ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
تاد هاوارد: شیطان بزرگ صنعت بازی
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Justiciar" data-source="post: 4969542" data-attributes="member: 82528"><p>کاش مطلبتون منبع داشت و یک سری باورهای شخصی و فرمهای نگارشی محاورهای رو ویرایش میکردید که فرم رسمیتری پیدا کنه.</p><p></p><p>بطور مثال و بزرگترین ایراد مطلب Development Time فالاوت ۴ئه. از سال ۲۰۱۰ و نزدیک انتشار Skyrim، خود هاوارد تو مصاحبه ذکر کرده بود که یک پروژه دیگه به موازات پروژه اصلی در مرحله Design و Pre-productionئه. سال ۲۰۱۲ هم یک تیم از بثسدا در حال عکاسی از محیط شهری بوستون دیده شدند. طراحی و آپگرید انجین، نوشتن داستان و اسکریپت و طراحی art design و برخی از assetها همه تو این مرحله انجام میشه، ۲۰ ماه مدت زمان کار اصلیه که بیشترش برنامهنویسیه؛ وگرنه اصلا امکان نداره بازیای با این حجم رو بشه تو ۲۰ ماه سر هم کرد. AC: Revelations که از لحاظ حجم محتوا یک دهم Fallout 4 هم نیست ۱۸ ماه ساختش طول کشیده و باز هم کمبود زمان داشتند.</p><p></p><p>در کنار همه این مسائل هم، انتظار مردم از Zenimax و Bethesda و تیم هاوارد، بازی با کیفیت AAAئه. Obsidian مشخصا استودیوی کوچکتر و محدودتریه و با این حال، FNV آبجکتیولی نویسندگی، کاراکترپردازی و طراحی مأموریت بهتری داشت. مشکل هوادارها سیاست کلی این استدیوئه که تاد هاوارد نمایندگیشون رو میکنه.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Justiciar, post: 4969542, member: 82528"] کاش مطلبتون منبع داشت و یک سری باورهای شخصی و فرمهای نگارشی محاورهای رو ویرایش میکردید که فرم رسمیتری پیدا کنه. بطور مثال و بزرگترین ایراد مطلب Development Time فالاوت ۴ئه. از سال ۲۰۱۰ و نزدیک انتشار Skyrim، خود هاوارد تو مصاحبه ذکر کرده بود که یک پروژه دیگه به موازات پروژه اصلی در مرحله Design و Pre-productionئه. سال ۲۰۱۲ هم یک تیم از بثسدا در حال عکاسی از محیط شهری بوستون دیده شدند. طراحی و آپگرید انجین، نوشتن داستان و اسکریپت و طراحی art design و برخی از assetها همه تو این مرحله انجام میشه، ۲۰ ماه مدت زمان کار اصلیه که بیشترش برنامهنویسیه؛ وگرنه اصلا امکان نداره بازیای با این حجم رو بشه تو ۲۰ ماه سر هم کرد. AC: Revelations که از لحاظ حجم محتوا یک دهم Fallout 4 هم نیست ۱۸ ماه ساختش طول کشیده و باز هم کمبود زمان داشتند. در کنار همه این مسائل هم، انتظار مردم از Zenimax و Bethesda و تیم هاوارد، بازی با کیفیت AAAئه. Obsidian مشخصا استودیوی کوچکتر و محدودتریه و با این حال، FNV آبجکتیولی نویسندگی، کاراکترپردازی و طراحی مأموریت بهتری داشت. مشکل هوادارها سیاست کلی این استدیوئه که تاد هاوارد نمایندگیشون رو میکنه. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
تاد هاوارد: شیطان بزرگ صنعت بازی
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft