تاخیر در عرضه سرویس استریم آمازون

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
سروریس استریم آمازون با نام پروژه ای Project Tempo در حال ساخت است تا وارد رقابت با Stadia و X-Cloud، سرویس های گوگل و مایکروسافت، شود. بنابر گزارشات قرار بود تا آمازون نسخه اولیه سرویس خود را به صورت امتحانی امسال در درسترس قرار دهد، اما بنابر گزارش نیویورک تایمز به دلیل کرونا این عرضه احتمالا یکسال به عقب افتاده است.

7spu_thesiliconreview-amazon-is-gearing-up-to-disrupt-the-cloud-gaming-segment-with-project-tempo.jpg

Tempo پروژه ایست که آمازون سرمایه گزاری گسترده ای به ارزش صد ها میلیون دلار بر روی آن کرده تا به طور جدی وارد صنعت بازی و استریم کردن آنها شود. علاوه بر این، در چند سال گذشته تلاش های فراوانی برای گسترش انجین این شرکت یعنی Lumberyadr نیز صورت گرفته و بازی هایی مانند Crucible با استفاده از آن عرضه شده اند. (خود انجین نیز سال ها قبل از Crytek خریداری شد). در ابتدا قرار بود تا سرویس آمازون در ماه مارچ رونمایی شود که به دلیل کرونا و محدودیت هایی که خود شرکت گذاشت، این رونمایی تا 14 آپریل عقب افتاد و اکنون نیز برنامه ریزی برای رونمایی از آن در ماه می وجود دارد که ممکن است این نیز مجددا به تاخیر بیفتد. در حال حاضر آمازون استودیو های دیگری نیز در اختیار دارد که مشغول ساخت بازی هستند و یکی از آنها که در Game Awards نمایش داشت با نام New World و سبک MMO قرار است در ماه می عرضه شود. همچنین بازی MMO دیگری از دنیای Lord of The Rings در دست ساخت قرار دارد و در نهایت عنوانی دیگر که هنوز معرفی نشده اما رئیس سابق Sony Online Entertainment یعنی آقای John Smedley مشغول کار برروی آن است.

آقای Mike Frazzini مسئول سرویس ها و استودیو های بازی آمازون در مصاحبه با نیویورک تایمز گفت:

"هدف بزرگ وارد شدن آمازون به صورت گسترده به صنعت بازی است. ما مدتی است که مشغول این کار هستیم و بازی ها نیز زمانی طولانی را برای ساخت نیاز دارند. ما در آینده بسیاری از تجارب و سوابق خود را در ساخت بازی ها اجرا خواهیم کرد"

Source
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر