ترجمه کامل مصاحبه با مسئولان ساخت بازی Condemned 2: Bloodshot

rezaigi2004

کاربر سایت
ترجمه کامل مصاحبه با مسئولان ساخت بازی Condemned 2: Bloodshot

1178899859.jpg

سلام بچه ها...

از اونجایی که مصاحبه طرفدارای زیادی داره تصمیم گرفتم آخرین و جدیدترین مصاحبه رو در مورد بازی Condemned 2: Bloodshot تقدیم شما کنم:

این مصاحبه با آقای Frank Rooke طراح و رهبر طراحی تیم بازی انجام شده که به طور کامل براتون ترجمه کردم.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

یک سال و نیم بعد از عرضه Criminal Origins نسخه اول بازی حالا کمپانی بزرگ و نام آشنای Monolith Productions در حال کار و ساخت شماره دوم این بازی با نام Condemned 2: Bloodshot میباشد و ناشر بازی نیز همانند سری قبل Sega میباشد انتظار میرود طبق وعده مسئولین این بازی اوایل سال 2008 حاضر میشود این بازی برای Xbox 360 and PlayStation 3 تایید شده و ریلیز میشود.
Monolith-logo.jpg


مصاحبه رسمی با سایت Got-next:

got-next:آیا در Condemned: Criminal Origins باز هم همانند نسخه اول شاهد ترس و وجود ابزار وحشت آور گیمر خواهیم بود آیا پیشرفت چشم گیری وجود دارد؟

Frank Rooke:در جواب سوال شما باید بگم بله..چون ما سناریو بازی را طوری نوشته ایم که داستان نو و ادامه دهنده داستان قبل میباشد.
شما به واقع هر چه طبیعی بودن ترس و وحشت را در چهره کارکترهای بازی به واقع خواهید دید این ترس ممکن است برای شما جالب باشد اما در برخی صحنه ها شاید تن شما را بلرزاند!!
در بازی همان ابزار قدیمی وجود خواهد داشت با همان لوله همیشگی اما باید توجه داشته باشید در این سری شما نقاط خاصی برای جدا کردن و استفاده از لوله یا هر چیز دیگری ندارید یعنی محدودیتی در کار نیست و هر وسیله و شیئی را میتوانید در هر نقطه از جایش جدا و به طرف دشمن حمله کنید.

got-next:خیلی از گیمرها بر این باورند که شما در Condemned: Criminal Origins برای به پایان رساندن داستان بازی دستپاچه شدید و فقط سریع بازی را تمام کردید آیا در Condemned 2: Bloodshot نیز همین طور است یا مکملی از هر رو سری لطفا توضیح دهید؟

Frank Rooke:ما داستان را از ابتدا به طور کامل نوشته و آماده داشتیم اما اگر توجه کنید داستان به خوبی تمام شد و تمام تفکر ما نسبت به بازی فهماندن و درک خوشونت در وجود برخی انسان هاست که در تمام دنیا شاهد این قضیه هستیم در ضمن سری Condemned ادامه دار میباشد و به احتمال خیلی قوی تا 3 شماره ادامه خواهد داشت و تمام داستان بازی به هم مرتبط هستند!!!

got-next:طرفداران بازی شما یک شکایت و گله از شما دارند نسبت به استفاده پی دی پی و زیاد از ابزار و وسایل انگشت نگاری و از این قبیل وسایل که در سری اول به وفور شاهد آن بودیم آیا جوابی هست آیا برای سری جدید نیز همین قضایا صدق میکند؟

Frank Rooke:ببینید بازی بر اساس تشخیص DNA و از این جور قضایا طی میشه و شما به هدف میرسید باید بدونید ترکیب به وجود اومدن موجودات چیه اصلا چرا به وجود اومدن به نظر من که خیلی جالب و گیمرها اگه یکم دقت کنن میبینن که بازی اصلش بر همین اساس طی میشه و اگه این ابزار نباشه یکم گنگ میشه و داستان بازی نا مفهوم میمونه.
در مورد سری جدید هم شما با واقعیت روبرو هستید نه یک بازی این ابزار به مراتب حرفه ای تر و واقعی تر میشود به طوری که رنگ و گلبول های خون جدید با خونی که 2 ساعت پیش از بدن جاری شده فرق میکنه!!

139396737946447edbe2983.jpg


got-next:آیا در Condemned 2: Bloodshot به غیر از موجودات دیوانه و کارکتر های قبلی جانورهای دیگری در بازی خواهیم دید؟در ضمن ایا سبک کشتار و ابزارهای به به کار رفته همانند سری قبل میباشد؟

Frank Rooke:در این سری هم شخصیت های بازی دگرگون میشوند هم تعداد جدید کارکتر اضافه میشود .
در مورد ابزار شما با دست حتی میتوانید موجودات را کتک بزنید!!و چند نمونه جدید اسلحه گرم به بازی اضافه میشه که شما قابلیت آپگیرد اونها رو خواهید داشت.

got-next:چرا نسخه PC دیگه در کار نیست آیا باید منتظر پورت شدن بازی باشیم؟

Frank Rooke:برای نسخه PC هیچ برنامه ای نداریم ما تمام فکر و برنامه خود را برای سخت افزار PlayStation 3 and Xbox 360 تنظیم کرده ایم.

got-next:سری Condemned: Criminal Origins در زمان ریلیز از نظر جلوه های بصری و گرافیک حرف های زیادی برای گفتن داشت و واقعا یک شاهکار بود که به شیرینی قند بر دل هر گیمری نشت آیا تغییراتی در این سری میبینیم؟

Frank Rooke:شربت و شیرینی بیشتری در راهه:laughing:چون ما در این سری از shader system جدید برای سایه زنی بهتر در شب و سیستم جدید برای افکت های محیطی و سیستم جدید حتی برای هوش مصنوعی ارتقا و بازنویسی کامل برای تابع HDR بازی که بسیار مهم است بازی نسل بعد تمام عیار در راه است چون به عنوان یک بازی برای سال 2008 باید شاهکار به تمام معنا باشد.

got-next:برای سیستم آسیب پذیری بازی بر اشیا چه برنامه ای در پیش دارید؟

Frank Rooke:سیستم آسیب پذیری و damaged بازی همانند Condemned: Criminal Origins با این تفاوت که به حالت COMBO آن بخش های فنی جدید برای هر چه بهتر شدن تخریب پذیری اضافه شده است.

got-next:از شرکت شما در این مصاحبه کمال تشکر و قدر دانی را دارم ممنون

Frank Rooke:خواهش میکنم به امید دیدار.

sega_logo.jpeg

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

موفق باشید - رضا
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or