ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
تاباتا Square Enix را ترک کرد
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Cloud Strife" data-source="post: 4507530" data-attributes="member: 4591"><p>هرچی بسازه مزخرف نیست، اگه بره برای خودش یه پروژه جدید استارت بزنه احتمالا چیز خوبی از آب در بیاد اما آدم بازی بزرگ ساختن نیست. زمانی که به عنوان کارگردان FFXV انتخاب شد فامیتسو یه مقاله خیلی بزرگ نوشت درباری اینکه مرد جدید FF ایشونه اما در عمل نشون داد اصلا اینطور نیست. Versus با اون همه هایپ و فن رو تحویل گرفت علی رغم اون کمپین تبلیغاتی عظیم یه شکست تجاری بزرگ تحویل شرکت داد. سر همینم دکمه خوش گذشتش رو فشار دادن رفت پی کارش. </p><p></p><p>کلا در مورد تاباتا یه مساله بزرگ وجود داره، کسایی که از ابتدا سری FF رو دنبال کردن میدونن تا الان کارگردان های زیادی روی این سری کار کردن که از نظر گیم پلی سلایق بسیار متفاوتی داشتن و هرکی کار خاص خودش رو انجام داده که بعضا به مذاق بعضی از طرفدارها هم خوش نیومده، ازجاب سیستم تو FFIII بگیر (ساکاگوچی) تا جانکشن FFVII و یا گمبیت FFXII. اما وجه تشابه همه این کارگردان های مختلف توانایی خیلی زیاد اونها تو داستان گوییه. FF همیشه از نظر داستان و روایت جزو پیشگامان صنعت بوده. جزو اولین بازی هایی بود که مضامین جدی رو وارد بازی کرد، مثلا تو یه بازی شخصیتی رو میدید که حامله میشد! پایه گذار خیلی از توییست های داستانی بود (FFII)، و از نظر روایت زمانی که خیلی از استدیوها درگیر ساخت گرافیک های پیکسلی بودن و تو دفترچه بازی داستان رو مینوشتن CG های پشم ریزون میساخت، اما XV هیچ کدوم از فضایل شماره های قبلی رو به ارث نبرده و اساسا تاباتا اولین کارگردانی هست که از نظر داستان گویی به این شدت گند زده. اونم با در نظر گرفتن ادم های خیلی بزرگی که پشت داستان وشخصیت ها بودن. تاباتا نصف وقتی که برای شو آف کردن گذاشت رو صرف روایت داستان بازیش میکرد XV تبدیل به چنان فاجعه ای نمیشد که بعدا تو آپدیت Chapter XIII-2 براش درست کنن که ملت بفهمن چی به چیه!</p><p></p><p></p><p></p><p>FFXV از نظر فروش هم موفق نبوده و دقیقا علت جدا شدن (بخونید اخراج) ایشون از SE هم ضرر بزرگی هست که به جا گذاشته! یعنی از یه سری فوق بزرگ مثل FF با این قدمت و محبوبیت نتونی پول دربیاری واقعا شاهکاره!</p><p>اینکه دومین شماره پرفروش هست هم اتفاقا چیزی رو اثبات نمیکنه چون برای سه تا پلتفرم امده و بزرگ ترین کمپین تبلیغاتی رو هم داشته. رو تک پلتفرم حساب کنی مشخص میشه چه افتضاحی هست. ضمن اینکه نصف فروشش رو مدیون هایپ و عطش طرفدارها برای دیدن Versus هست.</p><p></p><p></p><p></p><p>VII R قاعدتا به این نسل نمیرسه. یه حسی به من میگه لانچ تایتل PS5 میشه اپیزود اولش (یحتمل اپیزود اول کراس پلتفرم باشه).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cloud Strife, post: 4507530, member: 4591"] هرچی بسازه مزخرف نیست، اگه بره برای خودش یه پروژه جدید استارت بزنه احتمالا چیز خوبی از آب در بیاد اما آدم بازی بزرگ ساختن نیست. زمانی که به عنوان کارگردان FFXV انتخاب شد فامیتسو یه مقاله خیلی بزرگ نوشت درباری اینکه مرد جدید FF ایشونه اما در عمل نشون داد اصلا اینطور نیست. Versus با اون همه هایپ و فن رو تحویل گرفت علی رغم اون کمپین تبلیغاتی عظیم یه شکست تجاری بزرگ تحویل شرکت داد. سر همینم دکمه خوش گذشتش رو فشار دادن رفت پی کارش. کلا در مورد تاباتا یه مساله بزرگ وجود داره، کسایی که از ابتدا سری FF رو دنبال کردن میدونن تا الان کارگردان های زیادی روی این سری کار کردن که از نظر گیم پلی سلایق بسیار متفاوتی داشتن و هرکی کار خاص خودش رو انجام داده که بعضا به مذاق بعضی از طرفدارها هم خوش نیومده، ازجاب سیستم تو FFIII بگیر (ساکاگوچی) تا جانکشن FFVII و یا گمبیت FFXII. اما وجه تشابه همه این کارگردان های مختلف توانایی خیلی زیاد اونها تو داستان گوییه. FF همیشه از نظر داستان و روایت جزو پیشگامان صنعت بوده. جزو اولین بازی هایی بود که مضامین جدی رو وارد بازی کرد، مثلا تو یه بازی شخصیتی رو میدید که حامله میشد! پایه گذار خیلی از توییست های داستانی بود (FFII)، و از نظر روایت زمانی که خیلی از استدیوها درگیر ساخت گرافیک های پیکسلی بودن و تو دفترچه بازی داستان رو مینوشتن CG های پشم ریزون میساخت، اما XV هیچ کدوم از فضایل شماره های قبلی رو به ارث نبرده و اساسا تاباتا اولین کارگردانی هست که از نظر داستان گویی به این شدت گند زده. اونم با در نظر گرفتن ادم های خیلی بزرگی که پشت داستان وشخصیت ها بودن. تاباتا نصف وقتی که برای شو آف کردن گذاشت رو صرف روایت داستان بازیش میکرد XV تبدیل به چنان فاجعه ای نمیشد که بعدا تو آپدیت Chapter XIII-2 براش درست کنن که ملت بفهمن چی به چیه! FFXV از نظر فروش هم موفق نبوده و دقیقا علت جدا شدن (بخونید اخراج) ایشون از SE هم ضرر بزرگی هست که به جا گذاشته! یعنی از یه سری فوق بزرگ مثل FF با این قدمت و محبوبیت نتونی پول دربیاری واقعا شاهکاره! اینکه دومین شماره پرفروش هست هم اتفاقا چیزی رو اثبات نمیکنه چون برای سه تا پلتفرم امده و بزرگ ترین کمپین تبلیغاتی رو هم داشته. رو تک پلتفرم حساب کنی مشخص میشه چه افتضاحی هست. ضمن اینکه نصف فروشش رو مدیون هایپ و عطش طرفدارها برای دیدن Versus هست. VII R قاعدتا به این نسل نمیرسه. یه حسی به من میگه لانچ تایتل PS5 میشه اپیزود اولش (یحتمل اپیزود اول کراس پلتفرم باشه). [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
تاباتا Square Enix را ترک کرد
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft