ترد رسمی GamePro Magazine 1

BigMafiaBoy

همه چیز آرومه :D
کاربر سایت
Mar 3, 2011
608
نام
رضا محمد میرزائی
f4366aeb9c15.jpg

با سلام به تمامیه دوستان. این ترد مربوط به مجله GamePro هست که به امید خدا روز 1 فروردین 1391 اولین شماره ازش منتشر میشه. تغییرات شماره 1 مجله در همین ترد اعلام میشه.


GamePro Magazine
سلام دوباره به دوستان. بعد از مدتی دوباره پست رو آپدیت می کنم. بعد از هماهنگی با اسپانسر مجله تصمیم گرفته شد که اسم مجله به GamePro تغییر پیدا کنه. در حال حاظر تیم ما نزدیک به 11 نفر عضو دارد که برای شماره 1 از مجله کافیه. دوستانی که علاقه دارند با ما همکاری کنند پیام و نمونه کار فراموش نشود. به احتمال زیاد بین روز های 1 تا 5 فروردین 1391 اولین شماره از مجله GamePro که به صورت دو ماه نامه منتشر خواهد شد منتشر می شود. لازم به ذکر است که اولین شماره از GamePro در صفحات کمتر از شماره 2 منتشر می شود و نزدیک به 50 تا 80 صفحه خواهد بود. و در شماره 2 این تعداد به 120 تا 150 خواهد رسید. به دلیل اینکه تعداد صفحات و مطالب مورد نیاز مجله زیاد می باشد دوستانی که علاقه دارند در چند بخش مختلف ( اخبار 1نفر. نقد بازی ها 2 نفر( ایرانی یا خارجی) بخش فیلم و انیمیشن 1 نفر) همکاری کنند به بنده پیام خصوصی همراهب با نمونه کار بفرستند. ممنون.

اینهم لیست اعضا تیم GamePro Magazine

مدیران : رضا محمد میرزائی – مهدی اسماعیل زاده

سر دبیر : رضا محمد میرزائی (و یک نفر دیگر که هنوز تعیین نشده)

دبیران تحریریه : ( دو نفر که هنوز تعیین نشده است)

تحریریه : محمد صاکی , رضا محمد میرزائی, محمد قادری, شایان وزیری ,مهدی اسماعیل زاده, هادی حمزه ای, خسرو اقدمی, آرمین, مرتضی ترابی,

طراحی و صفحه آرایی : محمد عبدلعلیزاده

ویراستار : مهدی اسماعیل زاده

بخش تبلیغات : عرفان لطیفیان
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر