هستن اينا تازه نمونه اوليس ؟؟:-s
 
آخرین ویرایش:
کاری با مدل سه بعدی سر این ریشو ندارم چون کاملا مشخصه که از بیلدها و مدلینگ های اولیست و اصلا نشون دهنده کیفیت نهایی نیست . مطمئنا طرح نهایی تفاوتای خیلی زیادی با این داره ... به قول یارو گفتنی In Naughty Dog we trust!! :bighug:

دقیقن درسته،مانند نخستین ویدیو از نسخه یکم Uncharted و ویدیوی نهایی از این بازی که سال 2007 منتشر شد که البته اون موقع ناتی داگ با سخت افزار خیلی پیچیده ای رو به رو بود الان که راحت می تونه طرح نهایی رو بسیار با کیفیت تر بکنه


 
این عکس رو من یادمه، تقریباً 2 سال پیش چند تا خبرگذاری گذاشتن و تو فرومها در موردش بحث شد و سر اون قضیه Job Listing ـه تازه ND واسه Character Artist بود و تصور اینکه کرکترهای بعدیش از لحاظ Polygon چطورین، فکر نمی کنم حتماً ربطی به Todd و مدلسازی اون داشته باشه

45030562175101182397.jpg
 
این الان مدل صورته یا خود کرکتر هست؟ این که دیگه تابلو عکسه!

تو توضیحاتش خودش گفته که داره راجع به خود شخص و حالت چهره و چشماش حرف میزنه این عکسم از اون آخاهه گذاشته که ما بهتر متوجه شیم نگفتش که طراحی هست :d
 
BZtY7wBCAAACKKB.jpg



the_last_of_us_ending.jpg


با توجه به این عکس بنظر میرسه ND از Performance Capture برای Facial Animation استفاده نمیکنه و از همون روش دستی قبل داره استفاده میکنه. با اینکه روش دستی که ND تو U3 و TLoU استفاده کرده بود خیلی خوب بود ولی به نظرم اینبار بهتر بود بیخیال روش دستی بشه و یک Rig خوب برای Performance Capture توسعه میداد و از بازیگران واقعی برای Facial Animation استفاده میکرد تا نتیجه واقعی تر و دقیق تر بدست می اومد.
 
من کاملا محالفم :d انیمیشن دستی در بهترین حالتش از کپچر بهتره هنوز . من هنوز تو اواتار و دزدان دریای کارائیبانیمیشن های صورتی در حد و کارهای درجه 1 پیکسار , و رنگو ندیدم
 
آخرین ویرایش:
من کاملا محالفم :d انیمیشن دستی در بهترین حالتش از کپچر بهتره هنوز . من هنوز تو اواتار و دزدان دریای کارائیبانیمیشن های صورتی در حد و کارهای درجه 1 پیکسار , و رنگو ندیدم
من خودمم انیمیشن دستی رو خیلی قبول دارم در مورد رنگو هم باهات موافقم که بهتر از Avatar بود ولی خب برای Avatar از مارکر استفاده میکردن برای صورت که خب دقت بالایی نداشت در مقابل تکنولوژی های الان که دیگه نیازی به مارکر نیست و دقت میلیمتری داره. پرفرمنس کپچر داریم تا پرفرمنس کپچر:d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or