تصاویر جدید از Fallout 3

James Bond 007

کاربر سایت
Sep 26, 2005
1,373
سلام

Bethesda امروز Artworkه جدیدی از بازی Fallout 3 که برای PC قراره عرضه بشه ، منتشر کرد.

تا 6 روز دیگه هم یک Trailer ازش منتشر میشه ولی فعلا این عکس رو امروز منتشر کردن:

screenshot_179464.jpg


عکسهای قدیمیش رو هم اینجا می تونید ببینید:

http://www.gamespot.com/pc/rpg/fallout3/images.html?om_act=convert&om_clk=gsimage&tag=images;all
 

mox1x2

کاربر ویژه
کاربر سایت
Sep 24, 2007
774
نام
مصطفی
تشکر بابت عکسا, از همه بهتر عکس دومیه که یه چیزائی در مورد بازی میگه. بنظر من گرافیک و چیزای مشابه این در یه بازی نقش آفرینی از اهمیت کمتری برخوردارن.
ظاهرا این PipBoy ه که اطلاعات شخصی ساکنان Vault رونشون میده ولی با نسخه دومش فرق داره. قبل از شروع بگم که بخاطر تغییر نوع Action که در fallout 2 یه چیزی شبیه نوبتی بود و دوربین بازی که در شماره 2 ایزومتریک بود, حتما نیاز به تغییراتی وجود داره و شاید حرفای من در مورد مقایسه منطقی نباشه.
توی Fallout 2 یه واسطه کاربری پائین صفحه بود که چیزائی مثل health و History کارای انجام شده و سلاحی که حمل میکنید و Action point ها و چند تا چیز دیگه که بازیباز در حین بازی لازم داشت, رو نشون میداد. 4 تا کلید هم داشت. مثلا یکی CHA بود که با کلیک روی اون ویژگیهای کاراکتر نمایش داده میشد چیزائی مثل هوش و قدرت تا perk ها , karma و skill ها. یه کلید دیگه توی اون واسطه PIP بود که به همون PipBoy وارد میشد اما تا اونجائی که یادم میاد یه آرشیو از cut-scenes ها داشت و نقشه ها و شاید وضعیت quest ها و نه چیز خاص دیگری.
در شماره 3 ظاهرا همه چیز در این PipBoy اومده, همونطور که پائین تصویر میبینین, perk ها و skill ها قابل دسترسین و بالای تصویر وضعیت HP و... البته همه اینها زیرمجموعه کلید Stat ه و ظاهرا Items کار همون کلید INV رو تو Fallout 2 انجام میده. و ضمنا برای حرکت بین دکمه ها دیگه احتیاج به mouse نیست و با گیم پد راحتتره.:biggrin1:
نکته دیگه اون (ظاهرا) health bar های کنار اون تصویر وسطه. فکر نکنم برای اعضای مختلف در fallout 2 وضعیت سلامت داشتیم, احتمالن این یه موضوع جدیده که به ارتقاء کاراکتر در طول بازی ربط داره! اونجا که نوشته crippled انگار اون عضو فلج شده و شاید دیگه کار نمیکنه. بعد اگه سر فلج بشه که طرف میمیره؟! ولی اون limbs سمت راست تصویر چیه؟ شاید در هر بخش میشه وضعیت سلامت اعضای بیشتری رو بررسی کرد. یعنی مثلا میشه گوش خودتونو با گوش یه دشمن عوض کنید و یا ارتقاء بدید؟ (این جمله آخر خیالبافی خودمه و جائی ندیدم یا نخوندم)
نکته دیگه در مورد xp ه که تو تصویر کراکتر در لول 5 قرار داره و اگه به 2000 برسه به لول بعدی ارتقا پیدا میکنه. در fallout 2 کاراکتر با 6000 xp به لول 4 میرسید. حالا شاید این یه نمایشه و موقع عرضه بازی بعضی چیزا تغییر کنه.
موفق باشید.

پ.ن: ای کاش بجای status روی skill یا perk ها میرفت, خیلی دوست دارم تغییرات اینا رو ببینم.
 
آخرین ویرایش:

Red_Yashar

کاربر سایت
Feb 23, 2008
822
نام
یاشار
mox1x2، عالی نوشتی. هر چند من UI در Fallout 2 (مخصوصا اون صفحه کوچک گزارش Damage و توضیح Critical Hit ها) رو بیشتر دوست داشتم ولی این سبک هم خیلی جالبه مخصوصا که قراره هیچ نوار جان و چیزی در صفحه نباشه.

به هر حال این بازی Fallout 3 حقیقی نیست بلکه Fallout مخصوص Bethesda ه که امیدوارم آبرو ریزی نکنن و عنوانی شایسته نام Fallout بسازند.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر